2026-08-22, 09:15
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Det var minsann ett alldeles utmärkt uttryck som sammanfattar problemet på ett bra sätt. "Some men just want to watch the world burn".

Och dessa ungdomar är i allra högsta grad barn av sin tid.
Jag kan förstå att när man börjat att undersöka de här grupperna så kommer de framstå som om. de har nazistisk/satanistisk ideologi, det trodde jag också. Men sätter man sig in i det hela som man bör göra om man överhuvud taget skall diskutera det så är det bara för att chockera.

Men det betyder inte att det inte finns individer inom den här ekokammaren som söker sig till etablerade organisationer. Men det är ett fåtal.

Fenomenet är nytt och det kommer bli intressant vad forskningen kommer fram till om ett tag.
Citera
2026-08-22, 09:16
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Du verkade tycka att killen borde ha fått träffa sin mamma. Vi vet inte än varför hon ansågs vara olämplig. Vet du? Man kan reagera på att även dömda mördare får ensam vårdnad över barn. Sanningen är att de då aldrig skadat sina barn. Rätt eller fel? Jag vet inte..

Hon pundade, horade sig och var hemlös.
Pappan ville att mamman skulle ha umgänge, men hon valde drogerna och uteblev oftast ifrån umgängestiderna.
Citera
2026-08-22, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
I Sverige går man aldrig ut med namn innan nån är dömd. Alternativt död. Svensk pressetik

Utgår ifrån att du trollar. Enligt svensk "pressetik" går man alltid ut med namn och bild om det anses ha ett s.k. stort allmänintresse.
Citera
2026-08-22, 09:18
Medlem
Extremeflys avatar
Var på Telegram fanns livestreamen?
Citera
2026-08-22, 09:19
Medlem
Varför varnar inte TikTok och andra medier när man lägger upp videos på andra sjuka människor och deras fruktansvärda dåd …
Men när man tar fram en Vape el snus ….. då jävlar ….
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Vad gäller domen från september 2025 om MGM:s omhändertagande enligt LVU så är det lite anmärkningsvärt att det skedde så sent i livet. MGM var ca 17,5 år då och skulle bli myndig inom kort. ”I grevens tid” skulle någon tycka. Alldeles på tok för sent skulle jag vilja säga.

Återställ psykvården!

//Edit//Advokaten som förde pappans talan verkar vara samma person som även är målsägandebiträde i Brattåsrättegången. Hon är verkligen med där det händer just nu. Gemensam nämnare i allt här är psykisk ohälsa.

Ett t av problemen är ju socialtjänsten i detta landet har inkompetenta personer som jobbar där

Är ju gång på gång dom inte gör ett skit
De har väl bara socionomutbildning.
Citera
Medlem
En nära vän till den omkomna flickan har lagt ut ett minnesinlägg på TikTok.

https://vm.tiktok.com/ZN8L7qJCk/
Citera
Medlem
Alpha00s avatar
Finns det någon bild på GM?
Citera
2026-08-22, 09:20
Medlem
Citat:
Du verkade tycka att killen borde ha fått träffa sin mamma. Vi vet inte än varför hon ansågs vara olämplig. Vet du? Man kan reagera på att även dömda mördare får ensam vårdnad över barn. Sanningen är att de då aldrig skadat sina barn. Rätt eller fel? Jag vet inte..

Hon var prostiuerad, bland annat
Citera
2026-08-22, 09:21
Medlem
Citat:

Ja precis, socialtjänsten vurmar för pappor, så länge de är våldsamma. Det är vida känt. De verkar tycka att våldsamma män, pedofiler och knarkare ändå kan vara BRA pappor. Men det säger sig ju självt att en pappa som gör barnens mamma illa är en jävla pisspappa. Sämsta sorten. Dessa män ses tyvärr ofta med blida ögon av soctanterna. De får chans på chans på chans på chans, tills något riktigt illa händer som de inte längre kan blunda för.
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brittastina
Malmö latin också.

Ja men det var den jag menade var den 3e. Dvs han som dödade lärare va?
Citera
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Bumpar det här om MGM L_ams uppväxtförhållanden.
Tack för det, vilken dunderidiot till pappa
Stackars barn,
Om han var under 18 skulle nan kunnat åtalat pappan oxå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in