2026-08-26, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
När våra politiker pratar mer om Israel än vårt egna land SVERIGE är det bevis för mig.
Mohamssons by i Libanon blev bombad av Israel och hon vågade knappt öppna sin mun.

Vi behöver diskutera frågor som rör Sverige och svenskar. Inte fucking Israel.

Sen NÄR pratar svenska politiker mer om Israel än Sverige? Det får du visa forskning för. Räcker ju med att se nyheter från valrörelsen för att se att de i största delen pratar om Sverige. Däremot kan vi se att vänsteraktivister bara pratar om Gaza, varken om Sverige, Sudan, Kongo, Norkorea osv.
Men jag är seriöst förvirrad nu, är du en nazist-nazist från NMR eller en nazistisk vänsteraktivist a' la SVT/Vänsterpartiet/S? Det är ingen retorisk, sarkastisk fråga, jag menar frågan seriöst för kan verkligen inte utreda det från din argumentation.

Mohamssons by? Hon är född i TYSKLAND, Hamburg närmare bestämt, blev Hamburg bombat? Själv har hon bott i Sverige sedan hon var 8 år och identifierar sig som Västgöte, svensk och europé.
Du menar alltså att invandrare vars farföräldrar bodde en gång i Libanon eller Palestina inte får identifiera sig som svenskar? Det låter ju återigen nynazistiskt.
Rasbiologiskt.
Ytterligare, du låter bara svenskar vars mor och farföräldrar också alla var födda i Sverige ha sina egna åsikter, men alla som har rötter i Mellanöstern måste ha SAMMA åsikter och vara antisemiter?
Det är väl högst personligt vad hon kände och tyckte inför det, hon är inte skyldig att tycka som du beordrar pga några "rasskäl".
Citera
2026-08-26, 11:30
Medlem
bergsdals avatar
Väldigt homosexuella kommentaterer måste säga, mycket drama och med tvist på "queer flair". Gulligt
Citera
2026-08-26, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
USA styrs av judar och kristna sionister. Det finns hur mycket bevis som helst för detta. Titta på hur Thomas Massie blivit behandlad enbart för att han som enda kongressledamot stått emot judelobbyn. Tar man inte emot pengar från AIPAC och röstar rätt i frågor relaterat till Israel då blir man smutskastad i media, det sätts igång politiska kampanjer där man ska lyfta fram andra Israelvänliga alternativ etc. Han pratar öppet om detta problem i olika intervjuer. Amerikanska presidenter får dessutom sina valkampanjer finansierade av judar. Titta på Trumps samarbete med Sheldon Adelson exempelvis. Detta är ett återkommande mönster.

Hur kan vi veta att samma sak händer i Sverige? Ja, varför åker partitoppen i SD till Israel, går omkring i kippa och försöker prata hebreiska?

"Det finns hur mycket bevis som helst för detta", presenterar sen inte ett enda bevis.
Donald Trump är absolut ett kapitel för sig men du kan ändå inte använda vad han gör för att "bevisa" att Mohamsson fått betalt av Israel för att stötta judiska barn i Sverige.
Och du har ändå inte presenterat några bevis angående USA.
Citera
2026-08-26, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Konflikternas och det splittrade Sverige, vem införde det i Sverige? Polariseringen för och emot, fy vilket otäckt land Sverige blivit. Saknar det gamla Sverige där Ulf Adelsohn hade judiskt påbrå och ingen brydde sig, idag hade väl alla skrikit sig hesa om konspirationsteorier.

Jag visste inte ens att han hade det. Exakt. Skillnaden. Minns däremot att Göran Persson bar kippa och gav ut boken "Om detta må vi berätta". Men vi hade ingen Filip Dikmen på TikTok då som kunde attackera honom och påstå att han var köpt av Israel och en "bitch" som ska bli "picked". Vi hade heller ingen Valley Ghanem som dödshotade honom för det.
Vi hade en mindre nynazistisk rörelse men de kunde bara drömma då om att ha så stort genomslag för sin propaganda som de fått idag. Hela vänstern från S till de mest extrema. Hela SVT, SR, Aftonbladet osv...
Citera
2026-08-26, 11:47
Medlem
Jag vet inte vem den här grabben är, men han har givetvis rätt i sin sak - våra högerblock politiker ränner sionisternas ärende. Vilka är ansvariga för vår massinvandring? SD m.fl är så kallad kontrollerad opposition, men jag kan inte gnälla då jag i princip aldrig har röstat under mitt vuxna liv.
Citera
2026-08-26, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jo men antisemitism är ju inget bra, det kan vi väl vara eniga om.

