2026-08-22, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Nej det där är inte så feminint. Inget som imponerar men bättre än de kalles kaviar pojkarna du visade mig sist. Muskulös var han ju knappast.

Jag tycker också det är suss att du jämt tar upp män som är och ser unga ut, du är 50. Det är alltid en twink-vibe och hairless men whatever.

Jag kan inte relatera, jag förstår inte tjusningen i att gilla femininitet i män. Det är suss. Sen kan man inte alltid få de mest attraktiva männen och får hålla till godo med nåt som duger.

Tänder man på män så spelar personligheten ingen roll, det är en kropp och en kuk that's it.

Ja men det betyder att många kvinnor vill ha mannen. Ser en man bra ut, har status, är lång etc då vill många kvinnor ha honom för att det ger dem ett konkret utbyte i form av livsstil och bekräftelse.

Nej det som kommer spela roll är pengar och status. Är man riktigt rolig och charmig kan man få status och pengar på det sättet men sexuellt är det värdelöst. Annars skulle väl kvinnor ha sex med clowner?

Ja men aggressivitet är manligt och hett. Incel rage not so much.

Han som spelar Brian i "Queer as folk" är väldigt muskulös, men på ett fint sätt. Skulle jag vilja påstå. Och han var över 30 när serien spelades in (född 1969 och serien började spelas in 2000). Du blandar inte ihop honom med den kortare blonda som spelar Justin? Den kortare blonda (Justin) var väl typ 24 och inte lika muskulös. Han som spelar Brian är riktigt het när han spelar med i den serien hur som helst! Gale Harold heter han på riktigt.

Jag närmar mig 50. Hall*berg är typ bara några år yngre än mig, 40+ även han. Och Gale var ju 30+ när jag anser att han var som hetast. Det är väl i så fall endast Christoffer som är ung, 26-27 år (och det är som sagt var hans humor som gjort att jag fått upp ögonen för honom). Och Martin var ung där i den videon med sina 21 år, men så jädra snygg! Martin är väl typ 44 år numera.

Finns inget suspekt i att attraheras av feminina drag i mäns ansikten och vissa personlighetsdrag! Smaken är som baken som sagt! Jag tillalas helt enkelt av det. Och har endast varit ihop med feminina män och feminina kvinnor. Och det är stor skillnad på dem! Männen är män. Kvinnorna är kvinnor. Även om samtliga ser feminina ut och har feminina drag.

Klart personligheten spelar roll! Vad svamlar du om?

Clowner är inte attraktivt. Charm är hur någon ser på en, har "det", ögonkontakten, hur den för sig osv. Humor visar på intelligens och får en att skratta.

Golddiggers tänder på pengar. Statusjägare på status. Lååååångt ifrån alla kvinnor är Golddiggers och statusjägare.

En incel kommer långt med att göra det bästa av sitt utseende och av att framhäva positiva personlighetsdrag. Kvinnor som redan tycker att han ser lite bra ut, kommer då kunna bli tända på honom.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-22 kl. 15:25.
Citera
2026-08-22, 15:37
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Han som spelar Brian i "Queer as folk" är väldigt muskulös, men på ett fint sätt. Skulle jag vilja påstå. Och han var över 30 när serien spelades in (född 1969 och serien började spelas in 2000). Du blandar inte ihop honom med den kortare blonda som spelar Justin? Den kortare blonda (Justin) var väl typ 24 och inte lika muskulös. Han som spelar Brian är riktigt het när han spelar med i den serien hur som helst! Gale Harold heter han på riktigt.
Nej han har inga muskler att tala om! En väldigt muskulös man har jag gett exempel på tidigare bara att titta igen. 🤤
Jag blandar inte ihop jag förstår vem du menar. Jag tycker Justin ser ut som en tonåring och jag är mycket yngre än dig.

De castar folk som ser yngre ut med flit och sannolikt slätrakar dem o.s.v. 30+ män ser inte ut så där i verkligheten oftast. För övrigt har han inte ett speciellt feminint ansikte as such det är bara att han har twinkkropp och är slätrakad som gör att du gillar det.

