2026-08-22, 14:30
Medlem
jontepsgs avatar
Ska bli spännande att se vad Rashford kan prestera i andra halvlek. Han borde ju komma tillbaka med en rejäl hunger för att bevisa sig.
Men om han har samma psyke som tidigare så kommer han väl sluta jobba hem efter 10-15min.

Tror United vänder till 2-2.
Citera
2026-08-22, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Trashford lär hoppa in i andra halvleken och göra ett hat trick!

Komiskt att så fort han kommer tillbaka till truppen så blir det skit men vem är förvånad
Citera
2026-08-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ska bli spännande att se vad Rashford kan prestera i andra halvlek. Han borde ju komma tillbaka med en rejäl hunger för att bevisa sig.
Men om han har samma psyke som tidigare så kommer han väl sluta jobba hem efter 10-15min.

Tror United vänder till 2-2.

Knappast han skiter fullständigt i United allt handlar om att boosta sitt ego

Gör han mål konmer jag inte ens jubla hatar horungen

Fergie had sparkat ut han för alltid förlängesen
Citera
2026-08-22, 14:36
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
För övrigt en lite underhållande(för mig) fråga mellan oss två rivalfans: är Carrick nästa man på listan av misslyckade Sir Alex-adepter? Han kanske kan få jobb tillsammans med det andra gänget som mest poddar och levererar komiska analyser nuförtiden (Scholes, Keane, fitt-Gary, Rooney, Rio?. 😘

Det ser ut så i nuläget. Det är olika situationer och olika lag men Arteta var ju ansedd som misslyckad i flera säsonger och det tog ju ett tag innan han vann titeln hos er och nu har ett ganska bra anseende. Nu tror jag inte Carrick får 5-6 säsonger på sig och jag tror heller inte att han har det i sig att vinna PL med Man Utd (baserat på allt vi sett hitills). Han fick ju inte till det i Boro direkt.

Problemet med att träna Man Utd i dagsläget är väl att man tror att man är bättre än man är (baserat på Fergie-tiden) och fansens förväntningar är därefter. Bara för att man lyckades snubbla till sig en 3e plats förra säsongen så verkar vissa tro att man ska sluta top4 igen. Jag tippade laget 7a i PL tråden och det var säkert någon som höjde på ögonbrynen att jag tippade mitt eget lag så lågt. I skrivande stund kan jag ifrågasätta om man slutar så högt ens.
Citera
2026-08-22, 14:37
Medlem
Hur kan man byta in horan Hur Hur Hur?

Detta kommer i förlängningen innerbära att spelare som typ Lacey kommer att lämna för att en plats ska tas upp av Rashford

100 att han kommer göra mål bara för det så att det blir precis som senast

Carrick är sparkad innan November
Citera
2026-08-22, 14:42
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Hur kan man byta in horan Hur Hur Hur?

Detta kommer i förlängningen innerbära att spelare som typ Lacey kommer att lämna för att en plats ska tas upp av Rashford

100 att han kommer göra mål bara för det så att det blir precis som senast

Carrick är sparkad innan November

Borde sparka den som är värvningsansvarig istället. Så mycket miljarder på bajs. Hull spelar alltså med en sopa värvad från Allsvenskan och leder med 2-0.
Citera
2026-08-22, 14:44
Medlem
East.Clintfoods avatar
Helvete vad dålig Tielemans är..

Kassemiro är saknad!
Citera
2026-08-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Borde sparka den som är värvningsansvarig istället. Så mycket miljarder på bajs. Hull spelar alltså med en sopa värvad från Allsvenskan och leder med 2-0.

Det också men antar att samma snubbe som är värvningsansvarig är den som tar tillbaka Rashford

Grejen är bara att alla vet hur det kommer sluta.
Citera
2026-08-22, 14:47
Medlem
United är tillbaka! Rashford kommer leda dem till ligaseger
Citera
2026-08-22, 14:47
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Det ser ut så i nuläget. Det är olika situationer och olika lag men Arteta var ju ansedd som misslyckad i flera säsonger och det tog ju ett tag innan han vann titeln hos er och nu har ett ganska bra anseende. Nu tror jag inte Carrick får 5-6 säsonger på sig och jag tror heller inte att han har det i sig att vinna PL med Man Utd (baserat på allt vi sett hitills). Han fick ju inte till det i Boro direkt.

Problemet med att träna Man Utd i dagsläget är väl att man tror att man är bättre än man är (baserat på Fergie-tiden) och fansens förväntningar är därefter. Bara för att man lyckades snubbla till sig en 3e plats förra säsongen så verkar vissa tro att man ska sluta top4 igen. Jag tippade laget 7a i PL tråden och det var säkert någon som höjde på ögonbrynen att jag tippade mitt eget lag så lågt. I skrivande stund kan jag ifrågasätta om man slutar så högt ens.

Jag förstår vad du menar, men för alla som kollade varenda minut på Arsenal och är intresserade av mer än enbart statistik/poäng, då såg man att det hela tiden fanns en tanke bakom besluten som togs, och fotbollen på planen. Innan han tog över där vid nyår så hade dom ett av ligans sämsta försvar, när säsongen var över så hade dom släppt in minst mål av alla under våren. Så man såg hela tiden att laget tog steg framåt, men sen åkte dom också på plumpar innan lagbygget var klart och dom hamnade där dom är idag. Jag ser inte det där taktiska hos Carrick, hans fotboll känns lite utdaterad och väldigt simpel?

Nu har dom också missat chansen på Iraola.. så jävla klantigt.
Citera
2026-08-22, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Helvete vad dålig Tielemans är..

Kassemiro är saknad!

Helt otroligt vad dålig han är

Håkan Mild hade gjort det bättre (och då har håkan inte lirat på 15+ år)
Citera
2026-08-22, 14:55
Medlem
Varför måste Mazraoui klippa sig exakt som Mbeumo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in