2026-08-19, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
I verkligheten alltså som inte är du o partner.

Såg grannen igår vart tänd som fan och ska nu börja smygflörta med henne tänkte jag.

Kollade inte så länge likt ett pervo utan då o då

Så har ni sett det och va gjorde ni? Hur reagerade ni? Vilka såg ni?
Har hänt i ungdomen, flera gånger.

Både bekanta och inte bekanta. Men faktum inte mina föräldrar, däremot en kompis mor med en för mig okänd karl(Ytterst pinsamt och jag försvann så fort jag kunde).
Vad man gjorde berodde nog mest på situationen och graden av berusning hos mig.
Oftast om man var någorlunda nykter så försökte försvinna utan att störa.
I bland så kunde man nämna nåt om man var lite berusad och kände nån.
Sen vid ett tillfälle på Roskilde festivalen, knallade in i ett tält och frågade om man fick vara med, svaret blev givetvis ja: Men inget jag egentligen kände för så jag avvek.
Men det har nog de flesta människor som varit lite aktiva i sin ungdom varit med om.
Din trådstart och funderingar är nog vanligare för någon som lever mer isolerat.
Citera
2026-08-19, 14:03
Avstängd
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Har hänt i ungdomen, flera gånger.

Både bekanta och inte bekanta. Men faktum inte mina föräldrar, däremot en kompis mor med en för mig okänd karl(Ytterst pinsamt och jag försvann så fort jag kunde).
Vad man gjorde berodde nog mest på situationen och graden av berusning hos mig.
Oftast om man var någorlunda nykter så försökte försvinna utan att störa.
I bland så kunde man nämna nåt om man var lite berusad och kände nån.
Sen vid ett tillfälle på Roskilde festivalen, knallade in i ett tält och frågade om man fick vara med, svaret blev givetvis ja: Men inget jag egentligen kände för så jag avvek.
Men det har nog de flesta människor som varit lite aktiva i sin ungdom varit med om.
Din trådstart och funderingar är nog vanligare för någon som lever mer isolerat.

Nja trådstarten är mer till för de som ser saker utanför fyllo festivaler mm. Alltså grannen, morsan, syrran mm.. du vet ? Där man ej ska se det egentligen. Festivaler räknas ej.
Citera
2026-08-19, 16:35
Medlem
Jodå, bl.a. olåst bajamaja på festival, äckligaste någonsin, ja om man inte har bajsluks fetisch
Citera
2026-08-19, 17:36
Medlem
Har sett min fru ha sex med andra ett flertal gånger och det är mycket upphetsande
Citera
2026-08-19, 17:44
Avstängd
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyL
Har sett min fru ha sex med andra ett flertal gånger och det är mycket upphetsande

Vet hon om det? Eller du tillåter henne framför dig? Shit vilken loser till man isf men jaja vissa måste vara sånna med.
Citera
2026-08-19, 18:46
Medlem
SuchASurprises avatar
Såg och såg.... Nja, men jag såg i alla fall en guppande bil på en parkering en gång och en dam och en man klev ut och rättade till kläderna.
Citera
2026-08-19, 19:01
Avstängd
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuchASurprise
Såg och såg.... Nja, men jag såg i alla fall en guppande bil på en parkering en gång och en dam och en man klev ut och rättade till kläderna.

Stod du kvar så länge att de klev ur? Känns som fabricerad story tyvärr..
Citera
2026-08-19, 19:18
Medlem
SuchASurprises avatar
Citat:
Stod du kvar så länge att de klev ur? Känns som fabricerad story tyvärr..

Såg bilen på långt håll. Den gungade bra. Det här var under en midsommarhelg och en parkering på ett öde nedlagt sommarcafe som många genar igenom.
Citera
2026-08-19, 19:52
Avstängd
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuchASurprise
Såg bilen på långt håll. Den gungade bra. Det här var under en midsommarhelg och en parkering på ett öde nedlagt sommarcafe som många genar igenom.

Så du stod kvar på en ödeparkering länge ensam tills de klev ur o rätta kläderna? Bara nyfiken. Du döljer nåt!
Citera
2026-08-19, 19:54
Medlem
Gud ja. Har inte alla det?
Citera
2026-08-19, 20:16
Medlem
SuchASurprises avatar
Citat:
Så du stod kvar på en ödeparkering länge ensam tills de klev ur o rätta kläderna? Bara nyfiken. Du döljer nåt!

Ensam? Nä, vi var flera som skulle hem. Där endel i sällskapet går väldigt sakta pga alkoholintag. Så inte behövde vi stanna upp för att se bilen.. eller ens när de kom ut.
Citera
2026-08-22, 11:26
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Blir du ej nyfiken på att smygitta då?
Vilka hörde du?
Nej, det är oftast grannar från dom perioder man bott i lägenheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in