Citat:
Ursprungligen postat av
MisterClueless
Menar du #818? Han kom in på tips och har alltså chattat med alldeles riktiga barn. Han må vara sinnesslö, men han klarar i alla fall att skapa konton och aktivt leta barn online. Han är precis lika farlig för barn som mer begåvade gäddor. Att vara dum i huvudet är nämligen inget frikort för att våldta barn. Självfallet ska han publiceras.
Undra hur många fjortisar som blivit helt till sig av denna underbara man och tänkt att "ja, jag måste träffa honom!!". 5,10,30,40,90st ?
Den siffran är garanterat 0. Chattar dom vidare är det allt utom seriöst från tjejernas sida, skulle någon träff komma på tal är han blockad.
Oklart hur det kan vara så svårt att ta in. Däremot, behöver en fjortis cigg/alkohlol så kan dom fråga valfri kille 20-25 i deras IRL-krets.
Om du läser lite nyheter så är det inte nämnvärt ovanligt att någon tjej är våldtagen av kille i 20års åldern. Jag undrar hur det kommer sig.
Ah, du har läst att Börje 63 också gjort det. Sant, då står det med 99.99% även att dom redan har kontakt på något sätt, tränare / vikarie / släkt etc. Visa mig gärna en sådan nyhet i stil med "Ebba åkte 30 mil tåg för .. säga hej, och blev våldtagen"
Visst är det otroligt svårt att ta in var och hur faran faktiskt finns? Men gör det rätta, swisha Sara 10 lax nu - "För ni behövs"