Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Ja precis som Rand paul så är det styrkt med fakta.
Kanske i kaninhålet och foliehattarna så inbillar ni er detta.
I den riktiga världen så ser vi inte detta.
Och jag misstänker det blir som alla andra ggr när R håller på med häxjakt(Och nu pratar vi om en riktig häxjakt med och helt utan bevis, sist var det en rysk operation som var "bevisen".)
Och det slutar alltid på samma sätt, och precis ingenting.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Rätt enkelt. Du går och kollar på mina inlägg i ämnet

Du har ju fått svar på de flesta och exponerat dina fel.
Så gå du kolla på dom och anpassa dig till den riktiga världen och saklighet och fakta.
Men såklart, skulle du, så skulle du inte kunna skriva det skräp du skriver mer.
Men såklart, detta är agenda och narrativ, och sekten antivaccers, och där accepteras ingen saklighet och fakta som berättar annat än narrativen och agendan.
Men enkelt som du sade, kolla svaren på dina inlägg i ämnet och lycka till
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Det är inget krav, absolut inte, men om du i likhet med Rand Paul hasplar ur dig en massa skit och lögner (som både du och han gör i parti och minut) så borde du inte bli förvånad om någon frågar om någon av er kan backa upp de påståenden som ni gör. Om ni inte KAN backa upp ert skitprat så går det naturligtvis bra att erkänna det. Säg efter mig:
"Både jag, Rand Paul och Ron Johnson är skitpratande lögnare som inte har ett enda bevis för de hysteriska anklagelserna vi hasplar ur oss på daglig bas"
MSM, hela det vetenskapliga skranket och majoriteten på FB vet redan allt det här, men det var ju fantastiskt trevligt att till slut få höra att du inte HAR något som helst stöd för ditt skitprat.
Hör av dig.
Det är en sekt dom är i, och den sekten tillåter bara viss information, och allt som de egna säger tas som sanning, och för de inbillar sig de aldrig farit med osanning, inte ens en endaste gång.(Det är så man också inser något inte stämmer längre....)
Men det är fascinerande hur de ger sig på Fauci och helt utan ha något alls, ropar om miljoner döda och när det inte ens stämmer och för de inbillar sig att Fauci släppt ut viruset.
Och kör dom delstaterna och ropar miljoner döda, ja, det berättar ju bara att fauci är benådad, då det är med miljoner döda inget delstatsmål ens, utan ett federalt.
Min gissning är att vi aldrig kommer få se en åtalsjury ens.
Och gissningen kommer av att det aldrig hänt innan att det har skett, det viktiga för dom är att smutkasta fauci för dra bort blickarna från deras egna fiasko de skapat nu.