2019-04-05, 21:14
Medlem
deepbreaths avatar
Om Hållsätrabacken 20 stämmer
Plan 2
*Paret R*ouz i 30-års åldern
Knappast, verkar inte ha något barn.

*Paret Er*ksson - för gamla, kan inte hoppa från en balkong

Plan 1
*K*mski L*ljeberg -34 år Finns ej på facebook (?) Bor själv men var aktiv i ett bolag som är nedlagt.
MEN på samma adress för bolaget finns det mystiska bolaget N*TIONAL UNI*N *F SYRI*NS EXPATRI*TS
Med en KAB* *CHO men han är 52!
Men kanske någon anhörig till kvinnan som inte bor där?

*Par i 30-årsåldern. Inte dom, mannen uppdaterade facebook för några timmar sen.

Plan 0
*M.N & F.T Två damer 39,48 som bor med varandra (enl reg). M.N har ett barn som måste vara ca 3 år. Kanske ngn anhörig till M.N?

*Paret G*ting. Man poserar med barn på facebook som borde va ca 4 år idag.

På beskrivningen om hur personen såg ut så tror jag sista, men hoppas verkligen inte det är det.
Citera
2019-04-05, 21:36
Medlem
Verkar vara plan 1 enl deras sätt att räkna våningar eftersom han hoppade näst högst ifrån och högst upp är plan 2.
Alltså de paret i 30-årsåldern där mannen uppdaterat då finns ju bara en kvar på samma plan om det är hundra att porten stämmer men det ska vara den enl bilderna med poliserna utanför i nån av tidningearna igår
Citera
2019-04-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepbreath
Om Hållsätrabacken 20 stämmer
Plan 2
*Paret R*ouz i 30-års åldern
Knappast, verkar inte ha något barn.

*Paret Er*ksson - för gamla, kan inte hoppa från en balkong

Plan 1
*K*mski L*ljeberg -34 år Finns ej på facebook (?) Bor själv men var aktiv i ett bolag som är nedlagt.
MEN på samma adress för bolaget finns det mystiska bolaget N*TIONAL UNI*N *F SYRI*NS EXPATRI*TS
Med en KAB* *CHO men han är 52!
Men kanske någon anhörig till kvinnan som inte bor där?

*Par i 30-årsåldern. Inte dom, mannen uppdaterade facebook för några timmar sen.

Plan 0
*M.N & F.T Två damer 39,48 som bor med varandra (enl reg). M.N har ett barn som måste vara ca 3 år. Kanske ngn anhörig till M.N?

*Paret G*ting. Man poserar med barn på facebook som borde va ca 4 år idag.

På beskrivningen om hur personen såg ut så tror jag sista, men hoppas verkligen inte det är det.

Du har helt fel! Killen som hoppade från balkongen är inte ens folkbokförd i denna adress, han kommer från Vårby gård och är tidigare dömd, han är inte ett resultat av ett annat land utan är ett resultat av den slappa synen man i Sverige har haft sedan post WW2-tiden på brottslighet. Att du tar dig friheten att nämna oskyldiga människor i ditt inlägg och blanda de i allt detta, i en tid där alla är dessutom i huset är förvirrade och ledsna, är bara vidrigt. Om du bara kom med något nytt i ditt inlägg, nej, det gjorde inte du hellre! Jag vet vad killen heter, vad han har gjort innan men kommer inte att lägga det här! Jag satt på mitt jobb när tidningen ringde mig för att kolla ifall jag var hemma och såg något, mina tankar gick direkt till min fru, Var hon hemma? Är Hon okej? Och till alla barnfamiljer i huset. Helt körigt detta! Som sagt killen som hoppade är inte folkbokförd i huset men bor tillsammans med en person som är det! Keep looking! MVH/R*ouz
Senast redigerad av StudentKTH 2019-04-05 kl. 23:40.
Citera
2019-04-06, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudentKTH
Du har helt fel! Killen som hoppade från balkongen är inte ens folkbokförd i denna adress, han kommer från Vårby gård och är tidigare dömd, han är inte ett resultat av ett annat land utan är ett resultat av den slappa synen man i Sverige har haft sedan post WW2-tiden på brottslighet. Att du tar dig friheten att nämna oskyldiga människor i ditt inlägg och blanda de i allt detta, i en tid där alla är dessutom i huset är förvirrade och ledsna, är bara vidrigt. Om du bara kom med något nytt i ditt inlägg, nej, det gjorde inte du hellre! Jag vet vad killen heter, vad han har gjort innan men kommer inte att lägga det här! Jag satt på mitt jobb när tidningen ringde mig för att kolla ifall jag var hemma och såg något, mina tankar gick direkt till min fru, Var hon hemma? Är Hon okej? Och till alla barnfamiljer i huset. Helt körigt detta! Som sagt killen som hoppade är inte folkbokförd i huset men bor tillsammans med en person som är det! Keep looking! MVH/R*ouz
Vilket brott hade han blivit dömd för?
Citera
2019-04-06, 00:46
Medlem
Citat:
.................... Jag vet vad killen heter, vad han har gjort innan men kommer inte att lägga det här! ! Keep looking! MVH/R*ouz........
Är du en vän till GM? Varför skyddar du detta psykfallet? Hans namn kommer i.a.f. ut med häktningsförhandling.
Jag gissar att han är en narkoman som borde vara inlåst på psyket för länge sen.
Senast redigerad av matematiker 2019-04-06 kl. 00:52.
Citera
2019-04-06, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Är du en vän till GM? Varför skyddar du detta psykfallet? Hans namn kommer i.a.f. ut med häktningsförhandling.
Jag gissar att han är en narkoman som borde vara inlåst på psyket för länge sen.
Tänk nu med samtliga dina hjärnceller, jag bor i samma hus som människan härjade i, vem skyddar jag då genom att vara tyst? Mig själv eller honom? Var konstruktiv med dina frågor nu och försök inte att desperat provocera!
Citera
2019-04-06, 09:47
Medlem
deepbreaths avatar
Citat:

