2026-08-21, 23:34
Medlem
Sanslöst vad folk smutsar ner tråden med en jävla massa skit.

Kan någon berätta vem den stackars tjejen är som dött? Och finns bild förutom den som är struken med röd färg? Blir galen av att läsa all skit som inte har med denna tragiska händelse att göra.

Skott i huvudet på gärningsmannen oavsett etnicitet hade varit det bästa.

Må den döda kvinnan vila i frid. Alla tankar till hennes anhöriga.
Citera
2026-08-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifanvafan
Vet inte det tyvärr. Men person har "hyllar" händelsen i frågan för 3 timmar sen. Sen om man kollar följare finns dit massor av liknande konton. De spelar vad jag förstår ett gemensamt spel från Ryssland där man utför olika attacker. Jag blir mörkrädd!

Känsliga varnas!

https://vm.tiktok.com/ZN8Ln2nNH/
Ta bort ditt inlägg. Man ser ditt namn när du delar videon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteeennn11111
Sök just.a.mav och kolla på återpubliceringen
På TikTok.
Citera
Medlem
Citat:
Vet inte det tyvärr. Men person har "hyllar" händelsen i frågan för 3 timmar sen. Sen om man kollar följare finns dit massor av liknande konton. De spelar vad jag förstår ett gemensamt spel från Ryssland där man utför olika attacker. Jag blir mörkrädd!

Känsliga varnas!

tcc är ett community med upp till miljontals utstötta tonåringar som har hängt på liveleak och nu ser upp till mördare. är chockad att det inte händer mer attacker med tanke på hur stort true crime communityt har blivit
Citera
2026-08-21, 23:36
Avstängd
Connykrims avatar
Är folk helt mongo eller? Vrm bryr sig vart gm e ifrån han e psykiskt störd och bör fängslas förevigt. Alla liknande tiktok konton bör ägarna spärras in med!!
Citera
2026-08-21, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Japp, det är ett jättestort nummer https://en.wikipedia.org/wiki/Graham%27s_number

Det är en referens att han skall döda väldigt många och bli känd i in sjuka värld.

Hur vet du det? Ser bara att det används inom TCC-community
Citera
2026-08-21, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Mycket pekar emot att det var en kommunist som kom från Balkan.

Någon hade skrivit under en bild på honom "Lejonet från Bušče"

Och det finns två val på det... Antingen är det Kroatien. Eller så är det Bosnien/Hercegovina.. Några här i tråden har med sagt Serbien.
tar 1 sökning att se att Bušče ligger i slovakien, dvs inte balkan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retutu
Så här står det i handlingar från tingsrätten. Hans pappa verkar ju inte ha alla hästar i stallet.

I utredningen framkommer flera allvarliga riskfaktorer som i första hand är kopplade till K_r_lys förmåga att tillgodose L_ams behov och även relationen dem emellan. Vidare framkommer en del riskfaktorer kopplade till L_ams egna svårigheter. K_r_ly har under en låg tid och på ett allvarligt sätt brustit i omsorgen av L_am på flera olika områden. Han har försummat L_ams behov av utbildning genom att under flera år inte ha sett till L_am fullgör sin skolplikt, vilket har lett till att L_am idag ligger efter i sina studier. Han har inte heller tillgodosett sin sons behov av fysisk och psykisk hälso- och sjukvård. Han har inte sett till att L_am får behövlig uppföljning av sin epilepsimedicinering och därmed utsatt honom för risk för nya epilepsianfall. Han har inte heller sett till att L_am får den traumabehandling som han av barn- och ungdomspsykiatrin bedömts vara i behov av. K_r_ly har även försummat L_ams behov av glasögon, vilket medfört försämrad syn. Han har vidare inte kunnat tillgodose L_ams behov av trygga levnadsförhållanden i form av mat, kläder och grundläggande trygghet. Det framkommer också av utredningen att han begränsat L_ams matintag i syfte att kontrollera hans vikt. K_r_ly har därutöver utsatt L_am för fysisk och psykisk misshandel genom att med våld samt hot om våld ha tvingat L_am, mot hans egen vilja, till hård träning i kampsport. Att utöva kampsport förutsätter utövarens samtycke till de fysiska angrepp och våld som sporten innebär. Utöver detta framkommer det att L_am under sin uppväxt har bevittnat våld i hemmet och att det finns skäl att misstänka att K_r_ly har hindrat L_am att ha kontakt med sin mamma, vilket enligt aktuell forskning anses vara mycket skadligt för ett barns psykosociala utveckling. Det har även framkommit att han har påverkat L_ams attityder och värderingar negativt genom att förmedla en negativ kvinnosyn och brottsförhärligande attityd.

Har du tillgång till hela domen och kan länka här?
Citera
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feminazi112
Varför kom det så otroligt många poliser (i civilbilar) till platsen vid 16-tiden när MGM redan var gripen sedan länge?

Det är massa arbete att styra upp. Det ska hållas förhör och samlas bevis och området ska spärras av och nyfikna ska motas bort.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HilluPillu
Tuff du är! Du måste ha mått så dåligt. Jag hade en mörk period i mitt liv och gick och pratade med en psykolog. Hjälpte jättebra. Har inga våldstendenser, vill inte hylla nakna folk på Pride och mår mycket bättre än på 20 år.

Glad att din lilla pappa kunde hjälpa dig dock.

Men det har jag väl inte sagt något om? Tänker främst på hur man daltar med tonåringar. De är bortcurlade och det daltas något förjävligt när de ibland bara borde få höra att de är små bortskämda lipsillar som behöver skärpa till sig.
Citera
2026-08-21, 23:40
Medlem
Citat:

Känsliga varnas!

”..Men person har "hyllar" händelsen..”

Vad menar du här!? Skriv så man förstår!! Någon har inte hyllar någon händelse!!

”Sen om man kollar följare finns dit massor av liknande konton.”

Det heter ”det”, inte ”dit”. Dit är någonstans man färdas.

Annars, dina iakttagelser är säkert nyttiga.
Citera
2026-08-21, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Mycket pekar emot att det var en kommunist som kom från Balkan.

Någon hade skrivit under en bild på honom "Lejonet från Bušče"

Och det finns två val på det... Antingen är det Kroatien. Eller så är det Bosnien/Hercegovina.. Några här i tråden har med sagt Serbien.

Folk från Balkan är fortfarande vita, dvs Européer. Men tveksamt i det här fallet. Han kan lika gärna vara fransk eller tysk också, eller varför t.om en jude.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in