2026-08-26, 19:51
Medlem
Hennes senaste uppdatering handlar endast om ”hjälp jag har tappat 1000 följare på kort tid, hur ska jag rädda detta?!” Hon sitter i morgonrock och babblar nonsens. Skapa något nytt, influerande, vad som helst. Ditt tåg har passerat för länge sedan. Fokusera på framtiden, din utbildning på 7,5p, skaffa dig ett jobb!!
Ditt prat om ivf är old news!!
Citera
2026-08-26, 20:00
Medlem
Modigt ändå att filma sig sådär, helt osminkad och utan filter. Det är inte många som gör det och det borde fler göra.
Citera
2026-08-26, 20:03
Medlem
Undrar om Hanna är medveten om att en hysterektomi innebär att man kan hamna i klimakteriet. Hon beskriver det som att det endast skulle innebära att hon slipper problem med blödningar och biverkningar av provera framåt
Citera
2026-08-26, 20:05
Medlem
En liten uppdatering var det där, ja. Handfladder och vecklar in sig i sitt resonemang så man blir helt snurrig. Men ah, jag fattar poängen 🙄
Citera
2026-08-26, 20:07
Medlem
Varför säger hon att hon fick missed abortion 2024 i v. 16?? Det stämmer ju inte? 30 september 2024 gick de ut med graviditeten och på ultraljudet ser fostret ut att vara i v. 9 typ. 12 dagar senare postar hon en bild av en ny ultraljudsbild och informerar om att graviditeten avstannat. Vem som helst kan se att de inte är ett foster som gått över v.10 max?? Så varför säger hon att det var i v. 16? För att det låter mer dramatiskt med veckan 16 eller vad är det frågan om.
Citera
2026-08-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Undrar om Hanna är medveten om att en hysterektomi innebär att man kan hamna i klimakteriet. Hon beskriver det som att det endast skulle innebära att hon slipper problem med blödningar och biverkningar av provera framåt

Åh gud, då ska hon älta klimakteriebesvär istället
Citera
2026-08-26, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MelinaMa
Varför säger hon att hon fick missed abortion 2024 i v. 16?? Det stämmer ju inte? 30 september 2024 gick de ut med graviditeten och på ultraljudet ser fostret ut att vara i v. 9 typ. 12 dagar senare postar hon en bild av en ny ultraljudsbild och informerar om att graviditeten avstannat. Vem som helst kan se att de inte är ett foster som gått över v.10 max?? Så varför säger hon att det var i v. 16? För att det låter mer dramatiskt med veckan 16 eller vad är det frågan om.

Dessutom var hon inte tvungen att göra ett ingrepp för aborten, som hon vill få det att låta som. Utan vården ville ge tabletter, men Hanna vägrade det.
Citera
2026-08-26, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
En liten uppdatering var det där, ja. Handfladder och vecklar in sig i sitt resonemang så man blir helt snurrig. Men ah, jag fattar poängen 🙄

Det gör inte jag.

Hon babblar om ”utredningen” de gjort som gav svaret att de har liten chans att bli gravida naturligt. Vad var det för utredning? Det enda hon nämnt är att de tagit blodprov, men det säger väl inget om förmågan att skaffa barn.

Hon säger igen att hon inte KAN ta preventivmedel, men nu beror det på högt blodtryck (som hon inte ens har längre) och inte pga risk för bröstcancer som det var tidigare. Dessutom glömmer hon nämna att vården rekommenderat henne preventivmedel även senaste åren, och sagt att de är bättre än när hon provade senast
Citera
2026-08-26, 20:21
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Helt manisk !!! Allt detta hade hon lugnt och sansat kunnat meddela i en story/reel (eller vad det nu heter), max 2.

Och som vanligt har hon klippt så man hör en halv mening men ingen fortsättning på nästa...Och just DET som hördes mest var ju att det inte alltid vara så att Lars var "hennes gåva och ljus".
Citera
2026-08-26, 20:22
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Det gör inte jag.

Hon babblar om ”utredningen” de gjort som gav svaret att de har liten chans att bli gravida naturligt. Vad var det för utredning? Det enda hon nämnt är att de tagit blodprov, men det säger väl inget om förmågan att skaffa barn.

Hon säger igen att hon inte KAN ta preventivmedel, men nu beror det på högt blodtryck (som hon inte ens har längre) och inte pga risk för bröstcancer som det var tidigare. Dessutom glömmer hon nämna att vården rekommenderat henne preventivmedel även senaste åren, och sagt att de är bättre än när hon provade senast
Är inte det samma sorts utredning som dom gjorde innan IVF? Redan då stod det väl klart för dom att chansen för graviditet var liten?
Citera
2026-08-26, 20:23
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Hon har blivit satt på Provera och får regelbundet järndropp, herregud vad hon överdriver. Hon har tvingat sig till alla piller, prover och behandlingar. Spännande att behöva lyssna på den här skiten nu då fram tills några prover magiskt missats av våååården och hon slutligen ställer in skiten. Börjar sakna lekatugan…
Citera
2026-08-26, 20:31
Medlem
Äntligen lite mens prat!! Som jag längtat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in