Citat:
Nej det där är inte så feminint. Inget som imponerar men bättre än de kalles kaviar pojkarna du visade mig sist. Muskulös var han ju knappast.
Jag tycker också det är suss att du jämt tar upp män som är och ser unga ut, du är 50. Det är alltid en twink-vibe och hairless men whatever.
Jag kan inte relatera, jag förstår inte tjusningen i att gilla femininitet i män. Det är suss. Sen kan man inte alltid få de mest attraktiva männen och får hålla till godo med nåt som duger.
Tänder man på män så spelar personligheten ingen roll, det är en kropp och en kuk that's it.
Ja men det betyder att många kvinnor vill ha mannen. Ser en man bra ut, har status, är lång etc då vill många kvinnor ha honom för att det ger dem ett konkret utbyte i form av livsstil och bekräftelse.
Nej det som kommer spela roll är pengar och status. Är man riktigt rolig och charmig kan man få status och pengar på det sättet men sexuellt är det värdelöst. Annars skulle väl kvinnor ha sex med clowner?
Ja men aggressivitet är manligt och hett. Incel rage not so much.
Jag tycker också det är suss att du jämt tar upp män som är och ser unga ut, du är 50. Det är alltid en twink-vibe och hairless men whatever.
Jag kan inte relatera, jag förstår inte tjusningen i att gilla femininitet i män. Det är suss. Sen kan man inte alltid få de mest attraktiva männen och får hålla till godo med nåt som duger.
Tänder man på män så spelar personligheten ingen roll, det är en kropp och en kuk that's it.
Ja men det betyder att många kvinnor vill ha mannen. Ser en man bra ut, har status, är lång etc då vill många kvinnor ha honom för att det ger dem ett konkret utbyte i form av livsstil och bekräftelse.
Nej det som kommer spela roll är pengar och status. Är man riktigt rolig och charmig kan man få status och pengar på det sättet men sexuellt är det värdelöst. Annars skulle väl kvinnor ha sex med clowner?
Ja men aggressivitet är manligt och hett. Incel rage not so much.
Han som spelar Brian i "Queer as folk" är väldigt muskulös, men på ett fint sätt. Skulle jag vilja påstå. Och han var över 30 när serien spelades in (född 1969 och serien började spelas in 2000). Du blandar inte ihop honom med den kortare blonda som spelar Justin? Den kortare blonda (Justin) var väl typ 24 och inte lika muskulös. Han som spelar Brian är riktigt het när han spelar med i den serien hur som helst! Gale Harold heter han på riktigt.
Jag närmar mig 50. Hall*berg är typ bara några år yngre än mig, 40+ även han. Och Gale var ju 30+ när jag anser att han var som hetast. Det är väl i så fall endast Christoffer som är ung, 26-27 år (och det är som sagt var hans humor som gjort att jag fått upp ögonen för honom). Och Martin var ung där i den videon med sina 21 år, men så jädra snygg! Martin är väl typ 44 år numera.
Finns inget suspekt i att attraheras av feminina drag i mäns ansikten och vissa personlighetsdrag! Smaken är som baken som sagt! Jag tillalas helt enkelt av det. Och har endast varit ihop med feminina män och feminina kvinnor. Och det är stor skillnad på dem! Männen är män. Kvinnorna är kvinnor. Även om samtliga ser feminina ut och har feminina drag.
Klart personligheten spelar roll! Vad svamlar du om?
Clowner är inte attraktivt. Charm är hur någon ser på en, har "det", ögonkontakten, hur den för sig osv. Humor visar på intelligens och får en att skratta.
Golddiggers tänder på pengar. Statusjägare på status. Lååååångt ifrån alla kvinnor är Golddiggers och statusjägare.
En incel kommer långt med att göra det bästa av sitt utseende och av att framhäva positiva personlighetsdrag. Kvinnor som redan tycker att han ser lite bra ut, kommer då kunna bli tända på honom.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-22 kl. 15:25.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-22 kl. 15:25.