2026-08-07, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
1492 -26 fick jag ut från tingsrätten

Jönköping tingsrätt?

Jag fick det här svaret: Målet T 1492-26 är inte avslutat ännu, vänligen återkom vid ett nytt skede för ny beställningsförfrågan.
Citera
2026-08-07, 18:53
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lirium
Men du sa att man får dom dagen efter om man mailar.

Sa jag det?
Citera
2026-08-07, 21:34
Medlem
grisigmuslims avatar
skicka pm
Citat:
Enligt tingsrätten går det inte att få ut den från 2026 än. Hur har du fått tag i den?
Citera
2026-08-08, 00:40
Medlem
Citat:
Jönköping tingsrätt?

Jag fick det här svaret: Målet T 1492-26 är inte avslutat ännu, vänligen återkom vid ett nytt skede för ny beställningsförfrågan.
Jönköping ja.
Jag fick den direkt utan problem. Skumt.
Citera
2026-08-08, 10:01
Medlem
pixiewings avatar
Begärde du domen eller handlingar?
Ibland får man ju svaret att huvudförhandlingen och själva domen ej är klar.
Citera
2026-08-11, 19:03
Medlem
Är hans facebook helt borttagen nu?
Citera
2026-08-11, 22:08
Medlem
pixiewings avatar
Jag har inte sett hans FB på över en vecka
Citera
2026-08-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Jag har inte sett hans FB på över en vecka

Han är mitt i delerium nu. Kodar sin pizzasida med stulna bilder inte bara på pizza utan även på de s.k. medarbetarna. Den ena på bild är advokat i Nederländerna och den andra är VD på Canva i Australien.
Ringer man runt till de olika pizzeriorna som fått utmärkelsen så är alla lika frågande... VA VEM? Nejnej!

Från ett åskådar perspektiv så är han inte i nåt bra skick... men säkerligen ändå nykter då facebooksidan inte är tillbaka, vilket i sin tur leder till frågan om han inte borde medicineras för nåt istället för att döda demoner med alkohol.
Citera
2026-08-21, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
Han är mitt i delerium nu. Kodar sin pizzasida med stulna bilder inte bara på pizza utan även på de s.k. medarbetarna. Den ena på bild är advokat i Nederländerna och den andra är VD på Canva i Australien.
Ringer man runt till de olika pizzeriorna som fått utmärkelsen så är alla lika frågande... VA VEM? Nejnej!

Från ett åskådar perspektiv så är han inte i nåt bra skick... men säkerligen ändå nykter då facebooksidan inte är tillbaka, vilket i sin tur leder till frågan om han inte borde medicineras för nåt istället för att döda demoner med alkohol.
Den här bilden föreställer J*************n, partner och advokat inom företagsrätt och M&A.

Bilden föreställer sannolikt J************n, som är personaldirektör (Chief People Officer) på designföretaget Canva.

De blir säkert jätteimpade att bli förknippade med hans psykoser
Citera
2026-08-21, 23:22
Medlem
Verkar som mina busringningar gjort susen, varje gång han stängt ned sitt Facebook konto har jag slutat för att sedan börja så fort han satt igång det igen. Känns som han tillslut fattade vinken.

Kanske lite tråkigt nu när man inte kan följa hans utspel längre. Men ärligt talat bryr jag mig mer om att han sluter skämma ut sig själv, hans barn förtjänar inte det.
Citera
2026-08-22, 15:40
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskel
Verkar som mina busringningar gjort susen, varje gång han stängt ned sitt Facebook konto har jag slutat för att sedan börja så fort han satt igång det igen. Känns som han tillslut fattade vinken.

Kanske lite tråkigt nu när man inte kan följa hans utspel längre. Men ärligt talat bryr jag mig mer om att han sluter skämma ut sig själv, hans barn förtjänar inte det.

Klabbarparn Uppehåll ännu alltså 😉
Citera
2026-08-23, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
Den här bilden föreställer J*************n, partner och advokat inom företagsrätt och M&A.

Bilden föreställer sannolikt J************n, som är personaldirektör (Chief People Officer) på designföretaget Canva.

De blir säkert jätteimpade att bli förknippade med hans psykoser

Antar du läser här Christian då du bytte bilderna på hemsidan. Den ena är stockphoto dock inte den andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in