Helt.
Citera
2026-08-26, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vad tycker ni om Dikmens uttalande?
Är svenska politiker uppköpta av Israel och USA?

https://www.tv4.se/artikel/131rNF3pskgFBLawWicCaB/tv-profilen-kallar-mohamsson-foer-bitch-uppkoepta-av-israel

Nej svenska politiker är inte uppköpta av något annat land.

Idioten Dickman fabulerar friskt.
Citera
2026-08-26, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jimmie Åkesson och Sd är ju det tydligen!

Haha tillståndet i Sverige..
Rasistledaren glider omkring med kippa på huvudet.

Landet är så kört.
Citera
2026-08-26, 12:04
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Så enligt dig får inga som inte har rötter i Sverige sedan 3000 år bo i Sverige då? Ännu en sak du har gemensamt med nazister.
Det är ju till och med mer extremt än SD. De tycker väl att alla kan vara svenskar som själva identifierar sig som det och aktivt integrerar sig?
Men du går alltså längre in på "blod och jord".
Alltså människan har migrerat sedan människan fanns, jorden är liksom vår planet. Vi kom alla från Afrika från början, och européer härstammar från Indien...

"Man" har inte "hämtat" utan judar från Irak, Marocko, Jemen, Palestina osv. flydde från muslimska länder så de var förföljda där. Liksom de förföljts i Europa. Antisemitism du vet, sånt som du sprider och medverkar till. Du låter för fan inte dem vara ifred någonstans på jorden.
Konstigt att judar är den enda folkgruppen som inte får fly till säkerhet enligt dig?
Sedan blev ju inte heller arabiska Palestinier bortträngda, de fick bli medborgare de med, 20% av israelerna är arabiska muslimer från Palestina. Antisemitismen är dock helt sjuk där och det var den INNAN Israel bildades. Långt innan. Det har funnits liknande attentat som 7 oktober INNAN Israel bildades. Antisemitismen är äldre än så. Men du kanske missat att Förintelsen skedde innan Israel fanns?
Sen är det jävligt konstigt att du väljer ut en enda folkgrupp som inte får vara invandrare medans jag ANTAR att du tycker att alla andra folkgrupper får det?
Även det ett klart uttryck för antisemitism.

Ja självklart, jag tycker Osmanska rikets ska även få erövra halva mellanöstern!
Varför inte romarriket ta tillbaka halva världen, jag kan garantera dig att de har rötter kvar i stora delar av världen.
Att bo i Sverige är en sak, att ockupera är en annan sak.
Judar var även förföljda i Europa, kristna europa!
Låt de få Tyskland men din logik.

Sionismen har spridit sig ordentligt nu, läskigt!!
Citera
2026-08-26, 12:06
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Sen NÄR pratar svenska politiker mer om Israel än Sverige? Det får du visa forskning för. Räcker ju med att se nyheter från valrörelsen för att se att de i största delen pratar om Sverige. Däremot kan vi se att vänsteraktivister bara pratar om Gaza, varken om Sverige, Sudan, Kongo, Norkorea osv.
Men jag är seriöst förvirrad nu, är du en nazist-nazist från NMR eller en nazistisk vänsteraktivist a' la SVT/Vänsterpartiet/S? Det är ingen retorisk, sarkastisk fråga, jag menar frågan seriöst för kan verkligen inte utreda det från din argumentation.

Mohamssons by? Hon är född i TYSKLAND, Hamburg närmare bestämt, blev Hamburg bombat? Själv har hon bott i Sverige sedan hon var 8 år och identifierar sig som Västgöte, svensk och europé.
Du menar alltså att invandrare vars farföräldrar bodde en gång i Libanon eller Palestina inte får identifiera sig som svenskar? Det låter ju återigen nynazistiskt.
Rasbiologiskt.
Ytterligare, du låter bara svenskar vars mor och farföräldrar också alla var födda i Sverige ha sina egna åsikter, men alla som har rötter i Mellanöstern måste ha SAMMA åsikter och vara antisemiter?
Det är väl högst personligt vad hon kände och tyckte inför det, hon är inte skyldig att tycka som du beordrar pga några "rasskäl".

Forskning? Åkesson har varit ner i Israel och hållt tal! Varför? Vilket annat land har han besökt på detta sätt? Ebba Busch och flera andra politiker har varit i Israel flera gånger. Varför? Varför inte lägga samma fokus på våra nordiska länder.
Israel bombar hela mellanöstern och vi får hit alla invandrare. Våra politiker är definitivt köpta!
Citera
2026-08-26, 12:21
Medlem
Jag-Blonds avatar
Hellre uppköpt av Israel än att slicka terroristorganisation HAMAS röv.
Citera
2026-08-26, 12:25
Moderator
Sun Rulers avatar
Hon visade solidaritet med utsatta svenska judar.

Dikmen triggas då och börjar orera om konspirationsteorier.

Hans övervåning verkar inte fullt ut vara möblerad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in