Citat:
Jag närmar mig 50. Hall*berg är typ bara några år yngre än mig, 40+ även han. Och Gale var ju 30+ när jag anser att han var som hetast. Det är väl i så fall endast Christoffer som är ung, 26-27 år (och det är som sagt var hans humor som gjort att jag fått upp ögonen för honom). Och Martin var ung där i den videon med sina 21 år, men så jädra snygg! Martin är väl typ 44 år numera.
Men du tycker kroppsbehåring, skägg, stora muskler etc är äckligt eller hur? Allt det är dimporhic traits precis som stora höfter och bröst är på kvinnor.

Citat:
Finns inget suspekt i att attraheras av feminina drag i mäns ansikten och vissa personlighetsdrag! Smaken är som baken som sagt! Jag tillalas helt enkelt av det. Och har endast varit ihop med feminina män och feminina kvinnor. Och det är stor skillnad på dem! Männen är män. Kvinnorna är kvinnor. Även om samtliga ser feminina ut och har feminina drag.
Inte om man är en heterosexuell man nej.

Citat:
Klart personligheten spelar roll! Vad svamlar du om?
Man har inte sex med någons personlighet man har sex med deras kropp och kön.

Citat:
Clowner är inte attraktivt. Charm är hur någon ser på en, har "det", ögonkontakten, hur den för sig osv. Humor visar på intelligens och får en att skratta.
Clowner är roliga därför går man till en circus och skrattar åt dem. Sluta lura folk att göra cirkustriks.

Citat:
Golddiggers tänder på pengar. Statusjägare på status. Lååååångt ifrån alla kvinnor är Golddiggers och statusjägare.
Så de har sex med pengarna, de kanske stoppar upp dem i sitt kön?
Eller tycker de bara om att spendera pengarna?

Citat:
En incel kommer långt med att göra det bästa av sitt utseende och av att framhäva positiva personlighetsdrag. Kvinnor som redan tycker att han ser lite bra ut, kommer då kunna bli tända på honom.
Sluta ljug. Det enda som kommer hjälpa är att skaffa saker han kan byta mot sex.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-22 kl. 15:56.
Citera
2026-08-22, 16:06
Medlem
Citat:
Nej han har inga muskler att tala om! En väldigt muskulös man har jag gett exempel på tidigare bara att titta igen. 🤤
Jag blandar inte ihop jag förstår vem du menar. Jag tycker Justin ser ut som en tonåring och jag är mycket yngre än dig.

De castar folk som ser yngre ut med flit och sannolikt slätrakar dem o.s.v. 30+ män ser inte ut så där i verkligheten oftast.

Men du tycker kroppsbehåring, skägg, stora muskler etc är äckligt eller hur? Allt det är dimporhic traits precis som stora höfter och bröst är på kvinnor.

Inte om man är en heterosexuell man nej.

Man har inte sex med någons personlighet man har sex med deras kropp och kön.

Clowner är roliga därför går man till en circus och skrattar åt dem. Sluta lura folk att göra cirkustriks.

Så de har sex med pengarna, de kanske stoppar upp dem i sitt kön?
Eller tycker de bara om att spendera pengarna?

Sluta ljug. Det enda som kommer hjälpa är att skaffa saker han kan byta mot sex.

Jo du blandar ihop dem. Jag skriver om den långe, mörkhåriga Brian. Kolla upp Gale Harold. Han var definitivt muskulös och väldigt het med sina feminina drag I ansiktet och fylliga läppar, där när han var 30+ och spelar Brian. Ja, han som spelar Justin ser ut som en tonåring, helt korrekt, han skulle ju föreställa det också! Och honom har jag aldrig tyckt att han har varit attraktiv, inte min typ alls! Så. Titta nu upp Gale Harold, han var verkligen het i rollen som Brian!

Han som spelar Justin var 24 (skall föreställa 16 år). Han som spelar Brian (Gale Harold) var 31 (skall föreställa kanske 27?). När de började spela in.

Muskler på män är sexigt, men inte för biffiga sådana. Hellre Spiderman-muskler än Hulken-muskler. Du kan själv kolla upp, så vet du vad jag menar. Skägg är i vägen för läpparna. Jag vill kunna kyssa ett par fylliga läppar utan att hår är i vägen. Kroppsbehåring på män vid bröstet är dock helt ok. Rakat bröst är också helt ok. Tänder jag på mannen, så går båda delarna bra.

