2026-08-26, 06:56
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Ja känner samma. Videon har fått 30k visningar de ör nog helt överlyckliga nu 😄

Haha tänk att vara så lyckliga över 30k visningar. Då har man inte mycket annat att vara glad för i livet 🤣

On topic. Ny dag, nya möjligheter för Kräftan att skicka en teckning till sin dotter (för han bryr sig så himla mycket om henne säger dom…).
Citera
2026-08-26, 07:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men allvarligt! Han hade ju testo med hem och dömdes för det.

Dom september 2023.
Vi pratade om ett UP som skulle ha tagits under LVU processen. Han blev inte dömd för ett UP som inte ens hade inträffat 2023.
Citat:
Ja Min Sanning hos Anjo 4/1 2024. Ord från Christopher. Vill du ha en länk?
Ord från Christoffer?
Han satt i häkte och var inte hos Anjo den 4 januari 2024.
Men släng om datum och kronologi hejvilt, det krävs ju för att du ska få driva vidare din förtalskampanj.

Citat:
Ah du har missat när Linnea tog kort på det och såg till att det kom upp på nätet 😁 Nån kan nog lägga upp bilden ännu en gång.
Det har florerat ett kort som inte är bevis för någonting, och därför inte heller lett ens till en utredning.

Citat:
Pga deras infekterade barndom, bråket 2017 och mamman. Sedan att han är impulsiv.

Detta är inget försvar men förklaringar.

Tro inte jag försvarar Jocke helt i detta. Även han har gjort dumma saker, något han själv erkänt och förklarat konkret vissa saker.
När man bedriver kampanj mot några i två och ett halvt år så handlar det inte om att vara impulsiv. Du får hitta på en bättre ursäkta för kränkta bölpellen och hans hundar.

Ser att du haft Muppet Show i natt.
Senast redigerad av micro113 2026-08-26 kl. 07:07.
Citera
2026-08-26, 07:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och varje gång dramat tystnade, drog lilla frun och Christofer igång det igen. Så, så mycket ville de ha det lugnt.
Skitsnack. Varje gång de syntes på nätet oavsett om det handlade om semesterbilder eller att åkt på semester så betraktades det som att de "drog igång" allt igen. Eftersom bölaren Jockiboi och Anjo hade bestämt sig för att de inte fick vara på Youtube eller någonstans på nätet.
När de varit helt tysta så har förtalet och jakten fortsatt. Jockiboi har t om gått så långt så han ordnat jakt på dem IRL, bla genom att bevaka deras boende och ta in uppgifter av kreti och pleti om vad gör för att sen förvränga det och använda det emot dem.
Det har aldrig varit tyst och de har aldrig blivit lämnade ifred .. inte ens under denna tid när Chrippa suttit på anstalt och inte kunnat säga ett knäpp på nätet.

Så det där kan du stoppa upp i arslet och dansa för husse med.
Citera
2026-08-26, 07:27
Medlem
Skuggvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag har redan lagt ut handlingen, den finns dessutom i tråden sen över ett år.

Här framgår att kräket ville att ungen skulle bli omhändertagen - bara Julia motsatte sig det som en normal förälder:
https://ibb.co/rftgLYHq

Här framgår, i samma ärende, att han inte ens under en LVU-process kan pissa rent - musklerna var viktigare än den här stackars ungen:
https://ibb.co/21h3gSkW

Tack för att du lägger tiden på att motbevisa med fakta. Det är nog rätt många personer som läser tråden utan att kommentera som behöver få se detta.

Tror ingen i tråden anser att Julia är en perfekt förälder, hon har gjort många misstag. Många gånger undrar man hur hon egentligen tänker... Men det finns en hel del stöd för hennes såkallade "umgängessabotage" och det är för att hon, precis som någon annan skrev, faktiskt visat att hon försöker ta sitt ansvar, förbättra sig, prioritera dottern.

Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Givetvis besvaras ingen kritik, finns väl ingen som är förvånad över det.. Finns det ett enda sms, som visar avsändare, mottagare, datum och klockslag?

Haha nä, tror faktiskt inte det. Det är väldigt nogrannt klippta screenshots/återskapade SMS.
Citera
2026-08-26, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Haha tänk att vara så lyckliga över 30k visningar. Då har man inte mycket annat att vara glad för i livet 🤣

On topic. Ny dag, nya möjligheter för Kräftan att skicka en teckning till sin dotter (för han bryr sig så himla mycket om henne säger dom…).

