2026-08-25, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Han har gnällt i två år över att han kallas Jockes hund. Igår erkände han själv att det är just vad han är, jag kan inte citera exakt men typ:
”Dom kallar mig ofta din hund Jocke, och om jag är din hund så är jag en FAKKING pitbull”

SÅ. FRUKTANSVÄRT. CRINGE
…ni ska veta att jag är en fucking Pitbull
Citera
2026-08-25, 11:44
Medlem
Modigt att hålla ett tal i direktsändning, applåder.

Men uppenbart att det inte finns nån djup vänskap mellan dom då talet mest fokuserade på deras gemensamma dramakrig. Övriga gäster måste ha skruvat lite på sig när han basunerar ut hur dom har varandras ryggar och han är en "fucking pitbull".

När han talar direkt till Jonna så säger han att hon är svår att komma in på djupet på och imponera på för hon är gift med "en av Sveriges mest begåvade content creators", vilken komplimang! Tårarna måste ha varit nära där för Jonna - "jag är gift med en stjärna buhu buhu". En direkt hyllning till Jocke blev det istället. Han hade kunnat lyfta fram hennes fina sidor och allt hon gör bra i livet och på kanalen, men det är som vanligt husses storhet som ska lyftas fram.

Jo, Lisen och Jonna är deras livvakter i en förvrängd värld där allting handlar om drama.
Citera
2026-08-25, 11:49
Bannlyst
Banjo går på jockiboi jonnas bröllop håller tal

Jockiboi jonna går inte på när chipstutten lisen firar 5 åringen fyller år

Så dom är nog inte så täta "vänner" utanför youtube
Citera
2026-08-25, 12:39
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc

Men uppenbart att det inte finns nån djup vänskap mellan dom då talet mest fokuserade på deras gemensamma dramakrig. Övriga gäster måste ha skruvat lite på sig när han basunerar ut hur dom har varandras ryggar och han är en "fucking pitbull".

När han talar direkt till Jonna så säger han att hon är svår att komma in på djupet på och imponera på för hon är gift med "en av Sveriges mest begåvade content creators", vilken komplimang! Tårarna måste ha varit nära där för Jonna - "jag är gift med en stjärna buhu buhu". En direkt hyllning till Jocke blev det istället. Han hade kunnat lyfta fram hennes fina sidor och allt hon gör bra i livet och på kanalen, men det är som vanligt husses storhet som ska lyftas fram.

Jo, Lisen och Jonna är deras livvakter i en förvrängd värld där allting handlar om drama.

Åh herrejösses... Jag har varit på bröllop där man tar upp egenskaper eller exeptionella händelser. Bland annat minns jag ett tal där brudgummen räddat livet på den som höll tal. Annars beskriver man ju den djupa vänsakp man har, de fina egenskaperna osv... Men "Sveriges mest begåvade content creator" låter inte som att man är riktiga vänner. Tycker jag iaf.
Citera
2026-08-25, 12:54
Bannlyst
Bara jag eller såg lisen allmänt uttråkad ut?
Citera
2026-08-25, 21:54
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illaur
Banjo går på jockiboi jonnas bröllop håller tal

Jockiboi jonna går inte på när chipstutten lisen firar 5 åringen fyller år

Så dom är nog inte så täta "vänner" utanför youtube

Rasist-Lisen har väl insett att hennes grisliknande make skiter fullständigt i både henne och barnen, så länge grisen får hålla sig kvar runt Jockiboi och fortsätta dyrka marken han går på. Samtidigt är det svårt att känna medlidande för rasist-Lisen med tanke på hur den äckliga kossan själv har betett sig.

Fetröven alias "Chipstuttarnas Konung": https://imgur.com/a/YPfAwgQ
Senast redigerad av Damien- 2026-08-25 kl. 22:31.
Citera
2026-08-25, 22:07
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Åh herrejösses... Jag har varit på bröllop där man tar upp egenskaper eller exeptionella händelser. Bland annat minns jag ett tal där brudgummen räddat livet på den som höll tal. Annars beskriver man ju den djupa vänsakp man har, de fina egenskaperna osv... Men "Sveriges mest begåvade content creator" låter inte som att man är riktiga vänner. Tycker jag iaf.

För Ozempic-Anjo var det här förmodligen livets absoluta höjdpunkt. Glöm barnens födelse, glöm det egna bröllopet med rasist-Lisen, fetröven har ju fått hålla tal på Jockibois bröllop. Större än så blir det knappast för den osympatiska grisen Anjo.

Såg ett klipp där Anjo höll ett fjäskigt tal, rödmosig i nyllet, med de svettiga chipstuttarna synliga under skjortan, samtidigt som fetröven tummade på mobilen med flottiga fingrar.

Citera
2026-08-26, 06:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Rasist-Lisen har väl insett att hennes grisliknande make skiter fullständigt i både henne och barnen, så länge grisen får hålla sig kvar runt Jockiboi och fortsätta dyrka marken han går på. Samtidigt är det svårt att känna medlidande för rasist-Lisen med tanke på hur den äckliga kossan själv har betett sig.

Skillnad mot då och nu, men man går inte ner så mycket så fort utan piller

Tyckte lisen såg allmänt uttråkad ut. Fick hon ens prata med Gry? Såg henne inte "mingla med sina väninnor"?
Citera
2026-08-26, 08:31
Medlem
Citat:
För Ozempic-Anjo var det här förmodligen livets absoluta höjdpunkt. Glöm barnens födelse, glöm det egna bröllopet med rasist-Lisen, fetröven har ju fått hålla tal på Jockibois bröllop. Större än så blir det knappast för den osympatiska grisen Anjo.

Såg ett klipp där Anjo höll ett fjäskigt tal, rödmosig i nyllet, med de svettiga chipstuttarna synliga under skjortan, samtidigt som fetröven tummade på mobilen med flottiga fingrar.

Men jockibois röv var nog ren efter ialf
Citera
2026-08-26, 16:05
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danshaku-no-Akumu
Men jockibois röv var nog ren efter ialf

Klart den Jockibois röv var ren. Hans mest lismande hovlakej och självutnämnda hund, Anjo hade ju varit där och slickat så intensivt mellan skinkorna att inte ens en högtryckstvätt hade kunnat få arslet renare.
Citera
2026-08-26, 16:16
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc

Nu har hudhertigen varit och läst här för nu ska han "förklara" sitt tal på YT.

Citat:
Klart den Jockibois röv var ren. Hans mest lismande hovlakej och självutnämnda hund, Anjo hade ju varit där och slickat så intensivt mellan skinkorna att inte ens en högtryckstvätt hade kunnat få arslet renare.

Tror du att Rasks special analkanal tvättteknik hade fått den renare då?

Kan du ge din topp 3 på renast röv av; Anjo, högtryckstvätt och Rasks analkanaltvätt?
Senast redigerad av pickalulu 2026-08-26 kl. 16:19.
Citera
2026-08-26, 18:54
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Nu har hudhertigen varit och läst här för nu ska han "förklara" sitt tal på YT.

Tror du att Rasks special analkanal tvättteknik hade fått den renare då?

Kan du ge din topp 3 på renast röv av; Anjo, högtryckstvätt och Rasks analkanaltvätt?

Jag vill helst tänka så lite som möjligt på cp-ligans rövhål...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in