Citat:
Ursprungligen postat av
Skorpan-1
Där kom sanningen! Du är en självömkande gårtacka som söker sin offerkofta.!!!! Du jämför dig med mitt liv? Du anser att du minsann levt ett ”värre” liv?!
Må så vara!
Killen är ett arsel! Ömkar inte för honom, ser på caset han orsakat.!
Du i din självömkande profil? Du har inte förstått att vi finns vi som skall ta reda på dessa individer?
Polis 👮 🚑 psykiatriker, häktesvakter? Etc
Med din ointelligenta retorik för att du själv har haft det såååå mycket värre än mig?
Så skall man typ spy 🤮 💩 på grabben nu när han är förvar?
Hur tänker du så fel! 😑
Sök psykolog på Mindler.
Du framstår inte som den skarpaste och ganska affektiv faktiskt.
Jag har inte det minsta intresse för honom och vad som sler med honom nu. Har aldrig sagt att man ska göra något mot honom som inte är inom lagen. Han berör inte mig, han berör dig.
Jag hade antagligen likaväl kunnat arbeta med honom men vet du vad, man kommer inte särskilt långt med såhär djupt störda individer om man ska se dem som sina egna projekt för att man inte vill ta itu med sig själv. Du borde säga upp dig om du inte kan göra den skillnaden mellan dig och de du arbetar med.
För en hel del finns ingen möjlighet att de ska rehabiliteras till fullo. De är icke-fungerande och kommer leva resten av sina liv som sådana även när de på ytan verkar mer normala.
Vi har inte någpt botemedel mot allvarliga störningar som är helt integrerade i en person. Det är inte sjukdomstillstånd som kan behandlas med ett piller och lite samordning.