2026-08-24, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liinnd
Vet du vad det är för adress på de gamla taxihuset?

Sörviksvägen 1, kan vara €va Knut$$on?
Citera
2026-08-24, 10:56
Medlem
Gillas avatar
Polis och tekniker är på ovanvåningen på Sörviksvägen.
https://www.kungsbackaposten.se/nyheter/kvinna-hittad-dod-i-asa-man-misstanks-for-mord-.688ba26d-0831-470b-ba36-d87ab7dc7abf
Citera
2026-08-24, 11:52
Medlem
Nu har jag kollat runt, jag ser ingen avspärrning någonstans!
Citera
2026-08-24, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pocha-Hontas
Nu har jag kollat runt, jag ser ingen avspärrning någonstans!

Jag såg detta igår. Poliserna var inne i en av lägenheterna i samma hus som Dahls, på Stenviksvägen 2. Jag tyckte mig se en klistrad lapp på dörren.
Citera
2026-08-24, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallandsbo
Jag såg detta igår. Poliserna var inne i en av lägenheterna i samma hus som Dahls, på Stenviksvägen 2. Jag tyckte mig se en klistrad lapp på dörren.

Okej, jag tittade upp dit men såg ingen avspärrning i alla fall på långt håll.
Så ovanpå bageriet har du sett att poliserna var då!
Senast redigerad av Pocha-Hontas 2026-08-24 kl. 12:17.
Citera
2026-08-24, 12:08
Medlem
Citat:
Okej, jag tittade upp dit men såg ingen avspärrning i alla fall på långt håll.
Så ovanpå bageriet hat du sett att poliserna var då!

Yes, det är en trappa upp på utsidan, och en gång mot Varbergsvägen till. Där är tre eller kanske fyra dörrar till olika lägenheter. Detta var i en av dem.
Citera
2026-08-24, 12:12
Medlem
Citat:
En möjlighet är ju att det är mannen på Stenviksvägen 2 som tagit livet av kvinnan på Sörviksvägen 1. Vild gissning.
Citera
2026-08-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrZirkus
En möjlighet är ju att det är mannen på Stenviksvägen 2 som tagit livet av kvinnan på Sörviksvägen 1. Vild gissning.

Jag blir förvirrad, vart är Sörviksvägen 1? och vart är stenviksvägen 2? Poliser har ju setts ovanför bageriet, vid lägenheterna där!
Citera
2026-08-24, 12:22
Medlem
Citat:
Jag blir förvirrad, vart är Sörviksvägen 1? och vart är stenviksvägen 2? Poliser har ju setts ovanför bageriet, vid lägenheterna där!
Stenviksvägen 2 är bagerihuset. Sörviksvägen 1 ligger mittemot, dvs första huset på ”restauranggatan”. Rött tegelhus.
Citera
2026-08-24, 12:26
Medlem
Citat:

Sörviksvägen 1 är gamla taxihuset mitt emot. Jag vet inte riktigt varför vi snackar om det alls :-)
Citera
2026-08-24, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrZirkus
Stenviksvägen 2 är bagerihuset. Sörviksvägen 1 ligger mittemot, dvs första huset på ”restauranggatan”. Rött tegelhus.

Okej, Sörviksvägen är granne med Rocky Point alltså, där de har en stor skylt "PRIVAT"
Där var inte heller avspärrning.
Citera
2026-08-24, 12:29
Medlem
Citat:
Sörviksvägen 1 är gamla taxihuset mitt emot. Jag vet inte riktigt varför vi snackar om det alls :-)

Nej inte jag heller, polis har ju setts ovanpå bageriet vid lägenheterna där! Kan de ha knackat dörr kanske för att höra sig för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in