Att tänka kortsiktigt ger en sämre värld långsiktigt oavsett vad man tror på. Rösta med hjärtat och välj även dina ord här med omsorg för vad du tror att du vill stå för på dödsbädden eller om 20 år.
Har röstat med hjärta och hjärna sedan 2009 då det dök upp ett parti värt att vara lojal med som håller med mig om det mesta och som det inte är en bortkastad röst att rösta på. Kommer att rösta SD tills de blir lika vilsna som andra partier, men att rösta på Örebropartiet skulle aldrig falla mig in när det finns flera andra bättre alternativ som inte grundades på och av kommunism.
Jag tror Allard har rätt strategi inför valet, dvs medverka i så många podcast och youtube-sammanhang, vilket är mycket effektivare än en mossig "traditionell" valrörelse med trötta torgmöten.
Han borde lokalt i Örebro län pränta in sloganen ”Ta den gula lappen” eller något i den stilen.
Vore snopet om han föll på mållinjen för att närkingarna inte greppat att de behöver rösta ÖP i riksdagsvalet.
Jag hoppas visserligen att partiet kommer in, men jag tänker inte lägga min röst på dem. Allard förlorade mig när han skänkte pengar till bedragarna i Dumpen. Dessutom hans fördömande av AfS. Nu blir det AfS och Kasselstrand istället på valdagen.
Har inte hängt med men har Örebropartiet 4 procent eller hur räknas detta?
Varför skriver inte media om detta om det nu är nära?
Det är barnsligt önsketänkande från arga unga män på Flashback. ÖP kommer inte in i riksdagen och har heller ingenting där att göra. De har inte ens ett riktigt partiprogram.
Det är barnsligt önsketänkande från arga unga män på Flashback. ÖP kommer inte in i riksdagen och har heller ingenting där att göra. De har inte ens ett riktigt partiprogram.
Okej, jag förstår. Nej det var det jag tänkte. Varför kom ens frågan upp då?