2026-08-23, 11:20
Medlem
Någon som sett/hört paret dysfunktionell i helgen då? Vad har dom gjort förutom att säga att ungen är hemma och sover själv?

Har det eldas några lastpallar för att få till det inköpta köttet med 70%klisterlappen till perfektion eller har träsket fått smaka på odören från knullkarln otvättade fötter?
Citera
2026-08-25, 23:42
Medlem
Har paret tagit bort sin podd eller är det min Spotify som bråkar? Lyssnade igår & tänkte länka avsnittet där jag verkligen, på riktigt, blev helt övertygad om att P faktiskt är sinnesslö.

Äldsta sonens mor borde kunnat anmäla för förtal med tanke på vad dom säger. (Utöver alla inlägg/storys Jacky la upp om henne).
Citera
2026-08-26, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucylawless
Har paret tagit bort sin podd eller är det min Spotify som bråkar? Lyssnade igår & tänkte länka avsnittet där jag verkligen, på riktigt, blev helt övertygad om att P faktiskt är sinnesslö.

Äldsta sonens mor borde kunnat anmäla för förtal med tanke på vad dom säger. (Utöver alla inlägg/storys Jacky la upp om henne).

Här är 3 avsnitt. De raderar kanske sin skit överallt. Så om de glömt detta är det snart väck det med.

Lyssna på Du Måste Vara Helig - Vårt första poddavsnitt! av Du måste vara helig! på #SoundCloud
https://on.soundcloud.com/DwyHCRePbIHhECs1xu
Citera
2026-08-26, 09:50
Medlem
Verkar som de har tagit bort sin podd.
Citera
2026-08-26, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Verkar som de har tagit bort sin podd.

Skulle någon anmält dom pga vad de sagt så är det ju redan sparat.
Citera
2026-08-26, 15:08
Medlem
Handlar nog mer om att de försöker sopa bort alla spår hur jävla vidriga de är.
Citera
2026-08-26, 15:43
Medlem
Citat:

Det tror jag också, bara att det är två år försent. Man undrar ju varför de försöker med damage control nu, tre månader efter att de förlorade barnet. Sena på den bollen, milt uttryckt. Du som hörde avsnittet där de snackade skit om Patriks ex, kan du återge ungefär vad de sa? Jag lyssnade på ett halvt avsnitt för ett par veckor sen och det var nog med brain rot för ett helt år.
Citera
2026-08-26, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Det tror jag också, bara att det är två år försent. Man undrar ju varför de försöker med damage control nu, tre månader efter att de förlorade barnet. Sena på den bollen, milt uttryckt. Du som hörde avsnittet där de snackade skit om Patriks ex, kan du återge ungefär vad de sa? Jag lyssnade på ett halvt avsnitt för ett par veckor sen och det var nog med brain rot för ett helt år.

Var inte jag som skrev det men kan säga att Jackie började redan i första avsnittet. Jackie ville smutskasta henne medans Patrik var först något ödmjuk med att de var två om det men ändå ville Jackie inte ge sig utan försökte vinkla allt till mamman på ett vidrigt sätt.
Citera
2026-08-26, 15:53
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Citat:

Det blir lätt lyteskomik när två blandmissbrukare försöker köra ett halvhjärtat försök till damage control..
Citera
2026-08-26, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Här är 3 avsnitt. De raderar kanske sin skit överallt. Så om de glömt detta är det snart väck det med.

Lyssna på Du Måste Vara Helig - Vårt första poddavsnitt! av Du måste vara helig! på #SoundCloud
https://on.soundcloud.com/DwyHCRePbIHhECs1xu

Verkar som att de på Soundcloud är borta med nu.
Citera
2026-08-26, 16:29
Medlem
De är så otroligt pinsamma.
De har inget barn kvar, inget jobb, inga vänner.
De är Sveriges bottenskrap.
Citera
2026-08-26, 16:47
Medlem
Är det tramadol pupiller Jackie visar upp på sin storie?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in