2026-08-29, 08:48
Medlem
Haramadans avatar
Lonkero ligger mig varmt om hjärtat (kanske levern också). Genom åren har jag nog druckit över ett dussin olika smaker av den. Mina favoriter, bortsett från originalet, är Vodka Lime och Peach Ice Tea. Den enda jag verkligen inte gillar är Gin Lemon, vet inte varför (för jag borde gilla den) men den har en unken konstig/artificiell smak som får mig att minnas fluorsköljningen i skolan.

Vilken Lonkero föredrar just Du och varför?
Citera
2026-08-29, 09:16
Medlem
grungewhores avatar
Originalet är det enda som räknas, gärna med ett paket North State till
Citera
2026-08-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haramadan
Lonkero ligger mig varmt om hjärtat (kanske levern också). Genom åren har jag nog druckit över ett dussin olika smaker av den. Mina favoriter, bortsett från originalet, är Vodka Lime och Peach Ice Tea. Den enda jag verkligen inte gillar är Gin Lemon, vet inte varför (för jag borde gilla den) men den har en unken konstig/artificiell smak som får mig att minnas fluorsköljningen i skolan.

Vilken Lonkero föredrar just Du och varför?
Det finns bara en. De andra du nämner är alkoläsk.
Citera
2026-08-30, 10:10
Medlem
Haramadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabada
Det finns bara en. De andra du nämner är alkoläsk.

Då kan man ju se det som att originalet också är alkoläsk... Så jag vill nog bestämt hävda att även de övriga smakerna är att betrakta som Lonkero - vilket även namnet på burkarna, Lonkero, antyder. Produktutveckling tror jag det kallas.
Citera
2026-08-30, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haramadan
Då kan man ju se det som att originalet också är alkoläsk... Så jag vill nog bestämt hävda att även de övriga smakerna är att betrakta som Lonkero - vilket även namnet på burkarna, Lonkero, antyder. Produktutveckling tror jag det kallas.
Joojoo jaajaa
Citera
2026-09-02, 20:14
Medlem
Yays avatar
Gin lonkero 7,5% tycker jag är godare än originalet 5,5 mindre söt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem