2026-08-26, 18:22
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillchips
Så alla som gör heil hälsningen då gör det för att hylla Julius Caesar då han levde mellan 12 juli 100 f.Kr. och den 15 mars 44 f.Kr., för du kan ju inte påstå att nazismen och Hitler fanns då!!
Förstår du nu hur korkat ditt resonemang är?
Samma sak med Örebroskjutningen, alla flåsa högerextremism och rasistdåd, det visa sig att galningen som utförde vansinnesdåd var psyksjuk, och hade inga kopplingar alls till någon politisk gren
Nääää nu skojar du allt min vän, den sk romerska hälsningen är lika antik som vikingahjälmar med horn.

Däremot brukas det hävdas att den är gammal av samma människor som köper kurser av Andrew Tate.
Citera
2026-08-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaTulpanen
Såg direkt. Första jag tänkte. De har alltid det typiska utseendet av någon jävla konstig anledning. Trodde jag var ensam om det….
Intressant, som ni kan veta vem som är psykopat i en folksamlingar. Väldigt orimligt.
Citera
2026-08-26, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
https://postimg.cc/MMvM8bBw

Bild på den gripna.
Påminner lite om galningen i nya zeeland som sköt i moske
Citera
2026-08-26, 18:53
Medlem
Vet man om gm var autistisk? Dessa galningar har ju en tendens att ha det handikappet.
Citera
2026-08-26, 18:57
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Vad har Marcel Kuk och Liam gemensamt förutom att skolskjuta?

Judiska efternamn.
Citera
2026-08-26, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Tidningen Proletären har gått ut med uppgifter om att samtliga tre skadade pojkarna har utomeuropeiskt ursprung. Även den mördade flickan har invandrarbakgrund.

Proletären brukar ju vara en ganska seriös vänstertidning, på en helt annan nivå än slask som t.ex. ETC. Men här undrar jag om de inte har felinformerats på något sätt.

Var de uppgifter som fanns här i tråden om det kvinnliga mordoffret felaktiga? För det ansågs väl ganska klart att det var en svensk tjej, vissa inlägg hade till och med länkar till bilder på henne.

Flera vittnen har också beskrivit det som att GM började hugga på "första bästa" på ett till synes slumpmässigt sätt. Var det också fel?

Jag säger inte att Proletären har fel. Visar det sig att det stämmer så är det ju så. Men det går inte alls ihop med min bild av dådet som jag fått främst i den här tråden.
Citera
2026-08-26, 19:01
Medlem
alleballe1998s avatar
Har någon namn på den mindreåriga från Stockholm som misstänkts?
Citera
2026-08-26, 19:05
Medlem
Citat:
En farsa från Ungern? Är ju svenska nationalisters drömland.

Tidningen Proletären har gått ut med uppgifter om att samtliga tre skadade pojkarna har utomeuropeiskt ursprung. Även den mördade flickan har invandrarbakgrund.

Så här låter det alltid på Flashback när det är en vit gärningsman. Då förvandlas varenda FB-rasse till Dan Eliasson.

"Vad har den personen varit med om för någonting? Vilka omständigheter har den killen växt upp under? Vad är det för trauma han bär med sig?"
Lite som när det är en kvinna som är förövaren. Alltid ett offer
Citera
2026-08-26, 19:08
Medlem
Citat:
En farsa från Ungern? Är ju svenska nationalisters drömland.

Så här låter det alltid på Flashback när det är en vit gärningsman. Då förvandlas varenda FB-rasse till Dan Eliasson.

"Vad har den personen varit med om för någonting? Vilka omständigheter har den killen växt upp under? Vad är det för trauma han bär med sig?"
Va babblar du om för trams?

Och vad exakt länkar du proletären för..?
Citera
2026-08-26, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Påminner lite om galningen i nya zeeland som sköt i moske
Vart då? Ser ut som en skolpojke.
Citera
2026-08-26, 19:15
Medlem
buddy99s avatar
[quote=Link04|95778661]
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99

Okej Nebel hade otur med uppväxten. Ja förklaringen finns alltid i generna och livsresan.
Jo,om det inte rör sig om en bortbyting rent av.
Citera
2026-08-26, 19:20
Medlem
Citat:
En farsa från Ungern?
Stämmer det som tidigare skrivits att fadern är zigenare från Ungern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in