2026-08-28, 04:37
Medlem
Mycket vettigt och bra beslut. Ontario står för förtryck av månskliga rättigheter.
Citera
2026-08-28, 05:01
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Hoppas kanademsarna döper sin del till Melania -- stor, blöt och kall.

Blöt lär hon ju knappast vara så länge hennes make är i närheten. (Djup skulle inte heller funka.)
Citera
2026-08-28, 05:04
Avstängd
De geografiska platser som Trump tidigare döpt om (ett tiotal) har inte fått något som helst genomslag
Citera
2026-08-28, 05:05
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Trump blir mer pinsam för mänskligheten varje dag, tur man inte bor i det där landet, man hade skämts ihjäl.

Den humorbefriade vänstern be like "Man Ska Vara Seriös".
Citera
2026-08-28, 05:10
Medlem
När ska vår galax döpas om från Milky way to American way?

Vintergatan -> Amerikagatan.

Donald-Mars, eller Elon-Mars?

Trumpmoon
Citera
2026-08-28, 05:11
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Den humorbefriade vänstern be like "Man Ska Vara Seriös".

Om man är president i USA ska man fanimig vara seriös. Vill man skoja till det kan man hänga i The Apprentice eller liknande avskrädeshålor.
Citera
2026-08-28, 05:18
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Om man är president i USA ska man fanimig vara seriös.

Vad är "seriös" då? Att alltid gå runt med sammanbiten allvarsam min, är man en "bra" politiker då (även om man aldrig åstadkommer något)?

Vad blir sämre med presidentämbetet om man kostar på sig att skoja? Konkret svar tack.

Du är en pretentiös vänstermänniska uppenbarligen.
Citera
2026-08-28, 05:25
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Vad är "seriös" då? Att alltid gå runt med sammanbiten allvarsam min, är man en "bra" politiker då (även om man aldrig åstadkommer något)?

Vad blir sämre med presidentämbetet om man kostar på sig att skoja? Konkret svar tack.

Skoja kan man såklart (Obama hade faktiskt humor, men han är den ende president jag kan påminna mig som har haft det. Det säger jag inte för att jag gillar karln, för det gör jag inte.) men man får välja områden med omsorg. Seriös innebär att folk fattar var man drar gränsen.

Det som blir sämre är att folk tappar respekten för presidentämbetet om presidenten beter sig som en jävla apa.

(Och ja, jag är en pretentiös vänstermänniska, och skäms inte det minsta för det. Det är liksom inte ett motargument som biter på mig.)
Senast redigerad av Saltkatt 2026-08-28 kl. 05:27.
Citera
2026-08-28, 05:58
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Tankar om detta?
Kan en president ensam byta namn på geografiska platser på det här sättet?

https://www.tv4.se/just-nu/23MvZvYkU5FP4n5Kfrcz5E/trump-byter-namn-pa-sjo-efter-kanadabrak

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/donald-trumps-doper-om-ontariosjon-i-handelsbraket-med-kanada/

Ingen bryr sig längre om hans dementa ”beslut”. Allt kommer ändras tillbaka när han är borta.
Citera
2026-08-28, 06:01
Medlem
Då fick donken både flytta fokus och vara i rampljuset igen
Citera
2026-08-28, 06:20
Medlem
Blaskas avatar
Äntligen lite goda nyheter i allt kaos.
Citera
2026-08-28, 06:29
Medlem
Germanofils avatar
Jag undrar om man kommer att ändra tillbaka alla dessa namn på geografiska orter när Trump inte längre är president?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in