2026-08-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
För säkerhets skull är det bättre med ingen som helst islam i sverige.
Du överlever UTAN islam, tro mig

Utan sekulariserade muslimska välfärdsarbetare hade Sverige gått i KK om vi fick dom åka hem så nej jag klarar mig inte utan sekulariserade musilmer som kanske "lite" tror på Muhammed likt svenska sekulariserade kristna "lite" tror på Gud. Du förstår välfärdsarbetare och muslimer är GANSKA tajt kopplade.
Igen vi kommer aldrig bli ett islamistisk land och islamsk extremism finns såklart lite som kristen extremism/nazism finns. Du har hört talats om han som hette Anders Behring Breivik?
VI har inga statligt sanktionerade Shariadomstolar och kommer ALDRIG att få några. Det är bara foliehattar med snömos innan för pannbenet som tror något annat.
Citera
2026-08-26, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Utan sekulariserade muslimska välfärdsarbetare hade Sverige gått i KK om vi fick dom åka hem så nej jag klarar mig inte utan sekulariserade musilmer som kanske "lite" tror på Muhammed likt svenska sekulariserade kristna "lite" tror på Gud. Du förstår välfärdsarbetare och muslimer är GANSKA tajt kopplade.
Igen vi kommer aldrig bli ett islamistisk land och islamsk extremism finns såklart lite som kristen extremism/nazism finns. Du har hört talats om han som hette Anders Behring Breivik?
VI har inga statligt sanktionerade Shariadomstolar och kommer ALDRIG att få några. Det är bara foliehattar med snömos innan för pannbenet som tror något annat.

Hur går vi i konkurs?
Sverige mådde som bäst innan den muslimska invasionen.
Citera
2026-08-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Skrev inget om 4 år där, din ljug-blatte. Dina epitet och insinuationer förändrar inte den saken.

Du har en TS att förhålla dig till du har påstått Sverige kommer bli muslimskt och så har du påstått att Sverige har Shariadomstolar vilket vi inte har, hittepådomstolar är lika verkliga som dina åsikter. För övrigt går mitt namn tillbaks till 1500 talet så väldigt svensk och namnskyddat vad du har för whitetrashnamn vet inte jag och spekulerar heller inte i saken, men blatte är jag inte äver om jag inte har ngt problem med blattar på det sätt som du uppenbarligen har sötnos. Men som sagt. Topic är att Sverige kommer tas över av islam inom fyra år vilket är snömos sötnos.
Citera
2026-08-26, 21:13
Medlem
Citat:
Hur går vi i konkurs?
Sverige mådde som bäst innan den muslimska invasionen.

Sverige mådde som bäst innan digerdöden. Masssvälterna på 1800 talet som gjorde att folk som Kristina och Karl-Oskar emigrerade till Amerikat. OCH vad är din poäng? Sverige kommer aldrig bli ett islamistiskt land eller styras av religiösa muslimer, varken om fyra år eller i framtiden. Men visst en del tror på att jorden är platt och att man bör ha en schysst snygg foliehatt!
Citera
2026-08-26, 21:14
Medlem
Citat:
Att man kan tycka att muslimer på individnivå är reko, jag har träffat många tevliga, men samtidigt tycka att islam är retarderat och obehagligt. Var det så svårt att fatta?

Vet inte varför det alltid blir såhär när man ska diskutera vissa frågor. Att man alltid ska undvika sakfrågan och börja jiddra om massa annat lull-lull.

Det blir komplicerat för att det i samtal och debatt snabbt eskalerar till "islam = dåligt/farligt". Men att vara muslim betyder verkligen inte att man är islamist.

Många etniska svenskar har precis som jag träffat och jobbat med många trevliga muslimer. Vi har lärt känna muslimer på jobbet, som grannar eller på föräldramöten, lär känna dem som personer, precis som jag tänker att dem jag träffar inte tänker på mig som KRISTEN i första hand utan som kollega, granne, klassförälder osv.

Den vardagliga erfarenheten och kontakten med muslimer gör mig jättefundersam vad man är så orolig för. För oron i sig tar jag på allvar.
Citera
2026-08-26, 21:15
Medlem
Citat:
Sverige mådde som bäst innan digerdöden. Masssvälterna på 1800 talet som gjorde att folk som Kristina och Karl-Oskar emigrerade till Amerikat. OCH vad är din poäng? Sverige kommer aldrig bli ett islamistiskt land eller styras av religiösa muslimer, varken om fyra år eller i framtiden. Men visst en del tror på att jorden är platt och att man bör ha en schysst snygg foliehatt!

