2026-08-25, 04:28
Medlem
Knullade en tjej i helgen. Hon red mig, och jag smekte henne typ överallt jag kom åt. Mitt i studsandet så frågar hon om jag når att pilla henne i rumpan. Jag säger till henne att vända sig om och det gör hon.
Jag ligger på rygg, hon ovanpå med ryggen mot mig. Jag känner lite med tummen och märker att den glider in lätt. Hon böjer sig fram, jag för in pekfinger och långfinger lätt. Nästan lika smidigt som i en fitta, fast vi inte hade något glidmedel. Hon kommer väldigt snabbt.

Min fråga är. Gillar tjejer fingrar i rumpan? Trodde nog att det va något vi män gjorde för vår egen skull. Och helt utan glidmedel brukar man ju inte kunna stoppa in något speciellt enkelt.
Har ni varit med om detta? Både att hon kommer snabbt av att bli pillad i rumpan och att det bara är att stoppa in, utan glidmedel? Vad är er erfarenhet?
Citera
2026-08-25, 05:04
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Misstänker hon var kraftigt överviktig med mycket rövsvett. Eller dåligt torkad eller inte alls efter hon skitit. Vilken färg hade fingrarna efteråt?
Citera
2026-08-25, 07:19
Medlem
Connykrims avatar
Vissa gillar det vissa inte.

Killar som gillar det är gays.
Citera
2026-08-25, 07:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Har ni varit med om detta? Både att hon kommer snabbt av att bli pillad i rumpan och att det bara är att stoppa in, utan glidmedel? Vad är er erfarenhet?

Samtliga kärringar som jag granskat i dalgången så har stjärthålet bara suttit typ nån cm från fitthålet, och har man använt lub och/eller kärringen löddrar av sig själv så blir det ju liksom kladdigt och halt i hela regionen. Har ju t.ex. själv glidit in fel flera gånger när man åkt ut ur murran. Nej, röven är inte alltid så tajt som man inbillar sig, är bara att brudarna ligger och spänner sig om man förannonserar att man ska dit.
Citera
2026-08-25, 08:05
Medlem
CombatPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilmerxxx
Knullade en tjej i helgen. Hon red mig, och jag smekte henne typ överallt jag kom åt. Mitt i studsandet så frågar hon om jag når att pilla henne i rumpan. Jag säger till henne att vända sig om och det gör hon.
Jag ligger på rygg, hon ovanpå med ryggen mot mig. Jag känner lite med tummen och märker att den glider in lätt. Hon böjer sig fram, jag för in pekfinger och långfinger lätt. Nästan lika smidigt som i en fitta, fast vi inte hade något glidmedel. Hon kommer väldigt snabbt.

Min fråga är. Gillar tjejer fingrar i rumpan? Trodde nog att det va något vi män gjorde för vår egen skull. Och helt utan glidmedel brukar man ju inte kunna stoppa in något speciellt enkelt.
Homos gillar att få saker i rumpan, inte "män".

Alla tjejer gillar inte att få fingrar i rumpan eller att ha analsex heller.
Citera
2026-08-26, 08:39
Medlem
slagskotts avatar
Min sambo vill ha ett finger precis innan orgasm vid oralsex, absolut inte torrt
Citera
2026-08-26, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Vissa gillar det vissa inte.

Killar som gillar det är gays.
Kunde inte sagt det bättre själv. Smygbögeri
Citera
2026-08-26, 10:51
Medlem
Sök efter woodman casting på internet, så ska du få se hur mkt tjejer njuter av att ta den i prutten.
Citera
2026-08-26, 11:26
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Sök efter woodman casting på internet, så ska du få se hur mkt tjejer njuter av att ta den i prutten.

Han är väl i många fall i öststaterna och säger sig leta typ porrfilmsstjärnor? Du hade förmodligen också "njutit" bara du var tillräckligt fattig?
Citera
2026-08-26, 11:31
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pidr
Kunde inte sagt det bättre själv. Smygbögeri
Lika dum i huvudet som vanligt ....avsugningar är också smygbögeri för du vet väl att bögar suger av varandra.

Du borde veta bättre eftersom du röstat på Tidö hela ditt liv....
Citera
2026-08-26, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Min sambo vill ha ett finger precis innan orgasm vid oralsex, absolut inte torrt
Samma här. Så härligt
Citera
2026-08-27, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Han är väl i många fall i öststaterna och säger sig leta typ porrfilmsstjärnor? Du hade förmodligen också "njutit" bara du var tillräckligt fattig?

Jag tror det är jävligt svårt att fejka deras multipla orgasmer på det sättet som kvinnorna har i de där videos.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in