Hjärnan är en erogen zon. Om du lyckas charma en kvinna genom charm, humor och personlighet. Så kan hennes hjärna sända signaler till resten av hennes kropp som gör att hon vill ligga med dig. Detta är något incels behöver veta.

Precis som ögat är en erogen zon, som attraheras av en snygg person med snygg kropp.

Men hjärnan kan få ögat att se en medioker incel, som en snygg man om han visar charm, humor etc. Hjärnan är som sagt var också en erogen zon.

Du är en ytlig materialist. Och förstår uppenbarligen inte vad jag skriver om. Synd.
Citera
2026-08-22, 16:14
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Jo du blandar ihop dem. Jag skriver om den långe, mörkhåriga Brian. Kolla upp Gale Harold. Han var definitivt muskulös och väldigt het med sina feminina drag I ansiktet och fylliga läppar, där när han var 30+ och spelar Brian. Ja, han som spelar Justin ser ut som en tonåring, helt korrekt, han skulle ju föreställa det också! Och honom har jag aldrig tyckt att han har varit attraktiv, inte min typ alls! Så. Titta nu upp Gale Harold, han var verkligen het i rollen som Brian!
Jag vet vem du menar. Han är inte muskulös sorry. Det är en standard manskropp utan mycket fett på.

Citat:
Han som spelar Justin var 24 (skall föreställa 16 år). Han som spelar Brian (Gale Harold) var 31 (skall föreställa kanske 27?). När de började spela in.
Varför gör man en sån produktion, är det för att man vill grooma tonårspojkar? Och man kan fråga sig varför du tittat på den.

Citat:
Muskler på män är sexigt, men inte för biffiga sådana. Hellre Spiderman-muskler än Hulken-muskler. Du kan själv kolla upp, så vet du vad jag menar. Skägg är i vägen för läpparna. Jag vill kunna kyssa ett par fylliga läppar utan att hår är i vägen. Kroppsbehåring på män vid bröstet är dock helt ok. Rakat bröst är också helt ok. Tänder jag på mannen, så går båda delarna bra.
Twink is the way to go, fattar.

Citat:
Hjärnan är en erogen zon. Om du lyckas charma en kvinna genom charm, humor och personlighet. Så kan hennes hjärna sända signaler till resten av hennes kropp som gör att hon vill ligga med dig. Detta är något incels behöver veta.
Det här leder till att män försöker gå sexuella övergrepp på kvinnor varje dag utan att fatta det.

Som sagt jag tala om för Francis att din hjärna är en erogen zon han kan manipulera.

Citat:
Men hjärnan kan få ögat att se en medioker incel, som en snygg man om han visar charm, humor etc. Hjärnan är som sagt var också en erogen zon.
Då funkar det på dig med va? Kom inte med ursäkter nu, Francis är på väg...

Citat:
Du är en ytlig materialist. Och förstår uppenbarligen inte vad jag skriver om. Synd.
Jag är bara normal.
Citera
2026-08-22, 16:34
Medlem
Citat:
Jag vet vem du menar. Han är inte muskulös sorry. Det är en standard manskropp utan mycket fett på.

Varför gör man en sån produktion, är det för att man vill grooma tonårspojkar? Och man kan fråga sig varför du tittat på den.

Twink is the way to go, fattar.

Det här leder till att män försöker gå sexuella övergrepp på kvinnor varje dag utan att fatta det.

Som sagt jag tala om för Francis att din hjärna är en erogen zon han kan manipulera.

Då funkar det på dig med va? Kom inte med ursäkter nu, Francis är på väg...

Jag är bara normal.

Jodå, han är muskulös, på det perfekt sexiga sättet (och inte på det oattraktiva biffiga sättet). Se här: https://i.pinimg.com/736x/24/dc/1d/24dc1d48c63727b604f9b36cbecdbff2.jpg

Jag tittade på Queer As Folk när jag själv var cirka 26-28 år. Var själv i en relation då som påminde om deras... Där jag ville mer än min partner. Så. Jag kände igen mig in i "tonåringen" Justins situation. Och var tänd på nonchalanta Brian (Gale Harold). Brian (Gale Harold) var 31-36 år, när serien spelades in.
Det är inget konstigt att vara tänd på en 31-36 åring när man själv är 26-28. Och det är inget konstigt att som närmre 50, anse att en 31-36 åring är het.

