2026-08-21, 21:49
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Hahaha vilket jävla skitsnack.

Det finns skärmbilder utav hans farsa skriver inlägg på ungerska om honom och han heter Carlos i mellannamn.

Att han skulle vara lika svensk som Richard Jomshof, du gör bara dig själv till åtlöje.

GM är i värsta fall andra generationens invandrare, han kommer aldrig bli svensk oavsett hur mycket ni kommunister önskar det.

Skärmbilder som vi som gillar verifierad fakta stoppar upp där bak (det känns skönt).

Sen blev jag, den mest kapitalistiska personen på Flashback med en networth som du inte anar, "kommunist"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Säger mig ingenting men jag är inte under 20. Vad betyder no more edits? Vem hyllar man då? Israel, Hitler, Trump, Kina, Iran, Pakistan, Roxette?

no more edits sisa meddelandet.
Han hyllar anton Breivik etc på kontot
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Vem öär Mgm

L*am C*rlos Neb*l. Om det i tråden stämmer.
Citera
2026-08-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKanyl
Det handlar ju snarare om glorifierade av allt som kan kopplas till massmord snarare än någon politisk filosofi. De hatar människor, oavsett vilken typ av människor det handlar om.

Om du har hängt med och sett deras content är nazismen alltid nära till hands. Du hittar inte direkt Stalin-memes med hammare och skära snurrande i bakgrunden direkt, men du drunknar i Hitler, Breivik, Tarrant etc. Hur kan det komma sig? Bara slump eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Någon som har vägarna förbi Fagersta och kan se om där finns någon minnesbild eller dylikt utanför skolan? Det borde framgå där vad offret heter.
För den som vill visa omtanke för de drabbade i skoldådet har kommunen upprättat en minnesplats i Fagersta, vid den gamla BP-macken nära Brinellskolan.
Citera
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Hans farsa ungersk.

Ni kommunister försöker spinna narrativet till sinnessjuka fantasier att det skulle vara en svensk GM.

Det finns inget svensk med GM.

Hela hans familj är utländsk och är även GM.
Betyder väl inte att han inte kan vara högerextrem dock? Man behöver inte vara svensk för att vara det. Eller har jag missat något?
Citera
Medlem
1754s avatar
Fick den som dog huvudet avhugget?
Citera
Medlem
DenTredje84s avatar
Kan någon skicka länk till Facebook-kontot? Jag kan inte hitta det.
Citera
2026-08-21, 21:51
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonade.347
Betyder väl inte att han inte kan vara högerextrem dock? Man behöver inte vara svensk för att vara det. Eller har jag missat något?

Även om han är högerextrem så är han inte svensk som kommunisterna försöker få honom till.

GM har invandrarbakgrund.
Citera
2026-08-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlayerGirl1994
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/tvillingarna-agnes-och-elsa-lever-folkraceliv-90-procent-skruva

Då stämde ryktet som florerade redan på em att en tjej som heter Agnes har avlidit? 😢
Vila i frid 💞
Citera
2026-08-21, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Tror alla svenska poliser fick genomgå extra träning på eventuella skolattacker efter massmorden i Örebro.

Nja. Hur polis ska agera vid PDV är något man arbetat länge för att implementera. Det handlar om en stor omsvängning för Sverige och som Polismyndigheten själva efterfrågade många år innan händelsen i Örebro.
Citera
2026-08-21, 21:52
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Då stämde ryktet som florerade redan på em att en tjej som heter Agnes har avlidit? 😢
Vila i frid 💞

Vi ska vara försiktiga.

Vi vet inte med all säkerhet att det är rätt Agnes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in