2026-08-22, 22:47
Medlem
var han placerad??Hur i h-e kunde han sitta på dessa forum och dessutom ha svärd och kamoflagekläder utan att detta fosterhem inte märkte nåfot? Här är ett klart OLÄMPLIGT hem! Bara för pengarna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Håller med. Pappan är ett monster

Även socialtjänsten i Sundsvall borde utredas och ansvariga tjänstemän straffas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Juridiskr fattar jag inte att de kan vara öppna

Vet ej hur det fungerar exakt men kan åtminstone föreställa mig att finns det någon form av samlingsplats där dessa avvikelser samlas, en discord exempelvis, på själva samlingsplatsen sker det inte dock inga konkreta övertramp av användar-policy (delande av material osv), utan det delas istället hänvisningar till andra grupper där själva materialet sprids, dessa spridnings-grupper används alltså mer eller mindre som målvakter om man ska använda sig av ett mer allmänt-känt uttryck för att bryta mot regelverk som finns för att förhindra denna typ av spridning. Dessa spridnings-grupper stängs sannolikt ner förhållandevis fort men materialet hinner spridas och laddas ner av brukare ändå. När en spridningssida åker ner, så startas helt enkelt en ny spridningssida som länkas i samlingsplatsen.

Lite som reddit fungerar med film/serier/sport-piracy med andra ord.
Senast redigerad av WhiteSturgeon 2026-08-22 kl. 22:50.
Citera
2026-08-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Här är en till bild på avskummet.

https://www.facebook.com/Hej.Sweden.se/photos/svenska-medier-publicerar-en-bild-p%C3%A5-den-misst%C3%A4nkte-i-skolattacken%EF%B8%8Fsvenska-medie/1597417995513815/

Ger mig skumma vibbar redan på bilden.

Japp, han ser inavlad ut.

Vad är det för AI-skit du postar? Hitlermustach och hakkors! Vi vet att hans pappa är från Ungern. Mamman är prostituerad också importerad.
Senast redigerad av Ang_rita 2026-08-22 kl. 22:51.
Citera
2026-08-22, 22:50
Medlem
Citat:

https://www.facebook.com/Hej.Sweden.se/photos/svenska-medier-publicerar-en-bild-p%C3%A5-den-misst%C3%A4nkte-i-skolattacken%EF%B8%8Fsvenska-medie/1597417995513815/

Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Vad fan är det för sida som du har hittat?

"Hamidi Ali
Det spelar ingen roll varifrån kommer hans farfars far, han föddes i Sverige och växt upp här. Han gick på svenska skolor och blev hjärntvättad av svenska medier. Punkt slut
Obs: det finns flera tusen smutsiga svenska barn exakt lika honom eller värre"

Jag skiter väl i sidan och hans farfars far, jag ville bara publicera en bild på avskummet och outa honom liksom.

Japp han ser inavlad ut.
Senast redigerad av pittbrad 2026-08-22 kl. 22:53.
Citera
2026-08-22, 22:51
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Jag skiter väl i sidan och hans farfars far, jag ville bara publicera en bild på avskummet och outta honom liksom.

Och du lyckas outa bara ännu en extremgrupp..?
Citera
2026-08-22, 22:52
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Vad är det för AI-skit du postar? Hitlermustach och hakkors! Vi vet att hans pappa är från Ungern. Mamman är prostituerad också importerad.

Hur ska jag kunna veta att det AI-skit. Jag ville bara publicera en bild på avskummet och outa honom.

Senast redigerad av pittbrad 2026-08-22 kl. 22:54.
Citera
2026-08-22, 22:53
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
var han placerad??Hur i h-e kunde han sitta på dessa forum och dessutom ha svärd och kamoflagekläder utan att detta fosterhem inte märkte nåfot? Här är ett klart OLÄMPLIGT hem! Bara för pengarna

Nej inte vid dådet. Då bodde han i egen lägenhet.
Citera
2026-08-22, 22:53
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSturgeon
Vet ej hur det fungerar exakt men kan åtminstone föreställa mig att finns det någon form av samlingsplats där dessa avvikelser samlas, en discord exempelvis, på själva samlingsplatsen sker det inte dock inga konkreta övertramp av användar-policy (delande av material osv), utan det delas istället hänvisningar till andra grupper där själva materialet sprids, dessa spridnings-grupper används alltså mer eller mindre som målvakter om man ska använda sig av ett mer allmänt-känt för att bryta mot regelverk som finns för att förhindra denna typ av spridning. Dessa spridnings-grupper stängs sannolikt ner förhållandevis fort men materialet hinner spridas och laddas ner av brukare ändå. När en spridningssida åker ner, så startas helt enkelt en ny spridningssida som länkas i samlingsplatsen.

Lite som reddit fungerar med film/serier/sport-piracy med andra ord.
Nu var det en Tiktokare här. Men om det finns många som delar de här åsikterna, kan man inte spärra in alla andra som aldrig kommer att göra något, utan måste fråga sig, varför det är så här. Varför detta hat. Har du ett svar, eller är du ointresserad.
Citera
2026-08-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Och du lyckas outa bara ännu en extremgrupp..?

Extremgrupp? Det är ju en person på bilden, inte en grupp.
Citera
2026-08-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Nej inte vid dådet. Då bodde han i egen lägenhet.

Källa på det ?
Citera
2026-08-22, 22:56
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Extremgrupp? Det är ju en person på bilden, inte en grupp.

Jag menar alltså hemsidan som du länkar till. Men du kanske inte har någon koll på vart du ens är inne eller ser på vad det ger för några likes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in