Nej, det går inte att bli attraktiv för någon som verkligen anser en vara extremt oattraktiv. Jag anser alltså att Francis är extremt oattraktiv.

Men det går att bli attraktiv för någon som tycker att man är "medioker", genom att visa charm och humor etc.

1. Om Stina anser att incelen Arne är medioker till utseendet. och han sedan visar henne charm, humor etc. Så kommer han växa i hennes ögon. Så pass att hon tom. kan bli attraherad av honom!
2. Om Stina anser att incelsen Bert är extremt oattraktiv, så kommer han förvisso växa i hennes ögon om han har charm och humor. Men hon kommer ändå inte tända på honom. Men för Amanda som gillar Berts utseende, så blir hans humor och charm ett lyft och hon blir attraherad av honom. Så. Bert tjänar ändå på att lyfta upp sin charm etc.

Blev det tydligare då?
Citera
2026-08-22, 16:46
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Jodå, han är muskulös, på det perfekt sexiga sättet (och inte på det oattraktiva biffiga sättet). Se här: https://i.pinimg.com/736x/24/dc/1d/24dc1d48c63727b604f9b36cbecdbff2.jpg
Det är en vanlig manskropp men whatever.

Citat:
Jag tittade på Queer As Folk när jag själv var cirka 26-28 år. Var själv i en relation då som påminde om deras... Där jag ville mer än min partner. Så. Jag kände igen mig in i "tonåringen" Justins situation. Och var tänd på nonchalanta Brian (Gale Harold). Brian (Gale Harold) var 31-36 år, när serien spelades in.
Det är inget konstigt att vara tänd på en 31-36 åring när man själv är 26-28. Och det är inget konstigt att som närmre 50, anse att en 31-36 åring är het.
Men det här var den mest maskulina mannen du kunde ta fram. Vi har också ung Fridolin, Rolinski och komikerbögen. En mönster tornar fram.

Citat:
Nej, det går inte att bli attraktiv för någon som verkligen anser en vara extremt oattraktiv. Jag anser alltså att Francis är extremt oattraktiv
Så tänker kvinnor om men i regel, därför måste man göra rätt för sig och betala när man vill begå sexuella övergrepp på dem.

Citat:
Men det går att bli attraktiv för någon som tycker att man är "medioker", genom att visa charm och humor etc.
Varför skulle det gå?
Ta nån medioker man då... kan Anders arga snickarn få anaknulla dig om han är rolig och bjuder på en kaffe först?

Citat:
1. Om Stina anser att incelen Arne är medioker till utseendet. och han sedan visar henne charm, humor etc. Så kommer han växa i hennes ögon. Så pass att hon tom. kan bli attraherad av honom!
2. Om Stina anser att incelsen Bert är extremt oattraktiv, så kommer han förvisso växa i hennes ögon om han har charm och humor. Men hon kommer ändå inte tända på honom. Men för Amanda som gillar Berts utseende, så blir hans humor och charm ett lyft och hon blir attraherad av honom. Så. Bert tjänar ändå på att lyfta upp sin charm etc.

Blev det tydligare då?
Du kan inte lura mig med den här soppan. Jag bara visar för andra hur fel du har så de inte begår övergrepp och blir metooade.
Citera
2026-08-22, 18:24
Medlem
Citat:
Det är en vanlig manskropp men whatever.

Men det här var den mest maskulina mannen du kunde ta fram. Vi har också ung Fridolin, Rolinski och komikerbögen. En mönster tornar fram.

Så tänker kvinnor om men i regel, därför måste man göra rätt för sig och betala när man vill begå sexuella övergrepp på dem.

Varför skulle det gå?
Ta nån medioker man då... kan Anders arga snickarn få anaknulla dig om han är rolig och bjuder på en kaffe först?

Du kan inte lura mig med den här soppan. Jag bara visar för andra hur fel du har så de inte begår övergrepp och blir metooade.

Jag gillar vanliga manskroppar. Som får muskler av testosteron och vardagligt sunt liv och lagom dos av träning. Precis som jag gillar vanliga kvinnorkroppar som blir kurviga av kvinnliga könshormoner och vardagligt sunt liv och lagom dos av träning. Överdrifter är inte attraktivt! Biffiga muskler är inte attraktivt, utan överdrivet. Silikonbröst i K-kupa och ankläppar är inte attraktivt, utan överdrivet.

