2026-08-26, 10:43
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Gott så. Men det är anledningen till att vi inte kan hålla på och gulla med muslimerna. Islam är som en cancer som bara poppar upp igen och fortsätter angripa.

Visst, men varje gång slås de också tillbaka. Vill muslimerna ägna sig åt den sortens bakåtsträvande tänk inom slutna kretsar kan de få göra det, det skiter jag i. Det är som GW sa en gång angående det där, Sharialagar har inget med svenska lagar att göra och därför kommer de aldrig att tillämpas här.
Citera
2026-08-26, 10:46
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Skriv det då? Isället för att låtsas att "tagit över" är en normal och självklar synonym för "har inföytande".

Sluta vara en autist.
Citera
2026-08-26, 10:48
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Visst, men varje gång slås de också tillbaka. Vill muslimerna ägna sig åt den sortens bakåtsträvande tänk inom slutna kretsar kan de få göra det, det skiter jag i. Det är som GW sa en gång angående det där, Sharialagar har inget med svenska lagar att göra och därför kommer de aldrig att tillämpas här.

Nej, de slås inte tillbaka varje gång. Varför tror du vi har fått moskéer och minareter och shariadomstolar på bara några år? Sluta vara naiv.
Citera
2026-08-26, 10:51
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Nej, de slås inte tillbaka varje gång. Varför tror du vi har fått moskéer och minareter och shariadomstolar på bara några år? Sluta vara naiv.

Vad tror du shariadomstolarna tillför utanför deras kretsar? Inget, inte ett skit.
Citera
2026-08-26, 11:07
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Vad tror du shariadomstolarna tillför utanför deras kretsar? Inget, inte ett skit.

Än så länge. Men vi ska inte ha deras kretsar i Sverige ens. Vi ska inte ha muslimska paralellsamhällen där folk som kanske flytt islamskt förtryck tvingas dras in i det igen pga svensk naivitet och slapphet. Bort med skiten. Ut.
Citera
2026-08-26, 11:19
Medlem
Citat:
Sluta vara en autist.
Lär dig begripligt språkbruk. Med ditt resonemang kan man påstå att otaliga andra grupper som inte är en dominerande kraft men har visst inflytande i delar av samhället, har "tagit över Sverige".
Senast redigerad av BrotherClark 2026-08-26 kl. 11:33.
Citera
2026-08-26, 11:29
Medlem
Citat:
Asså ni är såna jävla autister på det här jävla forumet...

Det jag menar är att processen för ett övertagande har inletts, en process som kommer bli väldigt svår att reversera innan det är för sent. Islam har således tagit över, om vi fortsätter i samma spår.

Jesus Kristus.
jag förstår inte hur folk inte kan läsa rubriken, ingenstans har jag sagt dom redan har vunnit och vi är iran.
jag tydligt sa att vi kommer se små partier ta mer makt lokalt på samma sätt som ÖP
dom kuppade S i botkyrka och vi kommer nog se mer direkt radikala utan att mygla med etablerade partier.
det blir nog flertal systerpartier till nyans i varje län baserat på klanröstande, en geopolitisk balkanisering på lokalnivå
Citera
2026-08-26, 11:35
Medlem
Citat:
poängen med pararell samhällen och ideologiska kulter är att familjer och sekter tar sina problem till lokala imanen och påtvingar hederskultur utanför rättsamhället.
ingen bryr sig om balkongflickor kastas, eller om en kvinna inte tar kontakt med polis för hon ska acceptera att bli slagen av sin man via shariadomstol.
när shariapoliser blir en mer etablerad makt inofficiellt utökar deras revir. vi har redan 300 nogo zones där polis inte rör sig. med lokalpartier kan detta ökas. vad stoppar parti nyans från att ge kommunalhus till isis på samma sätt antifa får lokaler av V.
vad stoppar gäng från att få byggzoner eller uppdrag grå verskamhet för skattepengar tvätt.
eller brf upphandlas till klaner och samfund. vi vet redan att HVB o SIS upphandlas till gäng via korruption för att traffica småflickor för sex och droger
Citera
2026-08-26, 11:38
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Vilka media? Du hatar Norrskensflamman så vilka andra har skrivit om det?
Det är fortfarande inte statssaktionerad det där initiativet.

Hatar? Den är vänsterextremistisk, det är ett konstaterande och har inget med hat att göra. Du menar att om man kallar något för extremistiskt så hatar man det? Jag följer all media. Det har även rapporterats av Kvartal och sr-radio.

Det handlar om förekomst. Vi har shariadomstolar under cover i Sverige, precis som vi har islamistiska hatpredikanter och islamistiska moskéer under cover. Nu har vi en "offentlig" sharia domstol, startad av en etnisk svensk vänsterextrem advokat. Finansieringen är mindre intressant.

Vet du hur många shariadomstolar och islamistiska moskéer och hatpredikanter vi hade för 40 år sedan? Svar: 0.
Citera
2026-08-26, 11:47
Medlem
needAlifes avatar
Och? får du 12% i ett distrikt får du ett mandat. Allard kan nog komma in men ska du använda den bakdörren så kommer du aldrig få makt alls. Eller hur tror du att muslimer ska få in en majoritet den vägen?
Citera
2026-08-26, 12:01
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Islam har redan tagit över

Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Men förklara gärna för oss som inte förstår din intressanta ståndpunkt.

Här i Oslo pratar de allra flesta unga, även dom från Oslo väst o Bärum, de rika områden, kebabnorska. Med wollah koranen o andra fula ord.

Bara dom allra rikaste pratar fortfarande sosse-norsk (vanlig norsk har blivit bara för högklassen), så norsk kultur i Oslo är väl minst 10 ggr svagare här än vad den var när jag var ung.

Jag pratar inte kebabnorsk och då tycker några unga jag hörs ut som nån nörd.
Senast redigerad av OsloRbastFTrest 2026-08-26 kl. 12:03.
Citera
2026-08-26, 12:02
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Om 4 år, varför inte om 2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in