Citat:
Ursprungligen postat av
ryba
Finns det fortf bra liknande som 3cmc or snarlikt?
Tog nyligen , små kristaller helt kritigt vita.
Blev pigg osv men ögon helt uppspärrade och ingen känsla vid intimiteten med min kvinnliga medbrottsling. Brukar vara en riktig maxad upplevelse vi har tillsammans men jag kände inte samma dragning eller lust och motivation till att gå loss intimt som vi brukar. Kefft som fan, jag brukar få lägre känsel när timmar gått men detta hände nästan direkt och som sagt, inte samma känsla. Inte det där djuriska kåtheten.
Känns tråkigt då det inte blir av så ofta, nu känns kvällen som en dimmig besvikelse.
Mådde även dåligt psykiskt efter detta
Andra som har erfarenheter eller kunskap?
Haha fyfan att man ska behöva skriva de här inlägget 😂 tack för svar och ställ mer frågor om ni undrar
Haha ja sjukt att man ens drar giftet!
Svar på din fråga det finns fortfarande bra 3-cmc men sällan man stöter på det nuförtiden, iaf för min del. Oftast är det 3-cmc fast dåligt tillverkat så de ger inte den där maxade känslan man vill ha. Eller så är det en annan katinon t.ex 2-mmc eller något.
Jag har också stött på kritvita kristaller men de var väldigt porösa så misstänker att de var pulver från början som sedan tryckts ihop. Angående biverkningarna har du helt rätt i, svider mer och när de går ur är de fan inte roligt.