2026-08-25, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Nu har jag umgåtts tidvis med "andra sidan" Men kan sätta min själ i pant på att inte ens hattarna skulle sanktionerat något sådant här. Aldrig! finns inte på kartan.
Den fd ledaren jag varit ytligt bekant med ska på rent skoj ha bundit fast en kamphunds koppel kring mitt lilla syskonbarns midja, vilket kan ge allvarliga skador. På den nivån är många.

Mängder av killar över hela Sverige, i kriminella drogmiljöer väljer inte självmord utan orsaker. Otroligt många är skuldsatta t.ex.

Försköna inte saker. Det är så de här människorna blir familjehem, föreläsare, fotbollstränare, fritidsledare, och en massa annat för att de ska fungera som förebilder. Och vi ser ju hur jävla bra det funkar. Både här i det här falllet som i resten av förebildsSverige

Citat:
Slaskmedia utelämnade mellannamnet av en orsak, gör dig inte dummare än du är.
Jag är nog smartare än vad du är iallafall.
Trots allt så visar mina åsikter om t.ex tramsandet med kriminella och invandrarmän, alltid sig ha rätt. Bara att läsa bland mina första inlggg här i tråden.
Citera
2026-08-25, 02:52
Medlem
SDUs avatar
Hoppas det blir snabbt avslut på detta, så det inte dras ut på tiden som det alltid gör i detta feministiska helveteslandet. Det är nu man snabbt ska gå igenom allt, och döma honom.

Är det uppenbart att man velat begå mord och har mördat oskyldiga med uppsåt, bör man heller inte få möjligheten att överklaga till högre instanser. Så ser det tyvärr inte ut.
Citera
2026-08-25, 04:45
Avslutad
Jag tycker gott man kunde straffa personer, som hyllat honom på nätet, spridit hans filmklipp och triggat/promotat honom att göra det här. Det tycker jag är jä-ligt konstigt, att det finns twistade sjuka hjärnor som gillar det här och inte bara kan räknas i ental.
Citera
2026-08-25, 04:53
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
.
Det fanns två personer i Höganäs med samma namn år 2000. En född 48 och en 73. Gissar på far och son. Båda är födda i Sverige. Riktiga svenskar alltså.

Etymologi om efternamnet:
Hittade detta i inlägget (FB) Liam Nebel misstänks för skolattacken på Brinellskolan i Fagersta (2026-08-21)
Handlar om pappan och farfar Nebel, båda födda i Sverige alltså. Det finns betydligt mer utrikiska toppar i Sverigedemokraterna än detta.
Citera
2026-08-25, 05:03
Medlem
Jävla ryggradslös skithög till människa!

Vila i frid Agnes!

Fredrik och Mohamed är riktiga hjältar
Citera
2026-08-25, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
TCC= True Crime Community. En samling killar som hyllar massmördare. Många verkar ha haft en tuff uppväxt, dålig hemmiljö och mobbing. Knyter an och får stöd samt glorifierar dem som gjort uppror och hämnats

Tackar!
Citera
2026-08-25, 05:07
Medlem
[quote=L3L|95768322]
Det är verkligen inte endast killar i Tcc

Vart sker de här diskussionerna? På Snapchat eller Discord?
Citera
2026-08-25, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qcxo
Youtube kanalen dire trip har många bra videos om TCC och skolattacker / massmördare.

https://youtu.be/O5fYRBGEJ6w?si=aG5j5XBX535_qZy2

Denna videon om dåd i sverige

Jag ska titta, tack. Det känns som om de här unga människorna inte är nåbara, men tror att det är bra ändå att kunna deras vokabulär.
Citera
2026-08-25, 05:24
Medlem
Citat:
Att media släppte namnet tror jag har att göra med att namnet redan var ute samma dag. På Flashback och alla andra alternativa medier. Spreds som en löpeld över hela landet så varför skulle då slakmedia hålla på det? "Carlos" har de däremot hållit på...

Namnen på Peter Plax mördare, och Fabian som mördade två lärare på Malmö Latin, höll man inne på till efter dom, trots att båda var bortom rimligt tvivel skyldiga. Och bådas namn var snabbt ute i alternativmedia. Det här är något annat, något som inte är begränsat till västvärlden.
Citera
2026-08-25, 05:40
Medlem
Alsenos avatar
Han kanske kan skylla på depression. Verkar fungera iaf i USA och man verkar få massvis med stöd från kvinnorna då, men då kanske gärningsmannen själv måste vara kvinna?
Citera
2026-08-25, 06:13
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carsten2.0
https://www.sverigesradio.se/artikel/misstankte-mordaren-placerades-hos-bandidos-man

"P4 Västernorrland kan nu berätta att han då placerades i ett familjehem hos en man med starka kopplingar till mc-gänget Bandidos."

Hur fan kan man få vara familjehem om man har kopplingar till kriminella Mc gäng???
Citera
2026-08-25, 06:25
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Hur fan kan man få vara familjehem om man har kopplingar till kriminella Mc gäng???

Bra fråga, men hur tar man reda på ifall någon har kopplingar till kriminella MC gäng? Det är knappast något de själva berättar.

Kollar soc straffregistret ens? Har anställda på soc själva kopplingar till diverse kriminella gäng?

Om jag hade ett kriminellt gäng så skulle soc vara ett av det första stället jag skulle infiltrera. Där finns mycket pengar att tjäna. ( Jag har inget kriminellt gäng).
Senast redigerad av Combival 2026-08-25 kl. 06:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in