2026-08-08, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellReporter
Öh?

Jag bryr mig nada om vad du tycker om honom, men någon störde sig på honom och det skedde ett sprängdåd eller liknande. Det var min poäng.

Växa upp kan du göra själv.

Förlåt ifall jag var otydlig men jag menade inte att du skulle växa upp utan honom. Det han håller på med tyckte man kanske var coolt när man var 20 år och vilsen. Lyssna på coola låtar i bilen när man gör vapen tecken med sina vänner i gucciväska är förjävla löjligt. Förstår att folk störde sig på honom😅 alla på gatan ser honom som ett skämt.
Citera
2026-08-08, 13:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
19 golade väl desp till polisen? Kanske payback för desp förnedrade honom i just lugnet för inte så längesedan?

Jo, det var just i lugnet det hände.

Jo, men jag menade inte bara någonstans i Lugnet allmänt, utan specifikt precis längs den cykelbanan som sen går genom tunneln under bron vid Stadshuset.
Citera
2026-08-08, 13:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Förlåt ifall jag var otydlig men jag menade inte att du skulle växa upp utan honom. Det han håller på med tyckte man kanske var coolt när man var 20 år och vilsen. Lyssna på coola låtar i bilen när man gör vapen tecken med sina vänner i gucciväska är förjävla löjligt. Förstår att folk störde sig på honom😅 alla på gatan ser honom som ett skämt.

Ja, så klart han är ett skämt. Och yes förlåt själv att jag fattade fel. No worries!
Citera
2026-08-09, 03:35
Medlem
Citat:
Äeee men ge er med detta tiktok bögeri ingen tar någon av dom seriöst.

Jag säger inte att det är så ellerhur?

Skrev bara vad man har hört och sen om det stämmer eller inte vet jag inte.

Nä ingen tar dem seriöst. Så sa man även om bawan.. haha dessa har ju någon slags enstöring och förnedrande får man inte bli. Har svårt att tro att någon "backar" 19 men som sagt bara spekulationer att det är pga bråket.
Citera
2026-08-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viproom
Jag säger inte att det är så ellerhur?

Skrev bara vad man har hört och sen om det stämmer eller inte vet jag inte.

Nä ingen tar dem seriöst. Så sa man även om bawan.. haha dessa har ju någon slags enstöring och förnedrande får man inte bli. Har svårt att tro att någon "backar" 19 men som sagt bara spekulationer att det är pga bråket.

Nä jag fattar dig man. Ah dom är clowner snart kommer ghost eller någon av dom andra kreatörerna bli klippta bara en tidsfråga.
Citera
2026-08-09, 23:54
Medlem
Citat:
Nä jag fattar dig man. Ah dom är clowner snart kommer ghost eller någon av dom andra kreatörerna bli klippta bara en tidsfråga.

100% har sån känsla med
Citera
2026-08-23, 21:39
Medlem
Personen som det står om i tråden erkände själv i en live att det var riktat mot honom. För er som inte är insatta, denna individ blev skjuten för några år sen med 9 skott men överlevde. Hans två yngre bröder blev mördade för några sen när Malmö-konflikterna skakade om Sverige mellan 2015-2019. Han och några andra misshandlade en annan kreatör i Lugnet väldigt nyligen. Sen om det har med den händelsen att göra eller inte vet jag inget om.
Citera
2026-08-23, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Personen som det står om i tråden erkände själv i en live att det var riktat mot honom. För er som inte är insatta, denna individ blev skjuten för några år sen med 9 skott men överlevde. Hans två yngre bröder blev mördade för några sen när Malmö-konflikterna skakade om Sverige mellan 2015-2019. Han och några andra misshandlade en annan kreatör i Lugnet väldigt nyligen. Sen om det har med den händelsen att göra eller inte vet jag inget om.

Vad heter bröderna som dog
Citera
2026-08-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vad heter bröderna som dog

Det var väl Z@gmouth-bröderna?
Citera
2026-08-24, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Det var väl Z@gmouth-bröderna?

Nej, det var Mekawi-bröderna. Desperado, aka Maysem Malawi, är deras bror.
Citera
2026-08-24, 00:57
Medlem
Nej sprängningen i Bunkeflostrand var den som var riktad mot desp, denna kanske var riktad mot GM i bunkeflos anhöriga men det är mina spekulationer

Youtube klipp där desp pratar om det senaste dådet i Bunkeflo: https://youtu.be/2OLKWE2L2cE
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in