2026-08-19, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskburk
Hur fan fick du något till det?

Men det har ju majoriteten på dumpen inte ens gjort.

746 är en gädda som ursäktade sig med det. Eller försökte i alla fall, men Sara tog ner honom snabbt. Lyssna på det samtalet. Legendariskt. Och ändå fastän han "inte gjort något" såg han sig tvungen till att byta bostad, namn, med mera. Konstigt, när man "inte gjort något".

https://dumpen.se/2026/03/01/smabarn-och-hundar-varnamo-746/
Citera
2026-08-19, 19:13
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Får man veta att någon sökt på en? Men då har han fått sparken. Inte bara omplacering. Nästan så man skulle unna sig något idag?

Jag fattade det genom att jag swishade honom en krona och texten "Pedofil" och att han svarade så att jag dels förstod att han slagit på mig samt att han listat ut mitt användarnamn här.

Men som jag fattade på svaret jag fick av registratorn hos Polisen så var han inte anställd längre.
Citera
2026-08-19, 19:16
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
746 är en gädda som ursäktade sig med det. Eller försökte i alla fall, men Sara tog ner honom snabbt. Lyssna på det samtalet. Legendariskt. Och ändå fastän han "inte gjort något" såg han sig tvungen till att byta bostad, namn, med mera. Konstigt, när man "inte gjort något".

https://dumpen.se/2026/03/01/smabarn-och-hundar-varnamo-746/
Även #771 kom in via tips och höll på en massa ursäkter och skit
Citera
2026-08-19, 19:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
En av sakerna han krävde pengar för i stämningen var väl att han blivit av med jobbet och varit helt utan inkomst ett par månader, han yrkade på typ 350' men det slutade på 40', men inget för inkomsten. Jag fattade det som att han fick kicken helt å hållet till slut.

Just det, jag skrev till Särskilda Åklagarkammaren i Januari angående att han verkade ha tagit del av mitt registerutdrag hos Polisen (jag tänkte att han satt kvar som anställd hos myndigheten och hade gjort olovliga registerslagningar), baserat på vad han skrev till mig på mobilen. Det kom ett brev från en utredare efter någon månad att det var nerlagt då personen ej var anställd hos Polisen längre, dvs han har nog privat slagit hos KrimFUP, Lexbase eller bett någon gammal kompis på Polisen göra en slagning på mitt namn.
OK, det var ungefär så jag kom ihåg det. Han har alltså inget jobb inom polisen kvar och med största sannolikhet har han väl inget annat jobb heller. #342
Citera
2026-08-19, 19:43
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, ja fast den här gången kanske det vore bra om någon faktiskt hade kört på #342s bil. Fast han kanske inte har råd att ha den kvar. Han är väl arbetslös numera. Kim får köra över cykeln istället.

Jag tror han far runt på en sparkcykel "hänga med kidsen" och så där så han är där han känner sig scheeexyy #342
Citera
2026-08-19, 20:05
Medlem
Vad har hänt med Gädda 405 han var väl någon ansvarig för Flottilj och Gårdsmuseét på F7 Såtenäs.
Jobbar han med något eller vad?
Verkar som att hans inkomst dalat mycket sen konfrontationen.
Får Dumpen sånt genomslag alltså?
Citera
2026-08-19, 20:08
Medlem
Hittade denna gädda 412

https://dumpen.se/2024/04/23/pipgaddan-napp-412-soderhamn/

Kims Intervju:
https://gofile.io/d/jK1R3pT6
Citera
2026-08-19, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon1111
Vad har hänt med Gädda 405 han var väl någon ansvarig för Flottilj och Gårdsmuseét på F7 Såtenäs.
Jobbar han med något eller vad?
Verkar som att hans inkomst dalat mycket sen konfrontationen.
Får Dumpen sånt genomslag alltså?

Åh ja, 588 mer än halverade sin inkomst, från att vara butikschef på Hemmakväll, utanför en högstadieskola, så har nu inkomst/bidrag motsvarande a-kassa.
Citera
2026-08-19, 20:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Åh ja, 588 mer än halverade sin inkomst, från att vara butikschef på Hemmakväll, utanför en högstadieskola, så har nu inkomst/bidrag motsvarande a-kassa.
Och #588 är långt ifrån ensam om att ha blivit av med jobbet. Riksgäddan #342 verkar ju också sakna sysselsättning, men det finns fler gäddor än dessa två som gått direkt från kåtrus till arbetslöshet.
Citera
2026-08-19, 20:26
Medlem
Citat:
Och #588 är långt ifrån ensam om att ha blivit av med jobbet. Riksgäddan #342 verkar ju också sakna sysselsättning, men det finns fler gäddor än dessa två som gått direkt från kåtrus till arbetslöshet.

Men Gädda 405 sa ju inget, han bara snurrade runt stången och sen drog.
Hur kan det ändå ha slagit så hårt?

Vet man vem han är generellt i dessa kretsar?
Försvinner kommentarerna som lades efter konfrontationen och i så fall varför?

Många av de nya gäddorna kommenterar ju folk.
"Å gud han hade jag som lärare i sexan"
"Alla förstod att något var fel"

Tas dessa kommentarer bort eller fick han inga kommentarer?
Citera
2026-08-19, 20:42
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon1111
Men Gädda 405 sa ju inget, han bara snurrade runt stången och sen drog.
Hur kan det ändå ha slagit så hårt?

Vet man vem han är generellt i dessa kretsar?
Försvinner kommentarerna som lades efter konfrontationen och i så fall varför?

Många av de nya gäddorna kommenterar ju folk.
"Å gud han hade jag som lärare i sexan"
"Alla förstod att något var fel"

Tas dessa kommentarer bort eller fick han inga kommentarer?

Men det är ju inte hans episka pole dance som är problemet utan att han snuskar med barn. #405 Skickar ju alla sorts olämpligheter med bilder på ditten och datten och sådana vill folk inte ha i sin närheten. Normalt folk, vill säga.
Citera
2026-08-19, 21:05
Medlem
Citat:
Skulle nog vända på det, få gäddor som arbetar kvar på samma ställe de hade när de avslöjades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in