2026-07-09, 20:49
Medlem
Jag har aldrig fått någon som helst förnimmelse av kokain när jag har nyttjat 3-CMC. För mig var den alltid som amfetamin+MDMA. Mer åt tjo om jag snortade och mer åt molly om jag pannade. Speciellt när jag vågade slå i mig heroiska pannor, då var det rent sjuka OEVs.
Citera
2026-07-10, 06:40
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av su9741
Den är inte bokstavligen en blandning av båda två utan känns som båda två. Men frisättning profilen är att den frisätter lite mindre serotonin än MDMA men lika mycket dopamin som kokain samt noradrenaline

Alla ämnen som frisätter tex serotonin och blandar säg tjack som dominerar dopamin är verkligen ingen bra combo. Kan ta bra säkert 100 att blanda dom preparaten. När det går riktigt fel så behöver du omedelbar bli inlagd på sjukhus och en hel näve full med valfri benzo...

Kan inte fokj sig att inte blanda dopamin med kola eller jonk. Men vill man dö be my quest..
Citera
2026-07-11, 23:52
Medlem
su9741s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Alla ämnen som frisätter tex serotonin och blandar säg tjack som dominerar dopamin är verkligen ingen bra combo. Kan ta bra säkert 100 att blanda dom preparaten. När det går riktigt fel så behöver du omedelbar bli inlagd på sjukhus och en hel näve full med valfri benzo...

Kan inte fokj sig att inte blanda dopamin med kola eller jonk. Men vill man dö be my quest..
Det verkar som att du har noll koll och skriver vad som helst för att se smart ut😁
Citera
2026-07-21, 22:44
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av su9741
Det verkar som att du har noll koll och skriver vad som helst för att se smart ut😁

Jag har noll koll? Blanda droger som går på både dopamin och serotonin. Tex tjack och mdma. Då bråkar hjärnan om vilket rus som ska bestämma. Vilket kan leda till seretogent syndrom. Läs på lite själv så skulle du få reda på detta rätt snabbt.

"Centralstimulerande (t.ex. Amfetamin, Kokain, Metamfetamin): Ökar både dopamin och serotonin. Om du kombinerar dessa med andra serotonerga ämnen (som SSRI/SNRI-Läkemedel, Tramadol, MDMA eller MAO-hämmare) stiger risken drastiskt för serotonergt syndrom.
​MDMA (Ecstasy): Har en extremt stark frisättning av serotonin (och viss dopamin). Att blanda MDMA med t.ex. amfetamin, kokain eller antidepressiva kan vara direkt livsfarligt
."

Så nej jag skriver inte vad som helst utan att veta vad jag pratar om här på forumet. Är nog du som behöver utbilda dig lite..
Citera
2026-08-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Aldrig hört.
Börja bomba det då? Skönare ju längre effekt och man slipper vara förkyld hela kvällen
Det måste ju vara sjukt farligt för magen. I början när jag och min vän startade så visste vi inte riktigt om att man skulle spotta ut droppet. Vilket ledde till att han började spy blod vardagligen pga han utvecklade något form utav magsår. Har nu varit fri från 3cmc i cirka två månader och varje dag är man fan tacksam att man är fri från det där giftet
Citera
2026-08-12, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo
hur smakar 3-cmc?

Rakt av gift. Det är beskt som fan, smakar klor och kan ibland göra ont när det rinner ner speciellt i slutet av racet. Det värsta är när man dragit kål på näsan totalt av skiten och det börjar lukta blod blandat med bränd majs…helvete spyr nästan av minnena.
Citera
2026-08-13, 12:16
Medlem
Har tagit denna för många år sen och den säljs en hel del live. Blev blåst och tror jag fick detta istället när jag skulle ha kola. Det var inte kola iaf och det var en främst serotonerg substans med energi, lär bara denna va?
Citera
2026-08-14, 19:20
Medlem
Nej, detta var inget för mig. Jag provade först ett litet streck i näsan. Jag upplevde en svag stimulans. Sen tog jag en panna på ca 250 mg. Precis vid intaget kände jag värmrekänsla, yrsel och lätt illamående. Jag började samtidigt svettas kraftigt. Efter ett litet tag övergick det i ett någotsånär behagligt stimulantrus. Typiska effekter som käkspänning upplevde jag. Efter några timmar blev jag ändå lite sugen på påfyllning. Jag löste ca 500 mg och nu blev värmekänslan och illamåendet ännu mer påtagligt samtidigt som jag fick dubbelseende. Nu har det gått ca 15 min efter andra pannan. Jag svettas, har käkspännimgar och mår egentligen inte tillräckligt bra för att motivera mer användning. Energinivå och välmående är inte direkt uttalat. Jag märker att det har kort halveringstid och kan förstå om det besitter potential för tvångsmässig återdosering. Av just den anledningen tänker jag avsluta mitt experimenterande med denna substans. Vill man komma åt typiska effekter av en stimulant det nog bättre att hålla sig till amfetamin(sulfat).
Citera
2026-08-17, 00:06
Medlem
Någon som har aning om vad jag kan ha fått?

Luktar ju kemiskt förfärligt, lite mer åt tjack håller. Ser guld aktigt ut å är små kristalligt. Detta skulle va 3cmc tydligen, bränner i näsan ja men, aa.. guldigt 3cmc som nästan är lite klibbigt å? vad kan jag ha fått
Citera
2026-08-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joxenoxen

Luktar ju kemiskt förfärligt, lite mer åt tjack håller. Ser guld aktigt ut å är små kristalligt. Detta skulle va 3cmc tydligen, bränner i näsan ja men, aa.. guldigt 3cmc som nästan är lite klibbigt å? vad kan jag ha fått

Hur smakat det och hur känns det? Verkar va ganska torrt just nu så är väl säkert någon släkting till 3c…
Citera
2026-08-19, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joxenoxen

Fick en batch 3-cmc för ett år sen ca och den va gul / guld-aktig i färgen och lite kletig, kom som en kletig boll där man fick ta bort en del och hacka till lina och låta torka lite sen drog man en fet och jäklar vad den kicka på! Bland de bättre 3c jag fått tag på senaste åren.

Nu är de ju inte säkert att du fått just 3-cmc eftersom de verkar torka men inte omöjligt. Testa en mindre lina först och verkar de bra så ta en fetare.
3-cmc kan vara allt från genomskinliga kristaller till gult klet till vitt pulver osv.
Citera
2026-08-25, 12:51
Medlem
DarthOlles avatar
Verkar vara helt torrlagt på 3cmc just nu, ingen som har till pris man kan betala iaf...
Har tullen gjort stort beslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in