2026-08-24, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Kanske är det så. Men är hon smart så kollar hon längden på sitt barn och köper kläder därefter. L är intr särskilt stor vad man kan se. Tyckte någon skrev att hon var 96cm, då passar 98 perfekt. Inte 116 😅 som vanligt har hon inte koll på varken sitt barn eller något KRING barnet. Hon ska liksom alltid vara långt före i Lars utveckling och aldrig i nuet med sitt barn. 116 har man när man är runt 5-6 år om jag inte missminner mig. Åh jag blir så orimligt störd på denna människa som aldrig kan lära sig någonting! Och skostorlekar ska vi inte ens börja prata om!
Ja detta låter mer troligt. Lät ju nästan som att H skröt om barnets klädstorlekar.
Citera
2026-08-24, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen
Alltså vi har typ två tröjor, två byxor och ett par strumpor som extrakläder på förskolan 😅 Och vårt barn går där heltid och är ute väldigt mycket.
Jag tolkade det som att det är hemma hon har dessa kläder🤪
Citera
2026-08-24, 14:11
Medlem
Citat:
Kanske är det så. Men är hon smart så kollar hon längden på sitt barn och köper kläder därefter. L är intr särskilt stor vad man kan se. Tyckte någon skrev att hon var 96cm, då passar 98 perfekt. Inte 116 😅 som vanligt har hon inte koll på varken sitt barn eller något KRING barnet. Hon ska liksom alltid vara långt före i Lars utveckling och aldrig i nuet med sitt barn. 116 har man när man är runt 5-6 år om jag inte missminner mig. Åh jag blir så orimligt störd på denna människa som aldrig kan lära sig någonting! Och skostorlekar ska vi inte ens börja prata om!
Vår 6-åring är i slutet på ren 116. Dubbelstl 110/116 är för litet.
Citera
2026-08-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
För att inte prata om den där gpt-texten pustande synande, samma visa varje år, pustande synande😅😅😅😅😅 idioten kan inte komma på en text själv
Hahaha jaa fy fan så störigt att hon aldrig kan tänka själv. Hon verkar iallafall inse att hon inte är någon språkexpert iallafall 😅😂
Citera
2026-08-24, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Vår 6-åring är i slutet på ren 116. Dubbelstl 110/116 är för litet.
Aa, då är det typ 4-5 typ
Citera
2026-08-24, 15:54
Medlem
Jag är innerligt trött på ALLA inlägg handlar om shopping. Det finns mer meningsfulla saker i livet än materiella ting. Hon har ändå en relativt stor plattform. Hon skulle kunna nå ut med viktigare saker än bidra till konsumtionshets. Jag tycker jag shoppar mycket, men känner mig i lä jämfört med Hanna. Visst att hon har samarbeten, men det är ju utöver det också. Alltid något som ska köpas. Spendera, spendera, spendera. Tänk om hon hade lagt alla spenderarpengar i en fond till sitt barn istället.
Citera
2026-08-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Till Hannas försvar för en gångs skull, så köper hon ju mest billiga kläder, där kan storlekarna vara rätt små plus att det ofta krymper en del. Men det var väl därför tex uv dräkten var 15 cm för stor överallt i somras eftersom P.o.P är normala i storlekarna. H&M och Zara är ofta små. Men dubbla garderober är ju sinnes haha, ytterkläder visst, men innekläder, man kan väl ha förskolekläderna hemma med, eller märka allt, jisses.
Haha ja hon gör det så jävla krångligt för sig själv men hon tror hon är så smart. Också typiskt Hanna-korkat att va så inställd isåfall på att billiga kläder är mindre i storlek. Men alla vet väl att det kan skilja sig lite från affär till affär. Bättre att gå till fysisk affär så ser man ju på ett ungefär om det skulle passa sitt barn eller inte.
Citera
2026-08-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwipi
Jag är innerligt trött på ALLA inlägg handlar om shopping. Det finns mer meningsfulla saker i livet än materiella ting. Hon har ändå en relativt stor plattform. Hon skulle kunna nå ut med viktigare saker än bidra till konsumtionshets. Jag tycker jag shoppar mycket, men känner mig i lä jämfört med Hanna. Visst att hon har samarbeten, men det är ju utöver det också. Alltid något som ska köpas. Spendera, spendera, spendera. Tänk om hon hade lagt alla spenderarpengar i en fond till sitt barn istället.
Ja hon har ju inte något ordentligt intresse. Hon verkar totalt ointresserad av allt förutom kicken hon får när hon köper skräp. Hon verkar leva ett så tråkigt liv. Jag hade fått spader om jag gick hemma som hon och inte gjorde något om dagarna.

Så ensam hon verkar vara också. Men det tror jag är hennes eget fel för ingen kan väl vilja vara vän med någon som aldrig tycker hon gör fel, stampar i golvet när hon inte får som hon vill eller snäser när någon ifrågasätter. Då blir man ensam, men jag tror inte hon förstår att det är det som gör henne ensam.

Sen provar hon lite hobbys då och då. Som träningen till exempel. Skaffar pt som hon skröt om. Hon gick en gång sen hörde man inget mer. Hon skulle på event i Stockholm, men det sket hon också i. När hon väl får något som kan boosta den dalande karriären så struntar hon i det. Hon är så märklig så man begriper sig inte på henne.

Och vart hon än ska så måste sambon eller mamman med, trots att hon är över 30 år! Hon växer aldrig upp.
Citera
2026-08-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwipi
Verkligen. Det kommer ju bli problem om några år när hon inte kan försörja sig på det här längre. Då lär hon önska att hon inte spenderat det mesta på skit.
Citera
2026-08-24, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
För att inte prata om den där gpt-texten pustande synande, samma visa varje år, pustande synande😅😅😅😅😅 idioten kan inte komma på en text själv

"Pustande synande" ? Var skrev hon det? Om vad??
Citera
2026-08-24, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
"Pustande synande" ? Var skrev hon det? Om vad??
Under bikinibilden och sen upprepning av samma text under bilden där hon skrevar fult
Citera
2026-08-24, 20:30
Medlem
Citat:
Ja hon har ju inte något ordentligt intresse. Hon verkar totalt ointresserad av allt förutom kicken hon får när hon köper skräp. Hon verkar leva ett så tråkigt liv. Jag hade fått spader om jag gick hemma som hon och inte gjorde något om dagarna.

Så ensam hon verkar vara också. Men det tror jag är hennes eget fel för ingen kan väl vilja vara vän med någon som aldrig tycker hon gör fel, stampar i golvet när hon inte får som hon vill eller snäser när någon ifrågasätter. Då blir man ensam, men jag tror inte hon förstår att det är det som gör henne ensam.

Sen provar hon lite hobbys då och då. Som träningen till exempel. Skaffar pt som hon skröt om. Hon gick en gång sen hörde man inget mer. Hon skulle på event i Stockholm, men det sket hon också i. När hon väl får något som kan boosta den dalande karriären så struntar hon i det. Hon är så märklig så man begriper sig inte på henne.

Och vart hon än ska så måste sambon eller mamman med, trots att hon är över 30 år! Hon växer aldrig upp.
Det kommer bli samma sak med plugget😅 om det ens är värt nämna en kurs om 7.5 hp på 25 %😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in