2026-08-28, 13:24
Medlem
Känns som att de intressantaste deltagarna redan är ute, kvar är de snygga och tråkiga. Naked attraction fast påklädda.
Citera
2026-08-28, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Varsågod.

Källa: Riksdagen https://share.google/vVckVONeyFvDZ5YZd

Det ska påpekas att denna "statistik" vill få vänsterfeminister diskutera eftersom den krockar med deras förutbestämda åsikter och bild av samhället.

Vad tror du förresten om Silent Attraction tjejernas möjligheter att finna en partner?

Flera av tjejerna i TV-programmet verkar vara outhärdligt jobbiga att ha att göra med.
Männen slutar väl ensamma också men de tituleras ju aldrig som "crazy old catmen" som ni sexister däremot gärna ger till kvinnor..
Citera
2026-08-29, 14:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Männen slutar väl ensamma också men de tituleras ju aldrig som "crazy old catmen" som ni sexister däremot gärna ger till kvinnor..

Problemet med incels och femcels (kvinnliga incels) är att de är ofta inkompatibla på flera olika sätt. Korkade åsikter är bara en anledning att dissa människor.

Crazycatladies är ett begrepp som med stor sannolikhet kommer att bli ännu mer känt i framtiden, många singelkvinnor har helt orealistiska förväntningar och krav på män.
Citera
2026-08-29, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Problemet med incels och femcels (kvinnliga incels) är att de är ofta inkompatibla på flera olika sätt. Korkade åsikter är bara en anledning att dissa människor.

Crazycatladies är ett begrepp som med stor sannolikhet kommer att bli ännu mer känt i framtiden, många singelkvinnor har helt orealistiska förväntningar och krav på män.

Ja ju fler kränkta män det blir, desto större sannolikhet att de ska böla crazycatladies i parti och minut istället för att titta sig lite i spegeln. 😂

Men ärligt nyfiken, vad är det för orealistiska förväntningar?
Citera
2026-08-29, 18:47
Medlem
Jag tkr det var ett totalt haveri till produktion! Hur fan kan man lura in unga människor som vill hitta kärleken till program där de iscensätter en konflikt omedelbart efter de matchats? De tog upp deras olika värderingar på ett riktigt oskönt sätt likt en rättegång! Oetiskt.
Citera
2026-08-30, 02:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utopianxxx
Ja ju fler kränkta män det blir, desto större sannolikhet att de ska böla crazycatladies i parti och minut istället för att titta sig lite i spegeln. 😂

Men ärligt nyfiken, vad är det för orealistiska förväntningar?

Fråga istället singelkvinnorna varför de har så svårt att finna en partner/pojkvän?

Problemet beror kanske till stor del på de själva och de orealistiska förväntningar många verkar ha 😁
Citera
Igår, 21:04
Medlem
Fan vad han Niklas låter som snubben i sketchen Nazist söker fru.

Inte vad han säger utan hur han pratar.

https://youtu.be/C5qfk9wq4IU
Citera
Igår, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Vad har detta med empati att göra? Om någon himlar med ögonen och säger att mina åsikter är korkade så ger jag svar på tal. Jag lägger mig inte i fosterställning i duschen och storgråter. Ditt inlägg insinuerar ju att kvinnor ska behandla mäns åsikter med silkesvantar för annars blir de ledsna.

Hur läser du in det i vad jag skrev? Jag skriver ordagrant att jag inte har några problem att utmana en sådan grej som Niklas säger.

Hur som helst. Min uppfattning är att Amanda hade svårt att sätta sig in i och förstå Niklas perspektiv. Det är något man kan göra utan att nödvändigtvis sympatisera med honom. Men att förstå någons känslor faller under själva definitionen av empati. Och det reagerade jag på, då hon tidigare beskrev sig själv som just ”väldigt empatisk”. Det blir helt enkelt ironiskt lustigt i lägen då hon har svårt att förstå andras perspektiv.

Sedan kan du såklart göra en annan bedömning kring Amandas empatiska förmåga. Men då är det där vi är oense. Inte kring huruvida empati är relevant för vad jag skriver. För det är det.
Citera
Igår, 22:32
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Respekt, han drog sig ur för att han kände sig kränkt.

Killen Barbara gillade men som var tvungen att åka hem av "personliga skäl"?

Var har man fått veta varför han lämnade programmet? Finns nån intervju el så där han svarar på frågan?

Tyckte själv de två såg mest attraherade ut av varandra.
Citera
Idag, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Håller med. Hennes ålder lyser igenom tydligt.

Vad tråkiga ni är. Så arga. Ni själva lär ju haft åsikter om samhället m.m. när ni var unga. Så mycket kvinnohat i er helt i onödan. Fy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in