Ja, jag skriver ju det: jag tänder på feminint utseende hos män, likväl som hos kvinnor.

Sexuella övergrepp ska man fan aldrig begå!

Jag vill inte bli påsatt analt. Så nej, han skulle inte få sätta på mig analt. Men I övrigt: om jag var singel. Och han var charmig och rolig, så skulle jag absolut kunna tänka mig att dejta honom!

Nu tror jag dock inte att han är incel. Han har väl fru va?

Jag såg för övrigt ett program om incels för flera år sedan. Och där var det en riktigt snygg incel. Lång, lite feminina drag. Bildskön vad man kunde se (halva ansiktet var bakom mask). Men med det kvinnohat han uttalade så föll han. Blev oattraktiv.

Sedan var där en incel som såg medioker ut. Och hade tydlig autism (tidigare aspberger). Men han verkade snäll, varm och hade inte dålig kvinnosyn. Vilket gjorde att han såg bättre ut! Säkert en och annan kvinna som hade kunnat tänka sig honom!

Insidan gör något med utsidan. Åt båda håll. Det bör incels vara medvetna om!

Men kära du. De får väl förföra kvinnan och inhämta samtycke. Efter att de har charmat henne med charm och humor.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-22 kl. 18:28.
Citera
2026-08-22, 20:45
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Hur många är egentligen incels? Benämningen bygger ju på att man är helt chanslös med kvinnor. I verkliga livet är det ju bara så att de flesta inte vill gå ner i standard.
Intressant fråga. Men jag tror att många s.k. incels som hänger här och skapar evinnerliga trådar på ämnet faktiskt är, eller tror sig vara, chanslösa med kvinnor.
Angående det fetade, vill jag dock säga att det inte är så bara. Om celibatet beror på det, är man inte en riktig incel. Det är istället självvalt, åtminstone på något plan. Men frågan är vilken standard som gäller. Är det ens egen standard? Dvs att gå ner under den standard man vill ha hos kvinnor eller den standard man själv håller.
Jag har tidigare knullat tjejer "under min liga" s.a.s. vilket oftast har lett till att de har slagit klorna i mig. Det är rätt jobbigt. Så jag har levt i celibat i många år, förutom de få gånger de senaste åren som jag har köpt sex utomlands. Allt detta beror på att jag är väldigt blyg för kvinnor som verkligen attraherar mig sexuellt. Det låser sig helt enkelt och jag har ingen bra lösning på problemet. Men jag gnäller inte, eftersom jag vet att jag själv är ansvarig.
Jag kan tycka och önska att kvinnor borde vara mera aktiva i raggandet, att det inte vore så mycket upp till mannen hela tiden. Men nu är det ju så och det är inte heller något att gnälla över.
Citera
2026-08-23, 18:36
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ja, jag skriver ju det: jag tänder på feminint utseende hos män, likväl som hos kvinnor.
Der är suss. Tänk om en man sa "jag tänder på maskulinitet hos män, likaväl som hos kvinnor". Då skulle man klassificera honom som bög. Ingen hade egentligen trott på att han tänder på kvinnor.

Citat:
Sexuella övergrepp ska man fan aldrig begå!
Alla män begår sexuella övergrepp. Om kvinnan får bra betalt så känns det mycket bättre för kvinnan att bli utsatt, det är vad vi måste lära incels - gratis sex med kvinnor är i princip rena fantasier.

Citat:
Jag vill inte bli påsatt analt. Så nej, han skulle inte få sätta på mig analt. Men I övrigt: om jag var singel. Och han var charmig och rolig, så skulle jag absolut kunna tänka mig att dejta honom!
Men då kanske du är gay/straight. Om du inte vill göra analt, inte vaginalt, inte oralt för att han är rolig varför ger du det tipset till incels? Det här är seriösa grejer som vi sett bevis på de senaste dagarna.

Citat:
Jag såg för övrigt ett program om incels för flera år sedan. Och där var det en riktigt snygg incel. Lång, lite feminina drag. Bildskön vad man kunde se (halva ansiktet var bakom mask). Men med det kvinnohat han uttalade så föll han. Blev oattraktiv.
Tänk om en man hade sagt "jag såg en jättehet femcel. Stora pattar, perfekt kropp och fitta. Men när hon började uttala manshat så föll hon. Jag tänker inte ställa upp på sex med henne".

