2026-07-21, 17:56
Medlem
Lutheras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Det du beskriver är inte cannabis, finns inte någon cannabis där man spelar spel som inte finns eller att man börjar prata med sig själv. Vad var det du rökte?
Hej,
Det är grönt och ser ut som gräs. Malet gräs.
Ska se om jag kan fixa bild senare. Inte jag som köpte. Köpt I butik.

Tack
/Lu
Senast redigerad av Luthera 2026-07-21 kl. 17:57. Anledning: Tillägg
Citera
2026-07-21, 23:56
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
Som ni kanske läst så gick det inte så bra för mig första gången. Men det hjälpte mot min nervsmärta.

Så vad ska jag köpa? Det kommer att köpas i butik av min vän. Tror inte att min vän kan fota i butiken. Även fast det är lagligt här kan butiksägaren bli lite purken. Så, vad ska jag köpa?

Tack
/Lu
Citera
2026-07-22, 07:53
Medlem
Lutheras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luthera
Hej,
Som ni kanske läst så gick det inte så bra för mig första gången. Men det hjälpte mot min nervsmärta.

Så vad ska jag köpa? Det kommer att köpas i butik av min vän. Tror inte att min vän kan fota i butiken. Även fast det är lagligt här kan butiksägaren bli lite purken. Så, vad ska jag köpa?

Tack
/Lu
Hej,
Har nu köpt något nytt. Namn: Tiger tail tt
THC: 8-10%
CBD: 1%
100% Sativa
10gr 100SEK
Kommer jag att må bättre på detta?

Tack
/Lu
Citera
2026-07-22, 08:10
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luthera
Hej,
Har nu köpt något nytt. Namn: Tiger tail tt
THC: 8-10%
CBD: 1%
100% Sativa
10gr 100SEK
Kommer jag att må bättre på detta?

Tack
/Lu

Menar du tusen för 10g eller?
Citera
2026-07-22, 10:48
Medlem
Lutheras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Menar du tusen för 10g eller?
Hej,
Nej 100SEK för 10gr.

Tack
/Lu
Citera
2026-08-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susisen123
Ja det är det jag gör men den håller aldrig formen helt

Bränn lite på filtret med tändaren utan att det tar fyr medan du håller ihop det i önskad slutform. Som när du rostar en cigg. Då stannar filtret i den formen sen.
Citera
2026-08-03, 17:29
Medlem
Vad är skillnaden i känsla av att röka en spliff med hasch och tobak jämfört med en ren gröning?
Citera
2026-08-04, 22:27
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Visserligen inte en fråga utan mer ett svar på en fråga jag själv ställt och sett att flera andra gjort i tråden, för er som söker en bra Vape under 1000 lappen kan jag absolut tipsa om XVape Aria+. Skall även fungera med hasch, vax, och andra typer av extrakt, vilket jag själv dock inte provat än då jag mest använder grönt. Men smidig att använda och lätt att rengöra. Har inte haft min jättelänge men hittills absolut värt sitt pris, är också en limited edition.

/Mvh
Citera
2026-08-26, 21:53
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Vilket intagsätt av Cannabis föredrar ni? Dvs rökning, vaporisering eller att inta det oralt i form av något ätbart/drickbart/någon typ av olja/extrakt för oral användning.

Själv vapear jag mest nuförtiden om det inte gäller vissa typer av hasch vilket kan vara nice i en fin spliff. Gillar också ätbara produkter men dom tar för lång tid på sig att verka för mina behov.

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2026-08-26 kl. 21:57.
Citera
2026-08-26, 21:56
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Vilket intagsätt av Cannabis föredrar ni? Dvs rökning, vaporisering eller att inta det oralt i form av något ätbart/drickbart/någon typ av olja/extrakt för oral användning.

/Mvh

Jag föredrar bongen och ibland pipan, det är för jävla gött att dra ett rejält bloss på bongen och luta sig tillbaka i soffan..
Citera
2026-08-26, 22:03
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Eftersom jag använder det inomhus så vill jag inte att det ska stinka i hela lägenheten
Senast jag hade en bong var nog 15 år sedan. Men en pipa hade varit trevligt. Saknar sådana mindre metałlpipor som fanns för typ 7 - 8 år sedan. Riktigt smidiga och lätta att rengöra. Där kunde man enkelt lägga i en blandning av grönt och brunt, dra några bloss, och snabbt rengöra efteråt.

/Mvh
Citera
2026-08-26, 22:09
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Eftersom jag använder det inomhus så vill jag inte att det ska stinka i hela lägenheten
Senast jag hade en bong var nog 15 år sedan. Men en pipa hade varit trevligt. Saknar sådana mindre metałlpipor som fanns för typ 7 - 8 år sedan. Riktigt smidiga och lätta att rengöra. Där kunde man enkelt lägga i en blandning av grönt och brunt och snabbt rengöra efteråt.

/Mvh

Ah dom var nice!
Men jag köpte en träpipa i christiania som var gängad också så man kunde bygga om den till olika varianter, det var lite kul och den hade en sån liten kopp och var sjukt smidig. Men jag tröttnade på den lilla så jag bytte kopp till en rätt stor stenkopp, fan va jag saknar den pipan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in