2026-08-21, 09:03
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Feminism är ondska, har får vi det återigen svart på vitt.

En person som dödar sina tre egna barn blir en hjälte.
Citera
2026-08-21, 14:02
Medlem
Såg nyss ett instagramklipp av en svensk kvinna och psykiatriker som grät för hennes skull och kände medlidande. Menade att hon är sjuk

Jaha. Varenda man som mördat sin familj är väl också sjuk? De förbannar vi oss över och skickar till helvetet. Som sig bör
Citera
2026-08-21, 17:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Ja man kan ju göra en konspiratorisk analys av det här och jag tror säkert att det finns några i bakgrunden som hetsar på men feministiska galenskaper som det här måste belysas för att just visa människor vilken galen väg dom är inne på. Sen undrar jag också varför du använder ord som Incel när det ordet just är skapat för att slå ner på dom män som opponerar sig mot feminismen och även dom som skapat denna polarisering.

Och vilka är dom atomistiska, transhumanistiska techno-feodala kapitalisternas?

Curtis Yarvin är en av äcklena bland annat.

Jag skiter i om du kallar mig "foliehatt".

Det är känslosås från både incel/höger och feminist/vänster. Sånt här känslosåsar högern om. Jason Ardays självmord och i Sverige nu även det som hände i Fagersta idag är vad vänstern känslosåsar över.

Både män och kvinnor ska hata varandra över allt möjligt så att vi till slut tröttnar på att könskriga när det blivit så pass extremt, absurt och tröttsamt att vi går med på att uppgå i singulariteten. Det är planen.
Senast redigerad av UschKlisterssonIII 2026-08-21 kl. 17:52.
Citera
2026-08-21, 17:58
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII

Det är känslosås från både incel/höger och feminist/vänster. Sånt här känslosåsar högern om. Jason Ardays självmord och i Sverige nu även det som hände i Fagersta idag är vad vänstern känslosåsar över.

Både män och kvinnor ska hata varandra över allt möjligt så att vi till slut tröttnar på att könskriga när det blivit så pass extremt, absurt och tröttsamt att vi går med på att uppgå i singulariteten. Det är planen.

Men du låter dig minsann inte luras! Du har genomskådat alltihop.
Citera
2026-08-21, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Men du låter dig minsann inte luras! Du har genomskådat alltihop.

Hur har jag inte gjort det menar du då?
Citera
2026-08-21, 18:54
Medlem
förlossningspsykos är dokumenterat sedan länge, och visst kan jag tycka det ska vara förmildrade omständigheter när det gäller straffet, men straffas ska hon.
Ge hon 15 år istället för livstid.
Citera
2026-08-21, 19:07
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Kvinnor visar sitt stöd till kvinnlig barnamördare

Ny rubrik: Kvinnor i Plymouth Massachussets visar sitt stöd för kvinna som mördat sina tre barn (2026)

/Moderator
Citera
2026-08-21, 23:16
Medlem
Citat:

Jag har inte kallat dig för foliehatt, det ordet är precis som incel och konspirationsteoretiker skapat för att ta udden av kritik.

Visst, jag kan se att man gör saker för att polarisera och det är just feminismen som är polariseringsverktyget och man måste exponera deras galna radikalisering. Jason Arday är precis som dessa kvinnor ett exempel på hur galet samhället blivit och vi måste säga stopp. Vad det gäller Fagersta så har jag inte läst något om det än men jag skulle inte förvåna mig om det är en false flag för att just polarisera så jag är med dig där.
Citera
2026-08-21, 23:18
Avslutad
Citat:
Jag har inte kallat dig för foliehatt, det ordet är precis som incel och konspirationsteoretiker skapat för att ta udden av kritik.

Visst, jag kan se att man gör saker för att polarisera och det är just feminismen som är polariseringsverktyget och man måste exponera deras galna radikalisering. Jason Arday är precis som dessa kvinnor ett exempel på hur galet samhället blivit och vi måste säga stopp. Vad det gäller Fagersta så har jag inte läst något om det än men jag skulle inte förvåna mig om det är en false flag för att just polarisera så jag är med dig där.

Både incels och feminister är polariseringsverktyg åt transhumanisterna.
Citera
2026-08-21, 23:36
Medlem
Citat:
Både incels och feminister är polariseringsverktyg åt transhumanisterna.

Jag tycker judarna är ett bättre namn på dom.
Citera
2026-08-21, 23:38
Avslutad
Citat:
Jag tycker judarna är ett bättre namn på dom.

Måhända att en hel del av dem är det. Men det är inte hela bilden. Många av dem är heller inte judar.
Citera
2026-08-22, 02:00
Medlem
Naturligtvis ska hon inte dömas till fängelse för att hon befunnit sig i ett psykotiskt tillstånd. Bara i USA sånt kan hända. Barbari. Hon verkar ha bollats med olika vårdgivare och ingen har tagit det övergripande ansvaret. USA:s psykiatri är ett skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in