Citat:
Återigen, judars skriftspråk är helt irrelevant och har inte ett skit att göra med aktuell galgbacke eller trådens ämne.
Din skit-debatteknik där du ställer frågor utgående från påhittade halmgubbar som att jag "febrilt försvarar" en regim som mördar folk förtjänar inte mer uppmärksamhet.
Vänligen sluta skräpa ned tråden med ditt trams. Tack på förhand.
Din skit-debatteknik där du ställer frågor utgående från påhittade halmgubbar som att jag "febrilt försvarar" en regim som mördar folk förtjänar inte mer uppmärksamhet.
Vänligen sluta skräpa ned tråden med ditt trams. Tack på förhand.
Citat:
Det är direkt ynkligt att se dig kasta in handduken och gråta över min debatteknik så fort du blir fullständigt överbevisad.
Att du i dina senaste inlägg desperat försöker rationalisera bort ditt eget hyckleri förändrar ingenting; det är du som har skräpat ner tråden med sektsagor från 600-talet för att relativisera att en ockupationsmakt bygger galgbackar.
Att du nu hävdar att det språkliga och kulturella plagiatet är ”irrelevant” visar bara hur livrädd du är för sanningen.
Det är i allra högsta grad relevant att de jiddischtalande europeiska migranter som grundade kolonialstaten "isreal" var tvungna att på konstgjord väg appropriera hebreiskan för att mörka sina polska rötter.
Det är precis den mytologiska täckmanteln du använder för att rättfärdiga fördrivningen av Levantens tvättäkta semiter.
Du har drabbats av en total intellektuell härdsmälta och flyr eftersom du inte kan förklara varför regimen leds av internationellt efterlysta krigsförbrytare som polacken Benjamin Mileikowsky och fejk-semiten Ben-Gvir.
Om du inte klarar av att svara på mina frågor utan att drabbas av akut lipman kan du packa ihop och lämna tråden till oss som baserar inläggen på dokumenterad historia och internationell rätt.