2026-08-27, 01:03
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Har sett två klipp från en amerikansk dumpen där dom börjar veva tillbaka.
Nu är vi uppe i snart 900 gäddor, när får Sara eller Patrik en knogmacka?

Vart hittar man denna amerikanska dumpen?
Citera
2026-08-27, 05:46
Medlem
Galejans avatar
Jösses vilken tjatgubbe. Jag scrollade igenom hela den långa chattloggen och inte ens en bild på snoppen kunde han bjuda på. Bara en evinnerlig massa nonsenschattande om allt möjligt. Då föredrar jag faktiskt bögarna. Det brukar vara mer pang på där.

Citera
2026-08-27, 07:55
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Har sett två klipp från en amerikansk dumpen där dom börjar veva tillbaka.
Nu är vi uppe i snart 900 gäddor, när får Sara eller Patrik en knogmacka?

https://dumpen.se/2023/04/04/valdsam-expolis-vill-se-om-han-klickar-napp-209-stockholm/

Här är väl den som vart våldsammast
Citera
2026-08-27, 08:01
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Jag är faktiskt förvånad över att ingen gädda varit fysisk eller flippat ur totalt.
Närmast kommer väl https://dumpen.se/2022/04/01/mannen-som-ville-traffa-patrik-sjoberg-napp-igen/ som hade kniv på sig och som sen tog sitt liv. Han kunde ju lika gärna valt att kniva S&P på plats istället för sig själv när han insåg att livet han kände till var över.

Man ska inte glömma att det bara är lata pervo-Ove på 75 med ölmage som man fiskar upp, är en hel del labila dårar i fiskenätet.
Typ #746 som var tungt beväpnad. Han hade inga problem med att knulla spädbarn och djur, vad hindrar då en sån dåre från att gå på någon killing spree när han blivit catchad av dumpen och inte har något mer att förlora?
Tack och lov så kom polisen och tog hans vapen omgående.

På så vis är det bra om lagstiftningen ändras så att polisen kommer och griper gäddorna direkt när man kör catch and release med dom.

Hej, jag tror inte att har tagit livet av sig, han sade däremot att han kunde göra det "här och nu"
Men så vitt jag vet gjorde han det aldrig

#gädda utan nummer
Citera
2026-08-27, 09:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Jag är faktiskt förvånad över att ingen gädda varit fysisk eller flippat ur totalt.
Närmast kommer väl https://dumpen.se/2022/04/01/mannen-som-ville-traffa-patrik-sjoberg-napp-igen/ som hade kniv på sig och som sen tog sitt liv. Han kunde ju lika gärna valt att kniva S&P på plats istället för sig själv när han insåg att livet han kände till var över.

Man ska inte glömma att det bara är lata pervo-Ove på 75 med ölmage som man fiskar upp, är en hel del labila dårar i fiskenätet.
Typ #746 som var tungt beväpnad. Han hade inga problem med att knulla spädbarn och djur, vad hindrar då en sån dåre från att gå på någon killing spree när han blivit catchad av dumpen och inte har något mer att förlora?
Tack och lov så kom polisen och tog hans vapen omgående.

På så vis är det bra om lagstiftningen ändras så att polisen kommer och griper gäddorna direkt när man kör catch and release med dom.
Det fanns en gädda uppe i Norrland som nog hade kunnat bli riktigt otrevlig om han hade fått som han ville. Han såg allmänt inavlad ut, saknade några tänder, hade stripigt hår och glesbygdsutstyrsel och ville att Sara och Patrik skulle följa med honom in i en lada eller liknande byggnad på hans gård. Fan vet vad han hade tänkt göra därinne. Obehaglig var han i vilket fall som helst. Jag minns tyvärr inte gäddnumret, så någon minnesgod person får gärna bidra med det.
Citera
2026-08-27, 10:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Exemplifieringen passerades för sisådär 700 gäddor sedan. Att publicera utvecklingsstörda och svagsinta människor vars hjärnor inte är fullt utvecklade är omoraliskt försvarbart. Övriga publiceringar välkomnas mer än gärna.
Att vuxna män oavsett begåvnings- och mognadsgrad våldtar barn är inte på något sätt försvarbart. Barn bryr sej inte om ifall deras förövare är lågpannade bonnläppar eller välrenommerade snillen. Våldtäkt är våldtäkt och skadorna blir desamma, oavsett förövarens mentala status. Det vore ju väldigt skevt att enbart publicera prydliga och väletablerade gäddor.
Citera
2026-08-27, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Exemplifieringen passerades för sisådär 700 gäddor sedan. Att publicera utvecklingsstörda och svagsinta människor vars hjärnor inte är fullt utvecklade är omoraliskt försvarbart. Övriga publiceringar välkomnas mer än gärna.
Kan hålla med om att den svagbegåvade gäddan är helt fel att provocera. Om Dumpens figurerade 13 åring inte fortsatt skriva med honom tror jag han lagt ner. Ibland tror jag det gör mer skada än nytta att fortsätta chatten.
Citera
2026-08-27, 10:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfiga
Kan hålla med om att den svagbegåvade gäddan är helt fel att provocera. Om Dumpens figurerade 13 åring inte fortsatt skriva med honom tror jag han lagt ner. Ibland tror jag det gör mer skada än nytta att fortsätta chatten.
Menar du #818? Han kom in på tips och har alltså chattat med alldeles riktiga barn. Han må vara sinnesslö, men han klarar i alla fall att skapa konton och aktivt leta barn online. Han är precis lika farlig för barn som mer begåvade gäddor. Att vara dum i huvudet är nämligen inget frikort för att våldta barn. Självfallet ska han publiceras.
Citera
2026-08-27, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Du är alltid lika openminded. Kan inte du bevisa en neutral person, att vederbörande tänkte våldta (i den korrekt betydelsen) tjejen? Du vet, kasta i backen och bokstavligen våldta.