Citat:
Sedan var där en incel som såg medioker ut. Och hade tydlig autism (tidigare aspberger). Men han verkade snäll, varm och hade inte dålig kvinnosyn. Vilket gjorde att han såg bättre ut! Säkert en och annan kvinna som hade kunnat tänka sig honom!
Självklart han kan väl betala som alla andra.

Citat:
Men kära du. De får väl förföra kvinnan och inhämta samtycke. Efter att de har charmat henne med charm och humor.
Förföra = visa att man kan och vill betala.
Inhämta samtycke = fullgöra betalningen.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-23 kl. 19:05.
Citera
2026-08-24, 00:15
Medlem
Citat:
"Chads" är ju något incels har hittat på. Finns inga "chads". Eftersom smaken är som baken: delad. Bertas "chad" kommer inte Stina se som en "chad" osv.

Nej smaken är inte som baken. De allra flesta kvinnor dras till samma lilla klick av män.

Citat:
Och om en alldaglig incel, jobbar på sina personlighetsdrag, tar fram sin charm och humor. Så kommer han ha mer flyt hos kvinnorna. Så är det. Inget kommer gratis, men at göra det bästa av det man har både utseende och personlighet, ger en rejäl skjuts på vägen!

En incel har ingen charm att ta fram. Hade han haft det hade han inte varit incel.

Ditt råd är ungefär lika värdefullt som att säga åt en hemlös att ta fram sina miljoner kronor så kommer han ha större chans att hitta ett hem.
Citera
2026-08-24, 05:35
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
En incel har ingen charm att ta fram. Hade han haft det hade han inte varit incel.

Ditt råd är ungefär lika värdefullt som att säga åt en hemlös att ta fram sina miljoner kronor så kommer han ha större chans att hitta ett hem.
Det ska sägas att charm funkar för att charma folk, men inte för att göra någon kåt så man kan sätta på dem som herr/fru tomat menar. Man kan få en dejt eller skaffa vänner enklare om man är charmig that's it.
Citera
2026-08-24, 07:41
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej smaken är inte som baken. De allra flesta kvinnor dras till samma lilla klick av män.

Ett stort problem med manosfären är deras fokus på, för det första, ansiktets avgörande betydelse. De uppmanar t ex killar till "mewing" för att förbättra käklinjen. Generellt lägger det så gott som all fokus på yta, status, pengar och looksmaxxing, när de borde satsa järnet på mindmaxxing istället.

Nu vill jag inte påstå att hur man ser ut och hur mycket pengar man tjänar inte spelar någon roll, för det gör det vare sig vi män vill det eller inte. Är jag själv både ärlig och kritisk mot de ansträngningar jag gjort (eller snarare inte gjort) för att nå framgång hos kvinnor under mitt liv, så kan jag säga att jag varit för obrydd om hur jag klätt mig, hur mitt självförtroende kunde ha förbättrats av att ha en vältränad kropp, klädernas betydelse samt vikten av personlig hygien, helt enkelt att ge ett intryck av en man som bryr sig om hur han ser ut och har självrespekt. På samma sätt har inte karriären varit särskilt viktig för mig. För mig är lönen ersättning för utebliven fritid, och med den inställningen blir det inte att jobba inom finance i London direkt.

Det största misstaget jag ändå gjort är ett underskatta betydelsen av att jobba med sin personlighet och sitt eget psyke. Har alltid haft dåligt självförtroende och låg självkänsla, länge tänkte jag att "ja, det är ju tråkigt och orättvist, men det går nog inte att göra något åt". När jag inte jobbade med mig själv, kvinnorna lyste med sin frånvaro och karriären trampade vatten så började jag dricka mer och mer samt drog på mig allvarliga depressioner och tvångstankar, OCD. Allt för sent, bara under de senaste åren sedan jag äntligen blivit nykter, har jag på allvar börjat jobba med mig själv. Mycket mindfulness har det blivit. Mycket slitsamt jobb återstår.

Det är där fokuset gör nytta för incels, inte på att idissla som en ko för att forma om käklinjen. Och det är nog kanske svårare att ändra sin personlighet än att bygga stora biceps, men det går att få bättre resultat än de flesta anar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in