2026-08-25, 08:23
Medlem
Äe, vänsterpackets "råd" om terapi hjälper inte.
Långa straff eller hämnd är den bästa terapin för offer.
Citera
2026-08-25, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Äe, vänsterpackets "råd" om terapi hjälper inte.
Långa straff eller hämnd är den bästa terapin för offer.
.ja lika bra att hämnas du kommer ju också få lågt straff så du har inget att oroa dig för
Citera
2026-08-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
.ja lika bra att hämnas du kommer ju också få lågt straff så du har inget att oroa dig för

Jag ska inte behöva skita ner mig utan det är lagen som ska vara hård mot förövarna.
Annars blir det som de senaste 35 åren att Sverige är värsta jävla anarkilandet.
Citera
2026-08-26, 08:22
Medlem
Citat:
Jag ska inte behöva skita ner mig utan det är lagen som ska vara hård mot förövarna.
Annars blir det som de senaste 35 åren att Sverige är värsta jävla anarkilandet.
Nu är inte lagen hård mot förövarna det är inget du kan ändra men du kan välja om du ska fortsätta gråta som en liten fitta eller vara en man och hämnas
Citera
2026-08-26, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nu är inte lagen hård mot förövarna det är inget du kan ändra men du kan välja om du ska fortsätta gråta som en liten fitta eller vara en man och hämnas

Vilket tjat.
Citera
2026-08-28, 10:59
Avslutad
Det hjälper ju inte alls. Vilken bs.

Det som hade hjälpt är att få direkt hämnd. Men idag bor vi i ett slavsamhälle. Offer kan bara hoppas att de sitter inte 1-3 år. Helt skämt. Men vad man kan göra är att inte bli offer nästa gång. Oavsett vad man är.

Försök att förskydda dig själv. Undvik farliga konfrontationer. Om det gäller barndomen/saker som hände 10+ år sedan?
Då är det kört du har ärr för livet, men du kan ändå bygga ett liv genom att vara stark mentalt. Om någon har en familj som hjälper kommer det kunna stödja 110%. Lär dig till exempel hur du ska agera med en drogpåverkad person, och det kommer hjälpa i framtiden. Du kan lära dig en hel del saker men det förflutna är kört, tyvärr.
Citera
2026-08-28, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abouman
Det hjälper ju inte alls. Vilken bs.

Det som hade hjälpt är att få direkt hämnd. Men idag bor vi i ett slavsamhälle. Offer kan bara hoppas att de sitter inte 1-3 år. Helt skämt. Men vad man kan göra är att inte bli offer nästa gång. Oavsett vad man är.

Försök att förskydda dig själv. Undvik farliga konfrontationer. Om det gäller barndomen/saker som hände 10+ år sedan?
Då är det kört du har ärr för livet, men du kan ändå bygga ett liv genom att vara stark mentalt. Om någon har en familj som hjälper kommer det kunna stödja 110%. Lär dig till exempel hur du ska agera med en drogpåverkad person, och det kommer hjälpa i framtiden. Du kan lära dig en hel del saker men det förflutna är kört, tyvärr.

Eller flytta ut på landet med skjutvapen.
Där kan man försvara sig utan vittnen.

Bästa terapin vore att skjuta sönder benen på nån som vill misshandla en.
Miljarder gånger bättre än vad den ynkliga och fega sossevänstern föreslår.
Citera
2026-08-28, 11:31
Avslutad
Citat:
Eller flytta ut på landet med skjutvapen.
Där kan man försvara sig utan vittnen.

Bästa terapin vore att skjuta sönder benen på nån som vill misshandla en.
Miljarder gånger bättre än vad den ynkliga och fega sossevänstern föreslår.

Ja men självklart! Men hur länge räcker det att "flytta ut på landet"?

Vi har inte tillgång till vapen i Sverige, men kriminella. De har tillgång till ALLT och mycket mer. Detta är sjukt. Tänk personer som beordrar att "lagarna" skulle bege färre skjutvapen.

Tror du att kriminella personer bryr sig? Nej. De har Automatkarbiner i hemmet och de har haft sedan 1992.

Självklart vore det bäst mannen, men det är inte lagligt i Sverige.
Citera
2026-08-28, 11:34
Medlem
Citat:
Ja men självklart! Men hur länge räcker det att "flytta ut på landet"?

Vi har inte tillgång till vapen i Sverige, men kriminella. De har tillgång till ALLT och mycket mer. Detta är sjukt. Tänk personer som beordrar att "lagarna" skulle bege färre skjutvapen.

Tror du att kriminella personer bryr sig? Nej. De har Automatkarbiner i hemmet och de har haft sedan 1992.

Självklart vore det bäst mannen, men det är inte lagligt i Sverige.

Man får väl placera fällor runt sin stuga och vid behov använda en hagelbrakare eller älgstudsare.
Jo, k-pistar och maskingevär får bara dom kriminella tag på. Orättvist.

Men det skulle kännas bättre än sex att skjuta nån som vill en illa.
RIKTIG terapi, det.
Citera
2026-08-28, 11:36
Avslutad
Citat:
Man får väl placera fällor runt sin stuga och vid behov använda en hagelbrakare eller älgstudsare.
Jo, k-pistar och maskingevär får bara dom kriminella tag på. Orättvist.

Men det skulle kännas bättre än sex att skjuta nån som vill en illa.
RIKTIG terapi, det.

Helt klart mannen. Men tänk på de som har gjort dig illa, förtjänar de det?

Många som gjort mig illa har familj och är "snälla" personer idag. Det är naturligt att bekänna aggretion och att "mobba" andra. Kanske det var naturligt?

Tänk på vad som är naturligt. Försök att va naturlig varje dag.
Citera
2026-08-28, 11:40
Medlem
Citat:
Helt klart mannen. Men tänk på de som har gjort dig illa, förtjänar de det?

Många som gjort mig illa har familj och är "snälla" personer idag. Det är naturligt att bekänna aggretion och att "mobba" andra. Kanske det var naturligt?

Tänk på vad som är naturligt. Försök att va naturlig varje dag.

Jag vet vad som är excessivt och vad inte.
Jag vet vem som förtjänar skjutas och vem inte.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in