Citat:
Ursprungligen postat av
Kiwipi
Jag är innerligt trött på ALLA inlägg handlar om shopping. Det finns mer meningsfulla saker i livet än materiella ting. Hon har ändå en relativt stor plattform. Hon skulle kunna nå ut med viktigare saker än bidra till konsumtionshets. Jag tycker jag shoppar mycket, men känner mig i lä jämfört med Hanna. Visst att hon har samarbeten, men det är ju utöver det också. Alltid något som ska köpas. Spendera, spendera, spendera. Tänk om hon hade lagt alla spenderarpengar i en fond till sitt barn istället.
Ja hon har ju inte något ordentligt intresse. Hon verkar totalt ointresserad av allt förutom kicken hon får när hon köper skräp. Hon verkar leva ett så tråkigt liv. Jag hade fått spader om jag gick hemma som hon och inte gjorde något om dagarna.
Så ensam hon verkar vara också. Men det tror jag är hennes eget fel för ingen kan väl vilja vara vän med någon som aldrig tycker hon gör fel, stampar i golvet när hon inte får som hon vill eller snäser när någon ifrågasätter. Då blir man ensam, men jag tror inte hon förstår att det är det som gör henne ensam.
Sen provar hon lite hobbys då och då. Som träningen till exempel. Skaffar pt som hon skröt om. Hon gick en gång sen hörde man inget mer. Hon skulle på event i Stockholm, men det sket hon också i. När hon väl får något som kan boosta den dalande karriären så struntar hon i det. Hon är så märklig så man begriper sig inte på henne.
Och vart hon än ska så måste sambon eller mamman med, trots att hon är över 30 år! Hon växer aldrig upp.