Bevisas det för mig är du snäll. Alla gånger Dumpen tjatat och även lurat ut männen till platsen är inget bevis alls.

Vad du antar är inte det heller.

Så låt höra hur du tänkt bevisa det.

Vilken gädda pratar du om? 588? Om det inte är någon specifik gädda är det OT. Och du kan skriva om det i din andra tråd.
Citera
2026-08-27, 12:42
Medlem
Faldhøjde på nr 819?
Citera
2026-08-27, 14:23
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Menar du #818? Han kom in på tips och har alltså chattat med alldeles riktiga barn. Han må vara sinnesslö, men han klarar i alla fall att skapa konton och aktivt leta barn online. Han är precis lika farlig för barn som mer begåvade gäddor. Att vara dum i huvudet är nämligen inget frikort för att våldta barn. Självfallet ska han publiceras.
Undra hur många fjortisar som blivit helt till sig av denna underbara man och tänkt att "ja, jag måste träffa honom!!". 5,10,30,40,90st ?

Den siffran är garanterat 0. Chattar dom vidare är det allt utom seriöst från tjejernas sida, skulle någon träff komma på tal är han blockad.

Oklart hur det kan vara så svårt att ta in. Däremot, behöver en fjortis cigg/alkohlol så kan dom fråga valfri kille 20-25 i deras IRL-krets.

Om du läser lite nyheter så är det inte nämnvärt ovanligt att någon tjej är våldtagen av kille i 20års åldern. Jag undrar hur det kommer sig.

Ah, du har läst att Börje 63 också gjort det. Sant, då står det med 99.99% även att dom redan har kontakt på något sätt, tränare / vikarie / släkt etc. Visa mig gärna en sådan nyhet i stil med "Ebba åkte 30 mil tåg för .. säga hej, och blev våldtagen"

Visst är det otroligt svårt att ta in var och hur faran faktiskt finns? Men gör det rätta, swisha Sara 10 lax nu - "För ni behövs"
Citera
2026-08-27, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Undra hur många fjortisar som blivit helt till sig av denna underbara man och tänkt att "ja, jag måste träffa honom!!". 5,10,30,40,90st ?

Den siffran är garanterat 0. Chattar dom vidare är det allt utom seriöst från tjejernas sida, skulle någon träff komma på tal är han blockad.

Oklart hur det kan vara så svårt att ta in. Däremot, behöver en fjortis cigg/alkohlol så kan dom fråga valfri kille 20-25 i deras IRL-krets.

Om du läser lite nyheter så är det inte nämnvärt ovanligt att någon tjej är våldtagen av kille i 20års åldern. Jag undrar hur det kommer sig.

Ah, du har läst att Börje 63 också gjort det. Sant, då står det med 99.99% även att dom redan har kontakt på något sätt, tränare / vikarie / släkt etc. Visa mig gärna en sådan nyhet i stil med "Ebba åkte 30 mil tåg för .. säga hej, och blev våldtagen"

Visst är det otroligt svårt att ta in var och hur faran faktiskt finns? Men gör det rätta, swisha Sara 10 lax nu - "För ni behövs"

588 blev ju helt till sig. Upp över öronen kär. Fast han ser ut som Olle 63.

Visst är det svårt att ta in att det finns män som tror att minderåriga kan ge samtycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in