Igår, 04:12
Medlem
Fyrfaldets avatar
Jag har märkt ett problem de senaste månaderna/åren. Pedofiler på Flashback. Många är runt omkring här och diskuterar, men ingen vet att de är pedofiler. Jag vet det dock för jag har kommit ihåg vad de har skrivit.

Frågeställningen är vad man ens gör mot sådana här grejer egentligen?
Citera
Igår, 04:27
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
Jag har märkt ett problem de senaste månaderna/åren. Pedofiler på Flashback. Många är runt omkring här och diskuterar, men ingen vet att de är pedofiler. Jag vet det dock för jag har kommit ihåg vad de har skrivit.

Det finns inget förbud mot att pedofiler skriver på Flashback.
Citera
Igår, 05:10
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
... Frågeställningen är vad man ens gör mot sådana här grejer egentligen?
Det fenomenet går längre tillbaka än så men det du pratar om är inget problem. Det är ett problem när det skapas trådar för att loopa runt i fantasier, prata om och runka till. Men jag antar att ingen är där att korga just då.
Citera
Igår, 06:20
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Haha, är du en av dem?

Låt de vuxna prata.
Alla får skriva här, även vänsterextremister, gamla nynazister och muslimkramare. Så visst får pedofiler skriva här. Sedan att vi bränner dem på bål (flame) är en annan sak.
Citera
Igår, 06:26
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Haha, är du en av dem?

Låt de vuxna prata.

Men din korkade jävla idiot. Jag upplyser bara om fakta. Fakta är att det inte är förbjudet här att diskutera att man är pedofil. Oavsett vad du eller jag tycker om det. Helt otroligt vilka muppar det finns. Anklagar en som som ger en upplysning om fakta att vara pedofil...
Citera
Igår, 06:40
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Vad menar du med "sådana här grejer"? Du är ganska svävande i din trådstart så det är svårt att veta exakt vad du menar vara ett problem.
Citera
Igår, 06:45
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Det fenomenet går längre tillbaka än så men det du pratar om är inget problem. Det är ett problem när det skapas trådar för att loopa runt i fantasier, prata om och runka till. Men jag antar att ingen är där att korga just då.

Exakt så.

På Flashback ryms alla åsikter och det är högt i tak, på gott och ont.

Men visst blir det tröttsamt med forumets peddoklick som i tråd efter tråd hävdar att det är naturligt att tända sexuellt på barn, det oändliga tjafset om hebefili vs pedofili och meningslösa blajtrådar som "kan du ha sex med 12åring?" etc.
Citera
Igår, 06:56
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Vad menar du med "sådana här grejer"? Du är ganska svävande i din trådstart så det är svårt att veta exakt vad du menar vara ett problem.
Åhhh wow, en moderator kom in och ska leka allan-ballan.

Jag menar alltså grejer som att folk som har skrivit pedofila saker deltar i ämnen där ingen vet att personen de interagerar med är en barnpedofil.
Citera
Igår, 07:01
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Åhhh wow, en moderator kom in och ska leka allan-ballan.

Jag menar alltså grejer som att folk som har skrivit pedofila saker deltar i ämnen där ingen vet att personen de interagerar med är en barnpedofil.

Ingen av oss vet något om personen vi interagerar med utöver vad denne delar med sig i diskussionen. Vi har ett helt underforum där det går att diskutera pedofili men jag tolkar det som att du menar i andra underforum och helt andra ämnen.
Citera
Igår, 07:02
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Ingen av oss vet något om personen vi interagerar med utöver vad denne delar med sig i diskussionen. Vi har ett helt underforum där det går att diskutera pedofili men jag tolkar det som att du menar i andra underforum och helt andra ämnen.
Precis. Jag menar i andra underforum än de små grotthålorna de häckar i.
Citera
Igår, 07:04
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Precis. Jag menar i andra underforum än de små grotthålorna de häckar i.

Det kan väl närmst angripas med 0,03.
Citera
Igår, 07:08
Medlem
Svavelbryggas avatar
Om man inte är knarknazistpedofil på flashback är man väl bara turist? Jag är turist.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in