2026-08-20, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2026debatt
Nån som kan lägga upp bild eller en länk till dessa galgar med publikplatserna?

De byggs väll fortfarande.
Citera
2026-08-20, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Det finns inte ens bevis på att någon blev våldtagen. Ni hjärndöda rasisthoror sprider bara propaganda 24/7. Snarare IDF hororna som våldtar palestinier, det finns tom på film. Din äckliga rasithora hoppas det händer som du hoppas på oskyldiga palestinier.

ICC har eftersökt Hamasledningen med Deif i spetsen för bland annat våldtäkt.

FN:s sändebud har konstaterat att bevisning för omfattande sexuella övergrepp föreligger.

Civil Commission har i en rapport konstaterat folkmordshandlingar inklusive sexuellt våld.

Hamasterrorister har i förhör erkänt våldtäkt.

Men om man bortser från bevisning som inavlad kusinäktenskaplig smutsavkomma ständigt gör finns det inga bevis för någonting.
Citera
2026-08-20, 15:06
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Var Eichmann palestinier också eller?
Var Eichmann jude? Lagen omfattar inte judar eller israeler som dömts för terrorism.

Anmärkningsvärt att du slutade svara i andra tråden och kom hit istället. Ska du sprida din okunskap här också?
Citera
2026-08-20, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Tror du Iran är Argentina eller?
Jämför du en ensam nazist på flykt med en suverän statsledning och en reguljär armé?
Tror du att man bara kan "hämta" officiella statschefer utan att starta ett totalt världskrig?

Din geopolitiska förståelse ligger på en femårings nivå.

Jag menar att precis som tysklands statsledning hängdes så kan mullorna hängas för samma brott.
Citera
2026-08-20, 15:09
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
ICC har eftersökt Hamasledningen med Deif i spetsen för bland annat våldtäkt.

FN:s sändebud har konstaterat att bevisning för omfattande sexuella övergrepp föreligger.

Civil Commission har i en rapport konstaterat folkmordshandlingar inklusive sexuellt våld.

Hamasterrorister har i förhör erkänt våldtäkt.

Men om man bortser från bevisning som inavlad kusinäktenskaplig smutsavkomma ständigt gör finns det inga bevis för någonting.
ICC har också eftersökt Netanyahu och Gantz. FN har också konstaterat sexuellt våld mot palestinier.
Citera
2026-08-20, 15:10
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Newsflash: USA har haft publikplatser vid avrättningar i alla tider.
De är väl för anhöriga ?
Citera
2026-08-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Jag har alltid hållit på Israel mot araberna, men de extrema sionisterna har fått mig att nästan helt byta fot.
Tidigare har dom hållit en någorlunda anständig fasad, men under Netanyahus tid har det blivit alltmer av öppen chauvinistisk aggression.
Påminner en hel del om Putinsregimens beteende, men i det här fallet kan inte befolkningen skylla på att dom inte har nåt att säga till om.
Det var ett misstag av väst att stödja bildandet av staten Israel, men det dåliga samvetet för nazisternas beteenden avgjorde saken.
Nu börjar judarna själva bete sig som nazister, och mycket tyder på att det är deras rätta ansikte som visar sig.
Mitt tips är dom så småningom kommer att få äta upp sin översittarattityd.
USAs stöd börjar vackla i.o.m att vitas andel av befolkningen minskar, skuldsättning och isolationism, och utan det är det svårt för Israel att hålla stånd mot sina fiender.
Som inte blir färre med nuvarande beteende.
Muslimska länder börjar bilda allianser igen, nu senast är det snack om Turkiet, Pakistan, Saudarabien och Egypten.
Snart har fler än Pakistan egna kärnvapen, och såna kan levereras på fler sätt än via luften.
Palestinakonflikten gnager i varje muslims skalle, och dom kommer troligen inte att ge sig förrän staten Israel har utplånats, på ett eller annat vis.

Du satte ord på det jag hade tänkt skriva. Har också alltid stöttat Israel och har tyckt att vi borde alliera oss med dem med tanke på hotet från islamiseringen. Men det har verkligen gått för långt nu. Israel har rätt att försvara sig, men detta är inte enbart försvar längre.

Ja, Europa behöver verkligen gå vidare från andra världskriget nu. Vi ska ha bra diplomatiska förbindelser med så många länder som möjligt, oavsett statsskick. Men vi ska verkligen inte hålla på att blanda oss in i andra länders konflikter. Israel-Palestina frågan är inte våran konflikt att hantera.

Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Ingenstans står det att det handlar om offentliga avrättningar.

Det står att det ska byggas åskådarläktare för offrens familjer. Med tanke på det sluttande plan Israel befinner sig på så lär det inte dröja länge innan detta blir offentlig underhållning i klassisk medeltida anda. Vidrigt är bara förnamnet.
Citera
2026-08-20, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
ICC har också eftersökt Netanyahu och Gantz. FN har också konstaterat sexuellt våld mot palestinier.

Fast nu svarade jag på ett inlägg som ifrågasatte att just Hamas begick sexuella våldshandlingar den 7 oktober. Om du nu väljer att kasta in andra grejer när du citerar detta mitt inlägg vore det klädsamt om du passade på att säga att jo, det finns bevis för att Hamas begick sexuellt våld. Nå, finns det bevis för det?
Citera
2026-08-20, 15:12
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Newsflash: USA har haft publikplatser vid avrättningar i alla tider.
Newsflash, USA:s dödsstraff tillämpas lika för alla amerikanska medborgare.
Citera
2026-08-20, 15:13
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Fast nu svarade jag på ett inlägg som ifrågasatte att just Hamas begick sexuella våldhandlingar den 7 oktober. Om du nu väljer att kasta in andra grejer när du citerar detta mitt inlägg vore det klädsamt om du passade på att säga att jo, det finns bevis för att Hamas begick sexuellt våld. Nå, finns det bevis för det?
Om du lägger FN till grund som källa ska den även då användas som grund för Israels brott. Det vore väl klädsamt om du passade på att säga jo, det stämmer, eller hur?
Citera
2026-08-20, 15:13
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026debatt
Nån som kan lägga upp bild eller en länk till dessa galgar med publikplatserna?

Länk till Instagram-videon finns i länkade artikeln i trådstarten.

Här är ett par stillbilder:
https://www.theguardian.com/world/2026/aug/20/israel-ben-gvir-video-gallows-site-hanging-palestinians
Citera
2026-08-20, 15:17
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Samma smuts som vanligt från dig alltså. Du förnekar Hamas folkmordshandlingar. Vidriga äckel.
Du är så aggressiv. Typiskt ISIS-beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in