2026-08-19, 21:17
Medlem
Hur kan högermänniskor försvara att staten lånar pengar till sänkta inkomsskatter, tillfälligt sänkt matmoms, tillfälligt halverade priser på kollektivtrafik, tillfälligt sänkt bensinskatt och andra populistiska åtgärder som varar fram till valet? Nu verkar ju svenska folket smartare än så och verkar rösta bort högerskiten. Kanske det är som så att deras väljare är trötta på valfläsk och inser att det är deras pengar som slösas bort.
Vad tycker ultrahögern här på FB?
Citera
2026-08-19, 21:26
Medlem
Full-Retards avatar
Förödande ansvaralös svensk politik = löfven, lööf, vänstermuppar som maggan som fortsatt vill spola ner Sverige i toaletten, allt för makten.
Citera
2026-08-19, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Nu verkar ju svenska folket smartare än så och verkar rösta bort högerskiten.

Det finns inte något annat alternativ för Sverige, endast Tidö 2.0.
Just nu pågår ett stort bråk i Aktuellt mellan C och V – de hatar varandra.
MP meddelade precis också att de inte vill samarbeta eller samregera med C.
Det väcker minnen från 2018–2021 med misstroendeomröstningar, budgetar som inte gick igenom, finansiering av terrorister för att köpa Amines röst osv. Folk vill inte ha en sådan cirkus igen.

När det gäller statskuld, det går bra. Endast 35.1% av BNP, en av den lägsta statskuld i västvärlden.
Citera
2026-08-19, 21:30
Medlem
Källa på att de har lånat pengar till något av det?
Bensinpriset består till allra största delen av skatt, dvs stöld av staten. I länder med lägre skatter kostar bensin 8kr/l. Alltså behöver staten inte låna ett öre när de säljer det för 16kr/l. Idiot.
Citera
2026-08-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Källa på att de har lånat pengar till något av det?
Bensinpriset består till allra största delen av skatt, dvs stöld av staten. I länder med lägre skatter kostar bensin 8kr/l. Alltså behöver staten inte låna ett öre när de säljer det för 16kr/l. Idiot.
I vila europeiska länder kostar bensinen 8 kr/liter? Idiot
Citera
2026-08-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Förödande ansvaralös svensk politik = löfven, lööf, vänstermuppar som maggan som fortsatt vill spola ner Sverige i toaletten, allt för makten.
Jag viste ju att extremhögern skulle ”svara” eller alltså kommentera utan att svara…
Citera
2026-08-19, 21:35
Medlem
Citat:
I vila europeiska länder kostar bensinen 8 kr/liter? Idiot

Ryssland. Även i USA, och i andra länder som inte brutalt våldtar sin egna befolkning med skatter.
Citera
2026-08-19, 21:36
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Jag viste ju att extremhögern skulle ”svara” eller alltså kommentera utan att svara…

Jag är bara en vanlig person, men att du stämplar mig som extremhöger för att jag påpekar att vänstermuppar som de ledande sossarna sålt ut sin politik för att kunna behålla ett uns av makt säger mycket.
Citera
2026-08-19, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Ryssland. Även i USA, och i andra länder som inte brutalt våldtar sin egna befolkning med skatter.
Och vilka av som länderna exakt är europeiska? Du är ta mig fan full retard.
Citera
2026-08-19, 21:41
Medlem
Citat:
Jag är bara en vanlig person, men att du stämplar mig som extremhöger för att jag påpekar att vänstermuppar som de ledande sossarna sålt ut sin politik för att kunna behålla ett uns av makt säger mycket.
Ditt nick säger väl allt som behöver sägas.
Citera
2026-08-19, 21:43
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Och vilka av som länderna exakt är europeiska? Du är ta mig fan full retard.

Du är en vanlig vänstermupp fylld av autism och hat. Så du startade denna tråd för att du vill att folk som jag ska bli fiender för ditt hat. Ditt hat är egentligen en produkt av hat inför dig själv. Hoppas du kryar på dig snart
Citera
2026-08-19, 21:46
Medlem
Citat:
Du är en vanlig vänstermupp fylld av autism och hat. Så du startade denna tråd för att du vill att folk som jag ska bli fiender för ditt hat. Ditt hat är egentligen en produkt av hat inför dig själv. Hoppas du kryar på dig snart
Kan du förhålla dig till trådstarten istället för att svamla om ”vänstermuppar? Men du har väl inga sakargument utan bara det vanliga fb-högertrolleriet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in