2026-07-16, 23:22
Medlem
Nu skriver han att han är fd "underrättelseofficier" och kan kolla upp alla på fb, deras adresser och telefonnummer.
Sen ska han göra polisanmälan för "ärekränkning", alternativt att han kommer på hembesök i egen hög person, och det tror han inte att någon föredrar 😳
Senast redigerad av Tesla83 2026-07-16 kl. 23:26.
Citera
2026-07-16, 23:30
Medlem
En sak man undrar över också är varför han aldrig nämner sin tredje dotter?
Han verkar ju inte träffa henne heller, men det verkar inte vara lika viktigt som döttrarna han har med Ev@.
Citera
2026-07-17, 00:00
Medlem
Jag upptäckte just Christian. Har aldrig hört talas om honom före idag. Satt just och läste denne mytomans underbara inlägg när han plötsligen upphörde att existera på Facebook.

Jag satt och läste något om hur snygga hans ex har varit, att ett av dem hade "både silicon och botox" med mera när jag kastades ut ur hans profil. Nu kan jag inte hitta den. Någon mer som har råkat ut för samma sak?

Jag som just hade upptäckt honom. Snyft!! Vill ju veta mer om hans 5000 flickvänner!
Citera
2026-07-17, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
En sak man undrar över också är varför han aldrig nämner sin tredje dotter?
Han verkar ju inte träffa henne heller, men det verkar inte vara lika viktigt som döttrarna han har med Ev@.

What, har han en tredje? Med vem då?
Citera
2026-07-17, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
What, har han en tredje? Med vem då?

Enligt honom själv en amerikansk tjej han träffade på Malta
Citera
2026-07-17, 10:23
Medlem
Denne "man" har börjat dyka upp i mitt flöde nyligen, så jag var tvungen att se vad FB hade att säga. Blev inte besviken!
Han verkar ju skvatt galen. Jag får starka bipolär-vibbar men även narcissistisk personlighetsstörning och kanske lite psykos.
Klart är i alla fall att han är mytoman och har en oerhört grandios självbild. Att sen vara så korkad att man inte förstår att baktala och hänga ut sina barn och sitt ex på sociala medier kommer att ligga honom i fatet vid en vårdnadstvist är bara för mycket. Jag hoppas verkligen att han inte får träffa sina stackars barn mer. Det kommer att skada dem för livet, om det inte redan gjort det.
Och alla dessa kvinnor är påhittade. Det är bara bilder han hittat på nätet.

En sådan här person har ALDRIG fel (enligt sig själv alltså), det är alla andra som är dumma i huvudet, avundsjuka osv. Riktigt obehaglig typ. Borde spärras in på rättspsyk.
Citera
2026-07-17, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundstroganoff
Jag upptäckte just Christian. Har aldrig hört talas om honom före idag. Satt just och läste denne mytomans underbara inlägg när han plötsligen upphörde att existera på Facebook.

Jag satt och läste något om hur snygga hans ex har varit, att ett av dem hade "både silicon och botox" med mera när jag kastades ut ur hans profil. Nu kan jag inte hitta den. Någon mer som har råkat ut för samma sak?

Jag som just hade upptäckt honom. Snyft!! Vill ju veta mer om hans 5000 flickvänner!
Han försvinner från facebook då och då, micropauser kan man kalla det
Citera
2026-07-18, 08:48
Avstängd
Hans konto och kommentarer blir anmälda så då måste han skapa nya lösenord hela tiden osv . Helt rätt . Han ska inte ha sociala medier
Citera
2026-07-18, 15:39
Medlem
Enligt Kronofogden har han en skuld på över 100 000 kr, han har 89 betalningsanmärkningar och ett gäng betalningsförelägganden. Många på struntsummor som 1400 kr till en tatuerare… Riktigt pinsamt. Så att han skulle tjäna 60 000 kr i månaden på sina fåniga inlägg på FB är uteslutet😅. Han säljer glatt ut sina döttrar gratis…
Citera
2026-07-18, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannais
Enligt Kronofogden har han en skuld på över 100 000 kr, han har 89 betalningsanmärkningar och ett gäng betalningsförelägganden. Många på struntsummor som 1400 kr till en tatuerare… Riktigt pinsamt. Så att han skulle tjäna 60 000 kr i månaden på sina fåniga inlägg på FB är uteslutet😅. Han säljer glatt ut sina döttrar gratis…

89 stycken är sjukt extremt!
Citera
2026-07-18, 19:10
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannais

Haha ja han är ju helt jävla tappad.
Citera
2026-07-18, 20:53
Avstängd
Är hans konto borttaget nu? Inte kommit upp något på en dag när man söker på honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in