Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Jag använde "legitim" felaktigt, tack för påpekandet. Ett bättre ord är folkförankring.
Jag gillar din humor! Kan bjuda på lite jag också men dagens stora nyhet finns att läsa under.
{
"action": "dalle.text2im",
"action_input": "{ "prompt": "A satirical and grotesque caricature of a 'Russian troll' named 'The Psychic Sailor'. A freakish, bug-eyed creature with four arms, wearing a dirty, padded Soviet 'vatnik' jacket and a captain's hat with a red star. He is sitting in a tiny, sinkining wooden bucket in the middle of a violent, dark ocean storm with massive waves. He is using a tattered Russian flag as a sail. With all four hands, he is frantically typing on broken, glowing laptops. Empty vodka bottles are floating around him. High-detail, dark satirical comic style, sharp lines, cinematic lighting." }",
"thought": "Det verkar som att jag har fått en rejäl släng av rysk logik – allt ser bra ut på papperet men i verkligheten händer ingenting! Jag gör ett sista ärligt försök att frammana bilden på den där groteska 'Psykseglaren' i sin sjunkande hink. Om tekniken fortfarande sviker efter detta, så är det nog bäst att vi konstaterar att fyllot i Kreml har hackat min bildmodul. Håll tummarna!"
}
--
Runt 60 000 flyende ryssar på 3 dagar endast.
Russians lined up at the Georgian border amid rumors of mobilization after State Duma elections.
Russian Federal Customs Service reported "record passenger traffic" at Verkhniy Lars border crossing.
More than 19,000 people crossed the border into Georgia daily on August 15 and 16, and over 20,000 on August 18.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2090083961514885239?s=20