2026-08-23, 20:48
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag är inget fan av dom men jag tänkte ändå att jag ger dom en chans med tanke på hur omtalad denna dokumentär varit och hypats. Det kan ju finnas en chans att det blir bra eller lite värt. Jag hade fel.

Kan du förklara varför det inte blev en bra video?
Citera
2026-08-23, 20:53
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Kan du förklara varför det inte blev en bra video?

Har redan förklarat varför den inte var något att hänga i granen.

(FB) Christofer "Chrippa" Lundström (f.d Berg, dömd för ekobrott, dec -25)
Citera
2026-08-23, 21:13
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Jo men du gör dig bara till ett åtlöje och tar julia och gollum i försvar. Vad är det som inte får dig att tro på det?

Hur försvarar jag Julia om jag påstår att hon (liksom de andra två inblandade) inte bör vara i närheten av flickan?
Citera
2026-08-23, 21:44
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Hur försvarar jag Julia om jag påstår att hon (liksom de andra två inblandade) inte bör vara i närheten av flickan?

Du tar ju ändå hennes parti genom att inte ens överväga att säga något positivt om chrippa i detta fall. Så nog fan försvarar du henne.
Citera
2026-08-23, 21:47
Medlem
Citat:
Du tar ju ändå hennes parti genom att inte ens överväga att säga något positivt om chrippa i detta fall. Så nog fan försvarar du henne.

Måste man skriva något positivt om en person, bara för att? Hittar man inget positivt om Christofer, så gör man inte.
Citera
2026-08-23, 22:37
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Varför ska jag säga något positivt om ett svin till ”man”? Han framstod som ett riktigt as han med i de smsen (om dom nu var korrekt transkriberade). Att en är dålig betyder inte att den andra är bra 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-08-23, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Som jag befarade med andra ord, hoppades ändå på att jag inte skulle ha rätt.

Snälla husbilstomtar hypa inte upp ljummet bajs fler gånger, det blir inte bra då. Tar man det mer lowkey så blir det vad det blir istället.

Edit:

Jag fattar att det finns folk här som försöker skriva ner videon, men det finns exempel på det motsatta också.

Citat:
Jag är inget fan av dom men jag tänkte ändå att jag ger dom en chans med tanke på hur omtalad denna dokumentär varit och hypats. Det kan ju finnas en chans att det blir bra eller lite värt. Jag hade fel.

Hur hade ni velat ha den då? Jag känner mig ganska säker på att ni hade bölat exakt lika mycket alldeles oavsett utförande, eftersom ni inte vill något hellre i hela världen än att Chrippa och Linnéa ska vara ovärdiga föräldrar för att storebror har sagt det.

Men som sagt, ni formulerar er ändå som att det finns någonting som hade kunnat få er att ändra åsikt. Kan man inte få ett par konkreta exempel för första gången någonsin?
Citera
2026-08-23, 23:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Hur hade ni velat ha den då? Jag känner mig ganska säker på att ni hade bölat exakt lika mycket alldeles oavsett utförande, eftersom ni inte vill något hellre i hela världen än att Chrippa och Linnéa ska vara ovärdiga föräldrar för att storebror har sagt det.

Men som sagt, ni formulerar er ändå som att det finns någonting som hade kunnat få er att ändra åsikt. Kan man inte få ett par konkreta exempel för första gången någonsin?

Hänvisar till mitt inlägg:

Du bara antog saker, tycker Chrippa och Linnea är rätt sköna båda två. Det kan jag inte säga om Joakim.

Edit: Jo, kom på en till sak, Fru Medvikt hade kunnat twerka lite också tycker jag.
Senast redigerad av frukostpizza 2026-08-23 kl. 23:33.
Citera
2026-08-23, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Hänvisar till mitt inlägg:

Du bara antog saker, tycker Chrippa och Linnea är rätt sköna båda två. Det kan jag inte säga om Joakim.

Edit: Jo, kom på en till sak, Fru Medvikt hade kunnat twerka lite också tycker jag.

Bokstavligen skaka sin LURVIGA alltså?
Citera
2026-08-23, 23:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Bokstavligen skaka sin LURVIGA alltså?

Ja, med rävsvansen i. ❤️❤️❤️
Citera
2026-08-24, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så nu är sektens egna videoklipp fake?

Ni är sååå sjuka, fakta ljuger inte, jobbigt när verkligheten kommer ikapp!

Räckte att se sms’et på lilla frun snap. Det kan vara från vem som helst, till vem som helst. De kan ha skickat det till varandras telefoner och just klippt och klistrat. Folk är inte idioter som de är.
Citera
2026-08-24, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan

”För att storebror har sagt det.”

Det där säger ju mer om ”er”, än om oss som ogillar lilla paret. Det tyder på att ”ni” - ja, ni är flera som använder den där töntiga meningen - lyssnar på Axel och resten av töntgänget och inte har egna åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in