2026-06-16, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faluroedfaerg
Vad svamlar du om?

Låter som personen skriver om bröderna som gav sig på Kalle. Även om det är väldigt yvigt skrivet. Tack för anmälan.
Citera
2026-06-16, 18:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bfg3260
Låter som personen skriver om bröderna som gav sig på Kalle. Även om det är väldigt yvigt skrivet. Tack för anmälan.

Har ej anmält dig. Så du vet.

Men ok, du tycks ha rätt.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Citera
2026-06-29, 09:39
Medlem
Nu har fina fyllekärringen eller frun slutat på den där skolan med barn med särskilda behov.
Jag tycker att det är bedrövligt hur man kan bete sig som människa eller ska vi säga familj. Jag har hört att det har försvunnit saker som det här Barna verkligen behöver och jag tycker att ni eller han ska lämna tillbaks det som ni har stulit.
F kommun kommer få en rapport
Citera
2026-06-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallhammare
Nu har fina fyllekärringen eller frun slutat på den där skolan med barn med särskilda behov.
Jag tycker att det är bedrövligt hur man kan bete sig som människa eller ska vi säga familj. Jag har hört att det har försvunnit saker som det här Barna verkligen behöver och jag tycker att ni eller han ska lämna tillbaks det som ni har stulit.
F kommun kommer få en rapport

Det kallas sommarlov.
Citera
2026-06-29, 14:25
Medlem
Vart har familjen flyttat ? Hyr dom ut sitt hus eller har dom sålt ?
Citera
2026-06-29, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiffSimpson
En liten fågel så en gång i någons öra: ”det finns noll agg mot lillbrorsan eller lillsnorren. MEN storebrorsan utan haka är något helt annat. 10 år äldre förebild fuckar fullständigt sönder lillbrorsans liv”. Igen, igen och igen. L och J. Sätt ditt äcklet. Alla vill det. Ni vill det. Hans pappa kommer fatta. Och jag tror han egentligen vill det han med. Du har skämt ut familjen en gång för alla. Vi vet att hans öde ligger i era händer. Han behöver sitta i några år för att fatta. OCH framför allt han behöver Ozempic. Han är barnlös. Snart huslös. Snart levande på existensminimum många år framåt OCH samtidigt den fulaste personen by far. Tänk att inte få någonting i livet alls. Man fattar ju att det blir som det blir. Livet är orättvist. Du är ambassadör för det faktumet. Såå sjukt mycket uppförsbacke ändå haha.

Vad menar du?
Citera
2026-07-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffepoffe69
White trash/sverigedemokrater naturligtvis. Säkert suttit på fyllan innan och ojat sig över invandrare som begår brott…
...lyssnar på rättegången och himmel vilken dålig svenska han pratar. 😳 Använder "ord" som "hons" isf sin, "doms" isf för deras osv.

Är det inte komiskt att de som själva pratat svenska som ett barn trots att de är vuxna, är de som vrålar högsta om kravet på svenskakunskaperna bland invandrare. WT och SD är verkligen synonymt.

Tänk att vara så oerhört blåst, och samtidigt vara så ovetande om det.
Citera
2026-07-24, 12:29
Medlem
Ny misshandel i Grycksbo inatt , samma personer?
Citera
2026-08-03, 08:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
...lyssnar på rättegången och himmel vilken dålig svenska han pratar. 😳 Använder "ord" som "hons" isf sin, "doms" isf för deras osv.

Är det inte komiskt att de som själva pratat svenska som ett barn trots att de är vuxna, är de som vrålar högsta om kravet på svenskakunskaperna bland invandrare. WT och SD är verkligen synonymt.

Tänk att vara så oerhört blåst, och samtidigt vara så ovetande om det.

Det är inte dålig svenska. Alla pratar så i Grycksbo. Tro mig.
Citera
2026-08-03, 08:11
Avstängd
Citat:
Det finns inget negativt att säga om K•lle F.

Han är mer eller mindre en super hero utklädd till lönnfet svenne-banan och han ska ha fett med respekt för att han var redo att gå till attack och utföra ett svenskt hedersmord med hammare för att bevara sin familjeheder.

Rena jävla Batman-nivån.

Respekt, som sagt!

Ja. Förutom att han börjar se mer och mer fit ut efter att ha anlänt Thailand så håller jag med.
Citera
2026-08-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ja. Kolla själv.

⬇️⬇️⬇️

https://imgur.com/a/eH0XmU5
Det var värst! Förstår att karlarna i byn är avundssjuka.
Citera
2026-08-10, 10:41
Medlem
Citat:
Ja. Kolla själv.

⬇️⬇️⬇️

https://imgur.com/a/eH0XmU5
Falsk bild! Inte personen i fråga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera