2026-08-23, 18:38
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Vad är det han bevisar i boken? CItat, tack.

Varför har Fauci inte stämt RFK Jr om det han påstår i skrift ? Skulle vara klockrent förtal om det ej stämde ?

RFK Jr hävdar bland annat att Fauci skickat stålar till Ecohealth Alliance som skickats vidare till Wuhan Lab och Batwoman.
Senast redigerad av Nixter 2026-08-23 kl. 18:59.
Citera
2026-08-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Varför har Fauci inte stämt RFK Jr om det han påstår i skrift ? Skulle vara klockrent förtal om det ej stämde ?

RFK Jr hävdar bland annat att Fauci skickat stolar till Ecohealth Alliance som skickats vidare till Wuhan Lab och Batwoman.

Så ditt bevis för att det RFK jr säger/skriver stämmer överens med verkligheten är att inte Fauci stämmer honom

Herre min jävlar, du sysslar som vanligt med omvänd bevisföring. Det är naturligtvis RFK jr, och du som citerar honom, som skall bevisa vad ni påstår är sant, inte tvärtom.

Det är bättre att du lägger din tid på att leta efter Frankfurtservern, dina argument rörande Fauci biter inte.
Citera
2026-08-23, 18:50
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Så ditt bevis för att det RFK jr säger/skriver stämmer överens med verkligheten är att inte Fauci stämmer honom

Herre min jävlar, du sysslar som vanligt med omvänd bevisföring. Det är naturligtvis RFK jr, och du som citerar honom, som skall bevisa vad ni påstår är sant, inte tvärtom.

Det är bättre att du lägger din tid på att leta efter Frankfurtservern, dina argument rörande Fauci biter inte.
https://oversight.house.gov/release/final-report-covid-select-concludes-2-year-investigation-issues-500-page-final-report-on-lessons-lea rned-and-the-path-forward/

Vitahuset rapporten styrker Kennedy om vad han påstår om Fauci.
Citera
2026-08-23, 18:51
Medlem
Citat:

RFK Jr hävdar bland annat att Fauci skickat stolar till Ecohealth Alliance som skickats vidare till Wuhan Lab och Batwoman.

Stolar? Dra åt helvete!

🤣
Citera
2026-08-23, 19:01
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Stolar? Dra åt helvete!

🤣

Stålars.

We were badly mislead about the event that changed our lives
https://www.nytimes.com/2025/03/16/opinion/covid-pandemic-lab-leak.html
Citera
2026-08-23, 19:03
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Det finns INGENTING i "Vitahuset rapporten" som styrker något som RFK påstått om Fauci.

Att idioterna som skrivit rapporten TROR något betyder inte att något är STYRKT.

SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET?
Citera
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Inte alls. Jag påstår ju att RFK Jr har 100% rätt då allt som framkommit överensstämmer med hans bok. Jag påpekar även att ingen påstår att RFK Jr har fel i hans påståenden. Inte ens Fauci.

...Det är nu du bör börja vandra långsamt tillbaka och förstå att den enda som tror att jag har fel är vänsterklegget på Flashback.

Fauci söker nu bidrag för alla stämningar som nu ramlar in.

Fauci's lawyers set up legal defense fund as US
probes multiply

https://www.reuters.com/world/faucis-lawyers-set-up-legal-defense-fund-us-probes-multiply-2026-08-21/
Senast redigerad av Nixter 2026-08-23 kl. 19:09.
Citera
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Det finns INGENTING i "Vitahuset rapporten" som styrker något som RFK påstått om Fauci.

Att idioterna som skrivit rapporten TROR något betyder inte att något är STYRKT.

SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET?
jo det gör det.

Kategoriskt.
Citera
2026-08-23, 19:34
Medlem
Citat:
Inte alls. Jag påstår ju att RFK Jr har 100% rätt då allt som framkommit överensstämmer med hans bok. Jag påpekar även att ingen påstår att RFK Jr har fel i hans påståenden. Inte ens Fauci.

...Det är nu du bör börja vandra långsamt tillbaka och förstå att den enda som tror att jag har fel är vänsterklegget på Flashback.

Fauci söker nu bidrag för alla stämningar som nu ramlar in.

Fauci's lawyers set up legal defense fund as US
probes multiply

https://www.reuters.com/world/faucis-lawyers-set-up-legal-defense-fund-us-probes-multiply-2026-08-21/

Ja dom, och i stort sätt hela den samlade expertisen inom Klinisk virologi och immunologi världen över. RFK jr saknar i stort sett helt och hållet stöd utanför MAGA världen.

Hittat Frankfurtservern än?
Citera
2026-08-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
https://oversight.house.gov/release/final-report-covid-select-concludes-2-year-investigation-issues-500-page-final-report-on-lessons-lea rned-and-the-path-forward/

Nej, det gör den inte. Men resten av världen, dvs den riktiga världen utanför MAGA, stödjer Fauci.
Citera
2026-08-23, 19:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Inte alls. Jag påstår ju att RFK Jr har 100% rätt då allt som framkommit överensstämmer med hans bok.
Dig har väl aldrig nån tagit på allvar?

Vilken patetisk gam... snacka om att promota sig själv och ha hybris. Haha!

Och utfodra antivaxxrörelsen.

Några timmar efter utfrågningen ScapegoatGate så gick Kennedy Jr. ut på sociala medier för att marknadsföra sin bok om Fauci och förklarade den som "den främsta bästsäljaren bland fackböcker i inbunden omfattning".

Senare samma dag var han i tv hos Fox och skröt:
"Jag skrev en bok om Anthony Fauci 2021.
Det var den mest sålda boken 2021. Den sålde 1,4 miljoner exemplar.”

Kennedys minibokturné kom samtidigt som republikaner anklagade Fauci för att berika sig själv.

Boken är utgiven av Skyhorse Publishing, vars grundare Tony Lyons är en nära rådgivare till Kennedy.

Det "är den viktigaste boken på en generation" påstod Lyons - och beskrev att royalties från boken gick till Children's Health Defense, Kennedys korstågsorganisation mot vacciner

https://www.nytimes.com/2026/08/03/us/politics/fauci-rfk-publisher.html
Citera
2026-08-23, 19:41
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nej, det gör den inte. Men resten av världen, dvs den riktiga världen utanför MAGA, stödjer Fauci.
Rapporten börjades under Biden, kommitteen är jämt fördelad mellan demokrater och republikaner så du har ett nonsensargument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in