Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
I det fallet fanns sperman på utsidan av trosorna och de hade legat i samma tvättkorg som mannens kalsonger. I fallet med 15-åringen så vet vi ju med säkerhet att det aldig förekommit något övergrepp alls eftersom flickan erkände att hon ljugit, så vilka andra fakta än ord mot ord skulle annars kunna vara relevanta? Sverige är vansinningt fanatiskt i de här frågorna, vilket leder till att folk slutar att ha sex och föda barn. Det leder också till fler våldtäkter och övergrepp på minderåriga. Vilken smart politik, eller hur?
Och det är inte en extremt långsökt förklaring anser du? Mannen i fråga är ju pedofil som utsatt sin tidigare styvdotter för grova våldtäkter.
I fallet med 15 åringen vet varken du eller jag vad som har hänt. Hon kan ha ljugit. Hon kan också ha tagit tillbaka anklagelserna av andra orsaker. Press från släkt. Levde hon i en hederskontext?
Faktum är att varken du eller jag vet vad som hänt eller inte. Så vitt jag sett i tråden är varken dom eller FUP länkad.
För övrigt så är nog sådana varelser som du ett extremt säkert preventivmedel. Kvinnohat brukar sällan vara specielt attraktivt. Dessutom har nativiteten sjunkit globalt. I många länder utan samtyckeslag är nativiteten drastiskt lägre än i Sverige.