2026-08-28, 22:52
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Va??! Har idioten skrivit att han ska/vill ha 40000.- från varje enskild flashbackare? Det har jag alldeles missat. Var hittar jag denna feberdröm i fulltext? #588

Han/hon/de/dem har tyvärr blockat mig på Instagram, så jag kan inte se några inlägg. Men dumpadumpen heter väl huvudkontot, sen sitter Raketen och gör inlägg från 5-6 påhittade (fiktiva ) konton och pratar med sig själv. Han verkar ha gott om tid...
Citera
2026-08-28, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Haha, ja de ska starta något sökbart register över dömda sexbrottslingar läste jag? Dumpadumpen/Raketpeddot på Instagram måste gå bananas, precis när han skulle få upprättelse av JK och 40'000 från varje skribent på Flashback...

Tycker han skriver lugna och sansade inlägg.
Senast redigerad av Ano47nym 2026-08-28 kl. 22:56.
Citera
2026-08-28, 22:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Investeringsguden
Centern är väl starka där. Tror de får lära sig tidigt hur det ska gå till på CUF-barnknullarläger.
Haha, ja det är möjligt. Dock känner jag att #746 knappast hör till C-falangen.
Citera
2026-08-28, 22:54
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Centern är väl starka där. Tror de får lära sig tidigt hur det ska gå till på CUF-barnknullarläger.
Ja, det verkar som det
Citera
2026-08-28, 22:56
Avstängd
ERKKANMs avatar
Jag har faktiskt glömt lite om vad det är #588 egentligen vill med sina inlägg. Är han ute efter upprättelse för att han blev tagen av Dumpen över att ha velat förgripa sig på ett barn?
Citera
2026-08-28, 22:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han/hon/de/dem har tyvärr blockat mig på Instagram, så jag kan inte se några inlägg. Men dumpadumpen heter väl huvudkontot, sen sitter Raketen och gör inlägg från 5-6 påhittade (fiktiva ) konton och pratar med sig själv. Han verkar ha gott om tid...
OK, det är på Instagram alltså. Jag får nog skaffa ett konto där så att jag kan beskåda eländet med egna ögon. #588
Citera
2026-08-28, 22:59
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Vilken Facebook-grupp är det som pratar om #820? Jag kollade, men hittade ingenting.

I fix
Citera
2026-08-28, 22:59
Medlem
Citat:
Haha, ja det är möjligt. Dock känner jag att #746 knappast hör till C-falangen.

Vad jag vet röstar han SD. 746

Men det bevisar ju bara att gäddorna finns i alla partier. Fast någon från L, vet e fan om Dumpen plockat upp. De är ju inte så jävla många längre. Men annars har Dumpen fiskat upp folk från C, M, SD, S, KD med va? Någon av scouterna de plockade vill jag minnas vara KD. Är väl bara MP och V kvar då. Men det hinns ju.
Citera
2026-08-28, 23:00
Medlem
Citat:
Va??! Har idioten skrivit att han ska/vill ha 40000.- från varje enskild flashbackare? Det har jag alldeles missat. Var hittar jag denna feberdröm i fulltext? #588

Är väl 40.000 för varje inlägg i den här tråden om honom. Blir en hel del monopol/mållgan-pengar det. 588
Citera
2026-08-28, 23:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Vad jag vet röstar han SD. 746

Men det bevisar ju bara att gäddorna finns i alla partier. Fast någon från L, vet e fan om Dumpen plockat upp. De är ju inte så jävla många längre. Men annars har Dumpen fiskat upp folk från C, M, SD, S, KD med va? Någon av scouterna de plockade vill jag minnas vara KD. Är väl bara MP och V kvar då. Men det hinns ju.
Det ante mej. Attans tråkigt då att partiet stödjer Dumpen. #746 har chansen att byta parti om ett par veckor. Eller starta ett eget, P.
Citera
2026-08-28, 23:25
Medlem
Citat:
Haha, det var faktiskt min tanke också. Värnamo har drygt 20000 invånare. Fyra (om jag inte missat någon) lokalpedofiler har hamnat på Dumpen. Antingen är pedofilerna helt enkelt fler i just den kommunen eller så är dom dummare än vanligt.

Citat:
Över 34 000 invånare i kommunen och alla pedofiler kommer ju inte från centralorten. Är det inte bara den sista som bor I centralorten?
C har varit traditionellt starkt men då är det den lokala delen. I riksdagsvalet valde bara hälften så många värnamobor att rösta på C som dom gjorde lokalt, och det är väl på riksplanet avarterna finns?
Citera
2026-08-28, 23:30
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
OK, det är på Instagram alltså. Jag får nog skaffa ett konto där så att jag kan beskåda eländet med egna ögon. #588

https://gofile.io/d/Yl14kgkg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in