1. Vaddå du har fel. Jag skrev att på att det kan vara en anhörig till kvinnan i lgh som inte är skriven där.
2. Jag har maskat alla namn jämfört med andra i den här tråden.
3. Jag skrev dessutom att det knappast var ni.
4. Lugna ner dig, vi ville veta vilken lgh det gällde.
Citera
2019-04-06, 15:03
Medlem
Citat:
Tänk nu med samtliga dina hjärnceller, jag bor i samma hus som människan härjade i, vem skyddar jag då genom att vara tyst? Mig själv eller honom? Var konstruktiv med dina frågor nu och försök inte att desperat provocera!
Hej.
Jag såg inte att du hade skrivit ditt namn och bodde i samma hus. Ber om ursäkt.
Citera
2019-04-06, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Hej.
Jag såg inte att du hade skrivit ditt namn och bodde i samma hus. Ber om ursäkt.
Ingen fara!
Citera
2026-08-26, 23:23
Medlem
JahLoves avatar
Denna tråden kräver en bumb!

SVT play's "Brottet, minut för minut" tar upp detta i avsnitt slutet på avsnitt 1, och fortsätter i avsnitt 2.

23.01.23 blev han åtalad för Människorov, grov våldtäkt, grov misshandel, övergrepp i rättsak.
Mannen ska ha utsatt kvinnan för psykiskt och fysiskt våld..

Avsnittet visar scener från när Polisen försöker bryta dörren, där senare Piketen kommer och kör in (vad jag räknade till) 5 chockgranater, varpå mannen hoppar från balkongen.

Vilken sjuk jävel, är det något som har info om honom?
Dömd till 8år..
Senast redigerad av JahLove 2026-08-26 kl. 23:30.
Citera
2026-08-27, 14:25
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JahLove
Denna tråden kräver en bumb!

SVT play's "Brottet, minut för minut" tar upp detta i avsnitt slutet på avsnitt 1, och fortsätter i avsnitt 2.

23.01.23 blev han åtalad för Människorov, grov våldtäkt, grov misshandel, övergrepp i rättsak.
Mannen ska ha utsatt kvinnan för psykiskt och fysiskt våld..

Avsnittet visar scener från när Polisen försöker bryta dörren, där senare Piketen kommer och kör in (vad jag räknade till) 5 chockgranater, varpå mannen hoppar från balkongen.

Vilken sjuk jävel, är det något som har info om honom?
Dömd till 8år..

Jaa, jag såg också det programmet. Vad heter idioten, han verkar ju helt galen. Ut med namnet!
Citera
2026-08-27, 22:15
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jaa, jag såg också det programmet. Vad heter idioten, han verkar ju helt galen. Ut med namnet!

Såg också programmet på SVT.
Vilken jävla kackerlacka…
Lät på snacket som det var lite
Malmö dialekt.
Att bruden satt hyfsat oberörd och pratade om det inträffade
var oväntat.
Det här svinet skall aldrig komma ut.
8 + 2 år fick han .
Alldeles för billigt…. 😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera