2026-08-26, 09:30
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumPulse
allard kommer visa för alla att 12% spärren är en bakdörr alla kan använda.
partiet nyans och andra lokala extrema muslimer kommer få sin valkrets att rösta på dom ist för sossarna.
vi kommer se ett block på 30% rösta för sharia i malmö/skåne
vi kommer få isis i regeringen som vågmästare. rödgröna kommer sälja ut allt för att få stöd via dom.
varje län som har runt 20% invandrare kommer få en lokal majoritet och komma in i riksdagen.
vi kommer se 4-6 islamextrema partier i makten.
med partistöd o partikassa kommer dessa kunna använda skattepengar direkt för egenfinansiering av fronter som afa/RF fast för sharia

Det där har jag hört sen 90-talet. Redan då pratades det om att vi snart inte kommer få äta fläsk och dricka alkohol. Väntar fortfarande.
Citera
2026-08-26, 09:31
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Fast de nästlar sig in i statsapparaten och går bananas där. Du minns säkert det här jävla hucklet som satt som nämndeman i Solna tingsrätt och friade en man för hustrumisshandel utifrån Sharia.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ngBnpa/namndemannen-om-skandaldomen-jag-vill-inte-diskutera-malet

Hon satt även i migrationsdomstolen där hon bara accepterade muslimska asylsökande och hon har förespråkat särlagstiftning för muslimer.

Nu avslöjades det och hon uteslöts gudskepris, men de försöker ständigt flytta fram sina positioner och de vet att de står över svensk lag för de har gud på sin sida.

Jo jag kommer mycket väl ihåg det, det var ett försök till att införa sharia i svenskt rättsystem. Men domen revs ganska omgående upp, hon blev utslängd ur Centerpartiet och avstängd som nämndeman.
Citera
2026-08-26, 09:36
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumPulse
allard kommer visa för alla att 12% spärren är en bakdörr alla kan använda.
partiet nyans och andra lokala extrema muslimer kommer få sin valkrets att rösta på dom ist för sossarna.
vi kommer se ett block på 30% rösta för sharia i malmö/skåne
vi kommer få isis i regeringen som vågmästare. rödgröna kommer sälja ut allt för att få stöd via dom.
varje län som har runt 20% invandrare kommer få en lokal majoritet och komma in i riksdagen.
vi kommer se 4-6 islamextrema partier i makten.
med partistöd o partikassa kommer dessa kunna använda skattepengar direkt för egenfinansiering av fronter som afa/RF fast för sharia

SFS ska införas samma dag. Du får bli den elev som får sitta längst fram!
Citera
2026-08-26, 09:39
Medlem
Citat:
Islam har redan tagit över, ni har bara inte fattat det än.
Du tycker inte det är något av en motsägelse att ett religiöst samhällsstyre med jättestränga lagar skulle ha "tagit över" utan att det skulle märkas?

Det hålls val, finns massor av trossamfund som inte är muslimska, säljs sprit och griskött, vi har statligt finansierade organisationer för stärkandet av hbtq-personers rättigheter osv. Känns för mig som att det är en bra bit kvar innan det islamska övertagandet är ett faktum.
Senast redigerad av BrotherClark 2026-08-26 kl. 09:45.
Citera
2026-08-26, 09:46
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Du tycker inte det är något av en motsägelse att ett religiöst samhällsstyre med jättestränga lagar skulle ha "tagit över" utan att det skulle märkas?

Asså ni är såna jävla autister på det här jävla forumet...

Det jag menar är att processen för ett övertagande har inletts, en process som kommer bli väldigt svår att reversera innan det är för sent. Islam har således tagit över, om vi fortsätter i samma spår.

Jesus Kristus.
Citera
2026-08-26, 09:48
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Jo jag kommer mycket väl ihåg det, det var ett försök till att införa sharia i svenskt rättsystem. Men domen revs ganska omgående upp, hon blev utslängd ur Centerpartiet och avstängd som nämndeman.

Gott så. Men det är anledningen till att vi inte kan hålla på och gulla med muslimerna. Islam är som en cancer som bara poppar upp igen och fortsätter angripa.
Citera
2026-08-26, 09:49
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Då är man för gammal - om man ens lever - för att ha fyra fruar.

När de hänger folk på torget och halshugger kvinnor offentligt. Då är det för sent.

Givetvis bör islam helt förbjudas.

Annars blir det som i uk.

Uk. Är förövrigt en försmak av afghanistsn.
Citera
2026-08-26, 10:08
Medlem
Det kommer inte att tas över någonting. Fungerar inte matematiskt om man tittar på hur många muslimer som lever i sverige och hur många icke muslimer det finns. Eftersom generationer passerar så anpassar barnadfödandet till våra normer. Det är bara 1-2 generationer som håller i dom där höga mängderna barn sen normaliseras det. Att ett nishat parti kommer med i riksdagen kommer inte bli någon skillnad. kommer ha för lite stöd och ingen vill samarbeta med ett sånt.
Citera
2026-08-26, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani

Där sa du något intressant som kan leda till inbördeskrig i Swedenistan.
Med tanke på att en alban knappast tycker om en grek eller att greken ska tycka om turken.

Ja, det är därför jag säger att den som tror att alla invandrare eller för den alla delen alla muslimer är enade mot svenskarna har tänkt fel. Många av dessa grupper hatar andra invandrargrupper lika mycket eller mer än svenskarna. Vi har väldigt många olika etniska grupperingar i det här landet nu och de är absolut inte vänner med varandra.

Missförstå mig inte nu, det här är absolut inte en önskvärd väg för Sverige att gå heller, men detta är det absolut troligaste scenariot som kommer att utspela sig i framtiden om vi fortsätter med samma politik vi haft de senaste 30 åren även framöver.

Det är mycket mer sannolikt att Sverige blir ett land där drogkarteller och gängkriminalitet styr än att vi blir ett muslimskt kalifat.
Citera
2026-08-26, 10:24
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanvallare2
Men islams fertilitet är väl lika låg som svenskarnas och invandringen har väl nu minskat?

Jag ser gärna statistik på att muslimer har lika få barn som svenskar
Citera
2026-08-26, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Jag ser gärna statistik på att muslimer har lika få barn som svenskar
Finns lite och sänder denna: https://www.prb.org/resource/do-muslims-have-more-children-than-other-women-in-western-europe/
Citera
2026-08-26, 10:41
Medlem
Citat:
Asså ni är såna jävla autister på det här jävla forumet...

Det jag menar är att processen för ett övertagande har inletts, en process som kommer bli väldigt svår att reversera innan det är för sent. Islam har således tagit över, om vi fortsätter i samma spår.

Jesus Kristus.

Skriv det då? Isället för att låtsas att "tagit över" är en normal och självklar synonym för "har inföytande".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in