2026-08-19, 17:14
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Är det bara jag som inte fattar vad man är nervös för inför träffen efter att ha suttit 4 års fängelse för barnvåldtäkt? Vad finns det kvar att förlora? #815
Man får väl anta att den tidigare domen grämer honom en smula, så fanskapet är nog helt enkelt nervös för att riskera att åka dit igen. Synd att dom inte låste in honom på betydligt längre tid. Fyra år ser inte ut att ha ändrat grabbens beteende överhuvudtaget. #815
Citera
2026-08-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Man får väl anta att den tidigare domen grämer honom en smula, så fanskapet är nog helt enkelt nervös för att riskera att åka dit igen. Synd att dom inte låste in honom på betydligt längre tid. Fyra år ser inte ut att ha ändrat grabbens beteende överhuvudtaget. #815

Hans fängelsecell hade väl knappt hunnit städas ur inför nästa fånge innan han var ute på rövarstråt igen Giljotinen är det enda som kvarstår som lösning
Citera
2026-08-19, 17:16
Medlem
Citat:
Är det bara jag som inte fattar vad man är nervös för inför träffen efter att ha suttit 4 års fängelse för barnvåldtäkt? Vad finns det kvar att förlora? #815

Han är väl nervös, för innerst inne kanske fattar att det är fel?
Citera
2026-08-19, 17:30
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Eh ja just därför. Han vet ju vad han har att förlora. Igen. #815
Citera
2026-08-19, 17:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Han är väl nervös, för innerst inne kanske fattar att det är fel?
Det är nog önsketänkande att gäddor kommer till insikt. Gäddor gör som vi vet aldrig fel. Det är alltid någon annans fel att dom beter sej som dom gör. Den sortens förklaring har vi hört till förbannelse vid det här laget. Jag tror inte att det här äcklet är annorlunda. Lite lustigt är det i alla fall att han på sin gamla YouTube-kanal har en video där han pratar om relationer. Jag skulle hellre prata relationer med Putin än med den här slemmige fan. #815
Citera
2026-08-19, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disparity
intressant att han har barn med en tidigare fru/partner enligt chatten. Helt sjukt hur många garderobsbögar/bisexuella det finns därute. Extra läskigt att han då också är pedofilbög. Man hade ju aldrig kunnat ana det bara av att kolla på honom. I teorin kan vem som helst som man är bekant med vara ett monster bakom det yttre, en obehaglig insikt som Dumpen lärt mig.

Än värre var ju att han skrev i chatten at han skulle tvinga sina egna barn att acceptera 13-årige "Rasmus" som sin nya livskamrat!

Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
"ooo aaa den hääär väntar på deeej" HAHAHA den här har jag missat helt #126
Haha ja, och inte att förglömma: "Jak ska knolla dej som baaaaaara den!!"
Citera
2026-08-19, 18:08
Medlem
Citat:
Hahaha, ja fast den här gången kanske det vore bra om någon faktiskt hade kört på #342s bil. Fast han kanske inte har råd att ha den kvar. Han är väl arbetslös numera. Kim får köra över cykeln istället.
Det stod att han bara hade flyttats till annan säkerhetsklassad tjänst i samband med konfrontationen.
Hoppas verkligen inte att han jobbar kvar inom polisen, men jag skulle inte bli förvånad alls i det här korrupta skitlandet.
Citera
2026-08-19, 18:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingby
Det stod att han bara hade flyttats till annan säkerhetsklassad tjänst i samband med konfrontationen.
Hoppas verkligen inte att han jobbar kvar inom polisen, men jag skulle inte bli förvånad alls i det här korrupta skitlandet.
När det gäller gäddor är det inte heller någonting som förvånar, tyvärr. Jag har för mej att han i samband med stämningen uppgav att han förlorat jobbet. Jag kan ha fel, så den som vet hur det ligger till får gärna rätta mej här. #342
Citera
2026-08-19, 18:27
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Vad innebär säkerhetsklassad tjänst i detta fallet då?
Citera
2026-08-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Vad innebär säkerhetsklassad tjänst i detta fallet då?
Hur ska jag veta det? Jag har ingen aning men att han är direkt olämplig som polis det är klarlagt.

Edit: helt sjukt förresten att tingsrätten gav honom rätt inledningsvis. Det är väl klart att det blir uppmärksammat när en av polisens it forensiker själv sitter och raggar på barn?
Senast redigerad av kycklingby 2026-08-19 kl. 18:41.
Citera
2026-08-19, 18:45
Medlem
Wotans avatar
Citat:

Citat:
När det gäller gäddor är det inte heller någonting som förvånar, tyvärr. Jag har för mej att han i samband med stämningen uppgav att han förlorat jobbet. Jag kan ha fel, så den som vet hur det ligger till får gärna rätta mej här. #342

En av sakerna han krävde pengar för i stämningen var väl att han blivit av med jobbet och varit helt utan inkomst ett par månader, han yrkade på typ 350' men det slutade på 40', men inget för inkomsten. Jag fattade det som att han fick kicken helt å hållet till slut.

Just det, jag skrev till Särskilda Åklagarkammaren i Januari angående att han verkade ha tagit del av mitt registerutdrag hos Polisen (jag tänkte att han satt kvar som anställd hos myndigheten och hade gjort olovliga registerslagningar), baserat på vad han skrev till mig på mobilen. Det kom ett brev från en utredare efter någon månad att det var nerlagt då personen ej var anställd hos Polisen längre, dvs han har nog privat slagit hos KrimFUP, Lexbase eller bett någon gammal kompis på Polisen göra en slagning på mitt namn.
Senast redigerad av Wotan 2026-08-19 kl. 18:49.
Citera
2026-08-19, 18:56
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
En av sakerna han krävde pengar för i stämningen var väl att han blivit av med jobbet och varit helt utan inkomst ett par månader, han yrkade på typ 350' men det slutade på 40', men inget för inkomsten. Jag fattade det som att han fick kicken helt å hållet till slut.

Just det, jag skrev till Särskilda Åklagarkammaren i Januari angående att han verkade ha tagit del av mitt registerutdrag hos Polisen (jag tänkte att han satt kvar som anställd hos myndigheten och hade gjort olovliga registerslagningar), baserat på vad han skrev till mig på mobilen. Det kom ett brev från en utredare efter någon månad att det var nerlagt då personen ej var anställd hos Polisen längre, dvs han har nog privat slagit hos KrimFUP, Lexbase eller bett någon gammal kompis på Polisen göra en slagning på mitt namn.

Får man veta att någon sökt på en? Men då har han fått sparken. Inte bara omplacering. Nästan så man skulle unna sig något idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in