2026-08-20, 19:45
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Hon är så fruktansvärd korkad. Alla ser att det inte är hos dem och hon träffade barnet i helgen i Söndags exakt. Sedan att hon huxflux lagt koret som bakgrundsbild för att visa världen beskriver hur sjuk hon är.

Haha exakt!
Man ser ju tydligt att det är ett umgänge i socialtjänstens lokaler eller liknande... Om ni checkar bakgrunden noga.
Vem fan försöker hon lura 🙄
Citera
2026-08-20, 19:48
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Och ändå klarade P att få tillbaka sin son v.v?

Om jag varit mamman… hade aldrig förlåtit

Citat:
Socialen var på linjen att ett barn har rätt till båda sina föräldrar 🥱
Hoppas de anmäler sig själva för det grova misstaget.

Men det där är typiskt för socialsvinen. Ofta gör de mer skada än nytta.
Det enda de har i sina tjocka skallar är deras idiotiska paragrafer. Inte minsta känsla för offren, i detta fall sonen.

Tyvärr känner jag till många fall där socialen bara bidragit till att göra saker värre.

Allt som drabbat detta barn är deras fel. Att tvinga barnet att periodvis umgås med dessa destruktiva personer är ju rena vansinnet.

Som förälder, i detta fall mamman hade jag aldrig gått med på det.
Och hade jag varit detta barn hade jag vägrat att träffa det destruktiva paret.
Citera
2026-08-20, 19:50
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Hon är så fruktansvärd korkad. Alla ser att det inte är hos dem och hon träffade barnet i helgen i Söndags exakt. Sedan att hon huxflux lagt koret som bakgrundsbild för att visa världen beskriver hur sjuk hon är.

Vad menas med koret?
Citera
2026-08-20, 19:53
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Vad menas med koret?

Kortet rimligen.
Citera
2026-08-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Men det där är typiskt för socialsvinen. Ofta gör de mer skada än nytta.
Det enda de har i sina tjocka skallar är deras idiotiska paragrafer. Inte minsta känsla för offren, i detta fall sonen.

Tyvärr känner jag till många fall där socialen bara bidragit till att göra saker värre.

Allt som drabbat detta barn är deras fel. Att tvinga barnet att periodvis umgås med dessa destruktiva personer är ju rena vansinnet.

Som förälder, i detta fall mamman hade jag aldrig gått med på det.
Och hade jag varit detta barn hade jag vägrat att träffa det destruktiva paret.

Socialtjänsten tog inte hänsyn till barnet eller mamman som det verkar. Som jag skrivit innan.. Hoppas socialtjänsten anmäler sig själva till IVO som de har skyldighet till. Har de gjort det? Nej

Sådant övergrepp så det skriker om det.
Spärra in Jackie och Patrik på varsitt håll för annars är Jackie snart gravid igen om hon inte redan är det och ljuger om sin graviditet i 37 veckor igen.
Citera
2026-08-20, 19:55
Medlem
Citat:
Vad menas med koret?

Förlåt feta fingrar
Citera
2026-08-20, 20:00
Medlem
Jackie la ut tidigare en bild med ett barn med texten.

”De sa åt mig att sitta fint. Jag satte mig fult. De skulle aldrig få mig dit de ville.”
Citera
2026-08-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Kortet rimligen.

Tack.
Citera
2026-08-20, 20:50
Medlem
Citat:

Det är rent ut sagt provocerande hur blåst hon är. Ska man manipulera så behövs faktiskt en lite högre iq. Att försöka manipulera, ljuga och vända på sanningen och sen tro att alla går på det… ingen går på det, sånt bottenskrap alltså.

Är det här första gången de träffar O sedan omhändertagandet tro? Annars misstänker jag att hon skulle ha lagt upp bild tidigare..
Senast redigerad av Skrotlinje 2026-08-20 kl. 21:04.
Citera
2026-08-20, 21:07
Medlem
Citat:
Jackie la ut tidigare en bild med ett barn med texten.

”De sa åt mig att sitta fint. Jag satte mig fult. De skulle aldrig få mig dit de ville.”

Wow, you go girl! Stå på dig ba! Heja heja!
Jävla byfåne. Ursäkta språket men vilket jäkla bottenskrap till patrask dessa två tomtar är.

Angående fotot på O som omnämndes tidigare idag så visar bilden vad jag tror snarare är bakgrundsbilden I hennes telefon, därav klockslaget mitt i fotot. Men jag trodde hon "slutat dela bilder av honom på sociala medier"? Så det var ju konstigt att hon delar den huxflux. Efter att i två veckor exponerat honom dagligen och "på skoj" kallat honom saker som "illbatting" och "fucktard". Kul mamma Jackie, jättekul verkligen! Hon som tyckte det skulle krävas körkort för att få ha barn och snackat så vidrigt om Patriks ex i flera års tid, hon som själv farit illa i forsterhemssystemet och lovat sig själv och alla andra att aldrig utsätta ett barn för liknande uppväxt. Jag kokar när jag tänker på hur vidrigt hon betett sig och vilket psykopatbeteende det är att bara låtsas som att det regnar. Fortsätta leva ihop med den där sinnesslöa grisen, gå till centrum varannan dag för att köpa vin och snart utgången mat. Jag förstår inte hur de här människorna står ut med varesig sig själva eller varandra.
Citera
Igår, 01:56
Medlem
Är det inte spåkärringen som står för kapitalet? Kan hon inte kräva att han kastar ut pundaräcklet, bara lås din lägenhet o ta tåget till morsan jackie behöver sälja röv för att kunna åka med pendeln?
Citera
Igår, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotlinje
Det är rent ut sagt provocerande hur blåst hon är. Ska man manipulera så behövs faktiskt en lite högre iq. Att försöka manipulera, ljuga och vända på sanningen och sen tro att alla går på det… ingen går på det, sånt bottenskrap alltså.

Är det här första gången de träffar O sedan omhändertagandet tro? Annars misstänker jag att hon skulle ha lagt upp bild tidigare..

Jag tror tom Jacky pudding förstår att hon inte kan lura någon, hon försöker nog bara lura sig själv. Vilket gör det ännu mer tragiskt. Barnet är taget och nu är det bara Jacky och illusionen kvar. Tänk att hon blev ännu värre än sin mamma och idolen pappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in