Tänkte på det som igår faktiskt, vart är teckningarna?
Citera
2026-08-26, 08:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Angående teckningen. Varför inte skicka den till sina föräldrar som träffar henne? Nu när Julia fick avslag på Försörjningsstöd bör hon verkligen inte stå för portot. Thomas Annika eller Jacke får verkligen stäppa in nu. Kostar det 15 kr? Om det är problemet för familjen WT kan jag skicka 15 kr i månaden. Men helt säker det då kommer komma nya svepskäl att han skiter I sin dotter. Jag kan tom skicka 30 kr. För att vara så rik som han och Linnea påstår de är är 15 kr jävla mycket ändå 😆
Citera
2026-08-26, 08:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Ord från Christoffer?
Han satt i häkte och var inte hos Anjo den 4 januari 2024.
Men släng om datum och kronologi hejvilt, det krävs ju för att du ska få driva vidare din förtalskanpanj.

10 januari då eller när det var. Ändrar inte ett skit!
Citera
2026-08-26, 08:29
Avslutad
Citat:
Skitsnack. Varje gång de syntes på nätet oavsett om det handlade om semesterbilder eller att åkt på semester så betraktades det som att de "drog igång" allt igen. Eftersom bölaren Jockiboi och Anjo hade bestämt sig för att de inte fick vara på Youtube eller någonstans på nätet.
När de varit helt tysta så har förtalet och jakten fortsatt. Jockiboi har t om gått så långt så han ordnat jakt på dem IRL, bla genom att bevaka deras boende och ta in uppgifter av kreti och pleti om vad gör för att sen förvränga det och använda det emot dem.
Det har aldrig varit tyst och de har aldrig blivit lämnade ifred .. inte ens under denna tid när Chrippa suttit på anstalt och inte kunnat säga ett knäpp på nätet.

Så det där kan du stoppa upp i arslet och dansa för husse med.

Sanningen svider ser jag. De drog igång allt igen genom personangrepp på massa människor. Bra "försvar" 😄
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-08-26 kl. 08:32.
Citera
2026-08-26, 08:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Sanningen svider ser jag. De drog igång allt igen genom personangrepp på massa människor.
Nej, de gick ibland ut och försvarade sig mot angrepp men i huvudsak så var inte deras vloggar om annat än deras egna liv och görande .. Vilket bl a du själv alltid såg till att förvanska och skapa förtal och skitsnack kring.
Precis som ni gjort kring Linneas graviditet och det hon delat mig sig av eller inte delat med sig av kring den. Precis allt försöker ni smutsa ner, vantolka och skapar fria fantasier kring.
Och ni har ju varit tydliga med att hon inte ska vara på sociala plattformar, oavsett vilken hon väljer. Precis som Jockiboi och Anjo varit tydliga med att de ska bort från nätet och leva anonyma liv.
Citera
2026-08-26, 08:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Angående teckningen. Varför inte skicka den till sina föräldrar som träffar henne? Nu när Julia fick avslag på Försörjningsstöd bör hon verkligen inte stå för portot. Thomas Annika eller Jacke får verkligen stäppa in nu. Kostar det 15 kr? Om det är problemet för familjen WT kan jag skicka 15 kr i månaden. Men helt säker det då kommer komma nya svepskäl att han skiter I sin dotter. Jag kan tom skicka 30 kr. För att vara så rik som han och Linnea påstår de är är 15 kr jävla mycket ändå 😆
Du vet väl inte vad han skickar eller inte skickar till sina föräldrar.
Du vet bara att Julia och Jockiboi inte får lägga vantarna på något som de återigen kan kabla ut på nätet och förlöjliga.
Citera
2026-08-26, 08:45
Avslutad
Citat:
Du vet väl inte vad han skickar eller inte skickar till sina föräldrar.
Du vet bara att Julia och Jockiboi inte får lägga vantarna på något som de återigen kan kabla ut på nätet och förlöjliga.

Jodå jag vet att det har klagats på kostnaden av porto i fängelset 😆
Citera
2026-08-26, 08:48
Avslutad
Citat:
Nej, de gick ibland ut och försvarade sig mot angrepp men i huvudsak så var inte deras vloggar om annat än deras egna liv och görande .. Vilket bl a du själv alltid såg till att förvanska och skapa förtal och skitsnack kring.
Precis som ni gjort kring Linneas graviditet och det hon delat mig sig av eller inte delat med sig av kring den. Precis allt försöker ni smutsa ner, vantolka och skapar fria fantasier kring.
Och ni har ju varit tydliga med att hon inte ska vara på sociala plattformar, oavsett vilken hon väljer. Precis som Jockiboi och Anjo varit tydliga med att de ska bort från nätet och leva anonyma liv.

Jag kom in här i November 2025 2 månader innan han greps men visst allt under 22 månader tidigare var mitt fel 😄

Hon får vara på sociala plattformar så länge hennes närvaro där inte är skadlig. Hon är en fruktansvärd dålig förebild för personer under 15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in