2026-08-29, 21:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
#746 visste också vad han ville. Alla vi som orkat traggla chattloggen vet också det eftersom han betättade det.
Och tänk så jobbigt det blev för den lilla pissråttan #746 här han fick klart för sej att Dumpen skulle publicera hans logg och den tyvärr alldeles för korta konfrontationen. Ja, och så publicerade dom hans efterföljande skademinimeringssamtal också. Han trodde att han skulle kunna snacka sej ur publicering, men det det gick inte så bra. Inga fruktkorgar eller blommor fick han, endast evig hågkomst på Dumpen. Jag bara älskar det där samtalet. 😅
Citera
2026-08-29, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
#746 visste också vad han ville. Alla vi som orkat traggla chattloggen vet också det eftersom han betättade det.
Nej han är en grönsak med varselkostym. En riktig pedofil vet vad han vill. Kolla senaste 820 vad är det vi egentligen ser? Du tror han trålar tonårsfitta men verkligheten är långt från de du ser på dumpen.

Eklund tog för sig, ordentligt.
Citera
2026-08-29, 21:14
Medlem
534 535 där har vi potentiella pedofiler. Skulle väl vara närmast farliga på riktigt för barn. Dom tar för sig med all rätt den kan man inte undgå. Med bravur
Citera
2026-08-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
Nej han är en grönsak med varselkostym. En riktig pedofil vet vad han vill. Kolla senaste 820 vad är det vi egentligen ser? Du tror han trålar tonårsfitta men verkligheten är långt från de du ser på dumpen.

Du ser grönsaker i alla gäddor, menar du då att Dumpen inte plockat upp någon farlig alls. Eller?
Citera
2026-08-29, 21:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

OK, fattar jag det rätt - du tycker att sopan #746 är en grönsak?
Citera
2026-08-29, 21:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
534 535 där har vi potentiella pedofiler. Skulle väl vara närmast farliga på riktigt för barn. Dom tar för sig med all rätt den kan man inte undgå. Med bravur
Nädu grabben, alla gäddor från dom som var onumrerade till den senaste fläskdåren #820 är farliga på riktigt. Utan undantag.
Citera
2026-08-29, 21:35
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Och tänk så jobbigt det blev för den lilla pissråttan #746 här han fick klart för sej att Dumpen skulle publicera hans logg och den tyvärr alldeles för korta konfrontationen. Ja, och så publicerade dom hans efterföljande skademinimeringssamtal också. Han trodde att han skulle kunna snacka sej ur publicering, men det det gick inte så bra. Inga fruktkorgar eller blommor fick han, endast evig hågkomst på Dumpen. Jag bara älskar det där samtalet. 😅

Jag har precis lyssnat på det igen En fantastisk pick me up efter en lång dag. mmm. Den ångesten.... Så går det när man som #746 inte tänker innan man handlar!
Citera
2026-08-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Du ser grönsaker i alla gäddor, menar du då att Dumpen inte plockat upp någon farlig alls. Eller?
Jag snubbla snabbt över 534 535 om du missat det. Står i tråden för övrigt
Citera
2026-08-29, 21:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja en varselkostym och grönsak hur många gånger ska du fråga samma fråga. Ska du också förneka han har varselkostym? Mina teorier stämmer tro mig
Det finns andra bilder på #746 där han inte har varselkostym. Den är väl knappast medfödd i alla fall.
Citera
2026-08-29, 22:07
Medlem
Citat:
Det finns andra bilder på #746 där han inte har varselkostym. Den är väl knappast medfödd i alla fall.
Det finns det. Bild från hans facebook innan han stängde ner, vilken tur jag sparade. Han står iklädd svarta byxor med något tryck, militärgrön t-shirt och gympadojjor lutad mot en grå sportbil av något slag i Fort Lauderdale, Florida om jag inte är ute och cyklar. Inte direkt varselklädd. Han kanske var över för att leta amerikanska bebisar och hundar att våldta.

Citera
2026-08-29, 22:16
Medlem
SegerHelg88s avatar
#820 pratar om att han har en kuk. Men kollar loggen, han har ju inte skickat en kukbild som är kutym.
Citera
2026-08-29, 22:45
Medlem
Citat:
Så du förnekar att han har varselkostym? Eller fattar inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in