Risken är mindre ju mindre muslimer det finns.
Att vara naiv och lita på muslimer är minst sagt efterblivet.
Vi kan inte gå efter naiva vänsterkärringars känslor.
Citera
2026-08-26, 21:18
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Du har en TS att förhålla dig till du har påstått Sverige kommer bli muslimskt och så har du påstått att Sverige har Shariadomstolar vilket vi inte har, hittepådomstolar är lika verkliga som dina åsikter. För övrigt går mitt namn tillbaks till 1500 talet så väldigt svensk och namnskyddat vad du har för whitetrashnamn vet inte jag och spekulerar heller inte i saken, men blatte är jag inte äver om jag inte har ngt problem med blattar på det sätt som du uppenbarligen har sötnos. Men som sagt. Topic är att Sverige kommer tas över av islam inom fyra år vilket är snömos sötnos.

Teknikaliteter. Alla med ögon ser varthän det barkar. Muslimer kommer inte vilja underkasta sig svensk lag och kultur. Och vill man det är man ingen muslim.
Citera
2026-08-26, 21:20
Medlem
Citat:
Risken är mindre ju mindre muslimer det finns.
Att vara naiv och lita på muslimer är minst sagt efterblivet.
Vi kan inte gå efter naiva vänsterkärringars känslor.

Världen var bättre innan Digerdöden och Pandemin. Vi måste NÅNG gång lära oss stänga våra gränser?
Eller inse att invandring berikar vårt land och att sekulariserade muslimer inte är det minsta hot och att vi må bra av att få in folk då vi har en undermålig nativitet. SÅ som sagt. Det kommer INTE ske att vi blir ett islamisktiskt kalifkat ever! https://humanisten.se/2025/03/09/hur-sekulara-ar-svenskar-med-muslimsk-familjebakgrund/
Citera
2026-08-26, 21:21
Medlem
Citat:
Världen var bättre innan Digerdöden och Pandemin. Vi måste NÅNG gång lära oss stänga våra gränser?
Eller inse att invandring berikar vårt land och att sekulariserade muslimer inte är det minsta hot och att vi må bra av att få in folk då vi har en undermålig nativitet. SÅ som sagt. Det kommer INTE ske att vi blir ett islamisktiskt kalifkat ever! https://humanisten.se/2025/03/09/hur-sekulara-ar-svenskar-med-muslimsk-familjebakgrund/

Jag litar hellre på mina instinkter än på en korkad vänsterkärring.
Citera
2026-08-26, 21:24
Medlem
Citat:
Teknikaliteter. Alla med ögon ser varthän det barkar. Muslimer kommer inte vilja underkasta sig svensk lag och kultur. Och vill man det är man ingen muslim.

Igen så är muslimer extremt sekulariserade https://humanisten.se/2025/03/09/hur-sekulara-ar-svenskar-med-muslimsk-familjebakgrund/

"Som framgår av denna figur är de iranskättade svarspersonerna de som tydligast har en sekulär självbild. 40 procent i denna grupp identifierar sig tydligt på detta vis, vilket kan jämföras med de svenskättade som till 30 procent ser sig som sekulära. Bland de irakisk-, jugoslavisk- och turkiskättade svarspersonerna identifierar sig omkring 15 procent som sekulära. Svagast sekulär identitet finns bland de irakiskättade, 53 procent inom denna grupp ser sig inte alls som sekulära. Mellankategorin som utgörs av de som intar en varken-eller-position i frågan är störst i den svenskättade gruppen inom vilken fler än 50 procent intar denna position."

Gullet du kommer ALDRIG vinna över mig kring fakta, så enkelt är det.
Citera
2026-08-26, 21:25
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Citat:

lol, sekulariserade muslimer!
Jag snackar inte om husnegrerna nu utan om ickesekualiserade muslimer, dom finns det gott om i det här landet varesig du vill tro det eller ej. Vad har du för tankar om dom?
Citera
2026-08-26, 21:29
Medlem
Citat:
Aa fast grundlagarna är skrivna av människor, inte av naturen.
Om svenska grundlagar tillåter islam, då är det fan dags att skriva om grundlagarna.

Såklart är grundlagarna skrivna av människor. Varifrån skulle de annars ha kommit? De är lagstadgade av det svenska folket.

Vill du riva upp grundlagarna utan demokratiska beslut måste du propagera för revolution och antidemokrati. Och i så fall är du inte bättre än den islamistiska minoritet du propagerar mot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in